Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15
Унікальний спосіб поповнення телефону за WM Мабуть, однією з найбільш затребуваних операцій в онлайн є поповнення телефону. Виходити з будинку не треба, майже завжди моментально і завжди вигідно.

Довго думав над тим, як можна максимально спростити цю задачу для користувача ... І, можливо, мені вдалося зробити оптимальне рішення, яким і хочу поділитися в цій статті. Так-же на швидку руку сконструював реалізацію даної ідеї. Хотілося б почути голос народу.



Примітка. Ідея розкрита на прикладі системи WebMoney, так як вона відкриває найбільші можливості для розробників. В якості центру проведення платежів виступає один з WM-сервісів - Telepay (використовуємо їх Web-метод для зарахування грошей на телефон). Рішення вийшло безкоштовним для користувачів: ніякої додаткової комісії з клієнтів не стягується. Причому на сервісі немає ніякого запасу грошей: що прийшло від клієнта то й п ... Читати далі »
Переглядів: 613 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Написати цей пост я вирішив, так як наш офіс знаходиться поруч з одним з досить популярних інтернет-магазинів в Москві, і всі проблеми я бачу «зсередини». І ще, тому що, останні 4 роки всю техніку я купував через інтернет-магазини.

Я постараюся коротко описати проблеми, які відчуває покупець, потрапляючи в пункт видачі товару.



Детальна карта на сайті.
На сайті повинна бути детальна карта (краще, якщо для пішохода і автомобіліста роздільно), на якій будуть вказані всі ключові точки (наприклад, "повернути біля магазину« Копійка »направо" або "прохідна знаходиться у дворі червоного двоповерхового будинку, обійти його краще з правого боку"), що приводять у результаті до пункту видачі товару. Часто компанії вказують маршрут тільки до прохідної - а на території офісу покупцеві доводиться тероризувати перехожих і дізнаватися, де ж знаходиться магазин.

Клієнтська - окреме приміщення для клієнтів.
Самовивіз з інтернет-магазину, як ... Читати далі »
Переглядів: 632 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Не знайшов на Хабре статті з пісочниці, завдяки якій отримав інвайт, тому вирішив внести її в персональний блог.

Скільки себе пам'ятаю, був схиблений на комп'ютерах. І програмування так міцно увійшло в моє життя, що кілька років я і думати не міг про те, щоб заробляти чимось, крім кодінг. Здавалося, кинь я програмування, гроші закінчаться.
Останні років п'ять я Коділь. Коділь ночами, Коділь цілодобово. Втомився. Надії на відпочинок не було зовсім. Кожен новий день починався з того, що я уявляв собі: що потрібно зробити, що я повинен зробити. Озвіріння прийшло несподівано і прийшло в той момент, коли я все-таки зміг вирватися у відпустку.
Я сидів у альтанці в одному із селищ неподалік Джубги і страждав безсонням. Гори змикалися над головою, в голові блукала втому. У ту ніч я в повній мірі відчув, що так далі жити не можна, що моя любов - подорожі.
І саме в ту ніч раптово прийшло осяяння: треба відкрити інтернет-магазин.
Але як відкрити магазин, коли за душею нема ні ... Читати далі »
Переглядів: 1672 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Всім привіт.

Нещодавно на Хабре вилилася хвиля невдоволення роботою поштових і митних служб Росії. Я був не в курсі посилення проблеми, тому що замовляв мелочевку і особливо не морочитися термінами і рефаундамі. Поділюся своїм свіженьким досвідом.

Трохи більше тижня тому довелося оформляти доставку з одного китайського магазину. На вибір були представлені десяток компаній з розкидом цін від $ 20 за національну пошту (по обіцянках 30-45 днів) до $ 35 за UPS (3-5 днів). Не особливо довіряючи таким оптимістичним прогнозами, все-таки вирішив спробувати UPS. Авось. З огляду на вартість замовлення (близько $ 200), різниця у вартості доставки істотно положення не міняла.

Результати доставки здивували:

Доставка ups

Зізнатися, позавчора я був готовий змиритися і почекати ще місяць.

ЗИ: в накладній виявилася «злегка» зменшена ... Читати далі »
Переглядів: 472 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Звичайно цей сервіс викликає тільки захоплення.

Ми зареєстровані в Qiwi як інтернет магазину. Для доступу в особистий кабінет існує адреса https: / / ishop.qiwi.ru
Для проведення всіх оплат на нашому сайті використовується API qiwi, яке розташоване за цією адресою https: / / ishop.qiwi.ru / xml

Сьогодні все це перестало працювати (нічого не відкривається, хоч і пінг).
У службі підтримки сказали, що за ishop.qiwi.ru вони не консультують, куди подзвонити вони не знають і що ми може написати листа на support@mobw.ru і протягом 5 робочих днів нам повинні дати відповідь.

Ось так. Зараз якщо хтось оплатить - то ми цього не дізнаємося. Я вже не кажу про те, щоб вивести гріш.

UPD
kosenka все таки додзвонився до тих підтримки ishop.qiwi.ru, там йому сказали, що
про проблему знають, але нічого не можуть зробити, так як люди, які безпосередньо відповідають за ishop . qiwi.ru зараз не доступні і будуть тільки в понеділок ...
Коментарі зайві.
UPD 2.< ... Читати далі »
Переглядів: 549 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Кілька днів тому я спілкувався з людиною, що працює в неостанніх посади в одному з відділень EMS Пошти Росії, і, скориставшись моментом, задав питання про причини затримки поштових відправлень.
Причини прості і банальні, як все в Росії. Але я думаю, варто розповісти про деякі подробиці роботи пошти та останні події докладніше. Хабрасообщество (як і всі люди, що користуються поштою) це заслужило.
Розповідь не претендує на повноту, але деякі моменти можуть привнести ясності в ситуацію.


Проблема, як було сказано вище, проста - абсолютно непродумана політика організації в плані використання фінансових ресурсів.

Десь так під новий рік Пошта Росії, і без того зазнає деякі фінансові проблеми, через що багато відділень просто не отримують достатньо коштів для створення нормальних умов праці та найму достатньої кількості співробітників, організовує конкурс «Міс Пошта Росії ».

Все було б добре, якби це було просто веселий захід, покликаний трохи підтримати необхідн ... Читати далі »
Переглядів: 658 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011


Гікам


Окрім всім відомих азіатських Мекк dealextreme.com, focalprice.com, kaidomain.com можна звернути увагу на американський thinkgeek.com - це те, звідки часто черпають товари smartmasses, тільки з нормальними цінами і куди більшим асортиментом. До Росії доставка дорога, але ж ми тепер на ТИ з shipito, тому питання вже не стоїть так гостро.

Магазин незвичайних подарунків (для гіків по життю, а не тільки технічних) - http://www.vat19.com/

У будинок і чаї / кава-Манам


Тут можна обмовиться парою слів про наступні магазинах
Магазин всяких коробок, наборів, підставивши, всього того, що можна назвати словом organize - Organize.com
Мекка кавоманів - SanMarcoCoffee.com
Любителям чаю - www.lupiciausa.com, www.mightyleaf.com, teashopchina.com, japanesegreenteashops.com

Одяг, взуття, аксесуари


Тут список просто неосяжний, тому наведу найпопулярніші:
розпродаж взуття та одягу - www.6pm.com
закриті аукціони брендового ... Читати далі »
Переглядів: 512 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011



Након-то з'явився софт, який універсальний, функціональний, зроблений для людей і безкоштовний!
Я кажу про ТрекЧекере.
Тепер усі свої завислі численні відправлення можна відстежувати з однієї програми.

Основні можливості програми:
  • Перевірка стану номера для відстеження на різноманітних поштових сайтах.
  • Можливість створювати групи треків в будь-якій конфігурації дозволять користувачеві не заплутатися у своїх посилках.
  • Можливість додати і налаштувати будь-який поштовий сервіс за допомогою користувальницького інтерфейсу програми, не потрібне втручання в програмний код (правда від користувача буде потрібно знання синтаксису регулярних виразів і вміння налагоджувати і складати http запити).
  • Різноманітні налаштування дозволять настроїти програму під себе: Період перевірки, автозавантаження, повідомлення, зовнішній вигляд списку посилок (виділення треків кольором, зміни шрифту дерева треків і т.п.), настройки з'єднання, і ба ... Читати далі »
Переглядів: 1863 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011



Про сервіс ProfitBid на Хабре теж писалося, але аудиторія росте з кожним днем, тому новачки могли і не бачити даного сервісу.

Коротко суть сервісу:
Ви реєструєтеся на сервісі, отримуючи доступ до свого особистого кабінету
перед покупкою на ebay / amazon / пополненія_skype / goDaddy / много_чего ви переходите по реферральний банеру зі свого особистого кабінету і здійснюєте купівлю
тим самим profitbid отримує гроші за те, що за його посиланням перейшов покупець і приніс гроші.
Частину прибутку profitbid і віддає Вам, нараховуючи гроші у Ваш особистий кабінет.
Через місяць після нарахування Ви можете вивести гроші на WMZ гаманець (є й інші способи виведення).

Тим самим цілком успішно можна отримувати знижку в розмірі 3-5% з покупок на ebay і amazon
Ось так виглядає мій особистий кабінет, на жаль на Амазоне купую не часто, тому й суми виплат смішні, але для тих, хто купує дорогі лоти або робить це часто - даний сервіс може послужити непогану службу.< ... Читати далі »
Переглядів: 546 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011



Shipito надає послуги з консолідації та пересилання Ваших посилок у будь-яку точку світу. Вступний огляд даного сервісу на Хабре не так давно вже був (і не один), тому я не буду заглиблюватися в описову частину сервісу, а лише розповім, що новенького нам готує shipito.

Як Ви могли вже прочитати по вищезгаданих посилань shipito - це сервіс послуг консолідації та пересилання в одній особі, тобто схема роботи з сервісом проста:
  • покупка в магазині товару
  • відправка товару на свою адресу в shipito
  • консолідація товарів в одну велику коробку, якщо товарів у Вас скупчилося кілька
  • відправка в країну призначення


Нагадаю читачам про тарифну сітку сервісу
1. Individual packages


Вартість:
одноразова оплата в $ 8.5 - це плата за послугу відправлення Вашої посилки
Плюси:
дешевизна
Мінуси:
немає можливості об'єднання (консолідації в термінах shipi ... Читати далі »
Переглядів: 721 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

На хвилі постів ненависті до Пошті Росії легко простежується той факт, що все більша кількість людей купують товар з закордонів. Тим самим не бажаючи переплачувати Російським баригам-рітейлерам підриваючи політику держави в галузі імпортозаміщення. І я один з них.
Однак багато перешкод лагодить православним Росіянам віртуальний шоппінг, найважче з яких - країна проживання. На жаль наша вітчизна класифікується більшістю онлайн магазинів як країна третього світу, не інакше, а тому й прямої доставки туди нам не бачити.
Виходом з цього казусу, очевидно, є mail forwarding сервіс.
Отже в даній статті мова піде про
  • нововведення в сервісі-посереднику - Shipito
  • Сервісі, який повертає відсоток з покупок на ebay.com / ca / ??uk, Amazon, Skype, GoDaddy - Profitbid
  • Нарешті створеному юзером MetalFan відмінному софті (повністю безкоштовному) для відстеження поштових відправлень всіх поштову сервісів TrackChecker
  • Невеликому списку цікавих магазинів ... Читати далі »
Переглядів: 488 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Планую відкрити маленький магазинчик унікальних товарів. «Унікальні» - слово ключове. Це означає, що в режимі реального часу мої адміни повинні користувачам про товар розповідати, на питання відповідати. Аська або Skype не підходять принципово, потрібна можливість контролю за консультантами! Тим більше, що найняти планую фрілансерів, а значить потрібно буде по початку в режимі реального часу відслідковувати як вони з клієнтом спілкуються і що пишуть.
Одним словом, поставив я завдання своїм технарям, зробили вони для мене невелике дослідження, які бувають системи онлайн-консультування і що вміють.
І ось, що вийшло ...



Пропонують мені на вибір три системи:
liveoperator.ru / 2000 руб. / міс за одне операторське місце (тестовий період 14 днів)
marva. ru / від 900 руб до 3500 грн. / міс за одне операторське місце (тестовий період 7 днів)
rustalk.net / 1500 руб. / міс за одне операторське місце (тестовий період 30 днів)

Думаю тепер яку вибрати. Може бути, ... Читати далі »
Переглядів: 484 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Для тих, кому шкода витрачати час на прочитання стін тексту:
  • 11 березня я замовив в інтернет-магазині ProSkater.ru кеди, відразу сплативши замовлення банківською картою.
  • 12 березня мій замовлення скасували через відсутність потрібного мені розміру кед замовленої моделі на складі.
  • 13 березня в листуванні зі службою підтримки ProSkater.ru (в особі Іллі Кузнєцова) вирішено, що мені повернуть гроші (2924 рубля) поштовим переказом.
  • Протягом наступних чотирьох тижнів я листуюся з роботом, який циклічно «годує мене" сніданками "». Я обіцяю йому - виключно культурно і терпляче - звернутися до служби підтримки ChronoPay і банку-емітера (і в суд).
  • 10 квітня - через місяць - я пишу в службу підтримки ChronoPay.
  • 11 квітня, в 2:48 за місцевим часом мені в електронну поштову скриньку приходить лист від служби підтримки ChronoPay: «Ми відправили запит на повернення грошових коштів адміністрації магазину, де була зроблена покупка. Про ... Читати далі »
Переглядів: 528 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

У наш час все більш популярними стають сервіси Інтернет-торгівлі. І, напевно, найпопулярніший з таких сервісів - Ebay. Якщо пару років тому багато ні разу не чули цього слова, то тепер про Ebay можна почути навіть у новинах.

Дійсно, часом річ, яку можна без проблем замовити з Америки, стоїть в Росії в рази або в десятки разів більше. Плюс до цього, навіть у наш час, багато речей у роздрібних мережах Росії та СНД знайти не вдасться. Цим і зумовлена ??така популярність цього виду торгівлі.

Зараз в мережі легко можна знайти багато гайдів по процесу реєстрації і покупки на Інтернет-аукціонах. Але навіть за наявності такої кількості найрізноманітніших гайдів після реєстрації і навіть після деякого числа покупок у багатьох залишаються питання, відповіді на які не так просто знайти. У даному Міні-FAQ, на прикладі Інтернет-аукціону Ebay, я б хотів дати відповіді і поради по 10 ситуацій, з якими найчастіше звертаються за допомогою і які найчастіше виникають після початку користува ... Читати далі »
Переглядів: 1199 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

На майбутній конференції РибоРІФ + КІБ 2010 ми організуємо велику секцію з веб-аналітиці і чекаємо всіх, хто хоче дізнатися більше про аналіз, оптимізації веб-продажів і лідогенераціі.

  • Сергій Кедров з OpenStat торкнеться нетривіальні аспекти аналізу, інтеграції та відстеження піраміди продажів;
  • Олександр Гагин з Promo Interactive розповість більше про застосування Google Analytics;
  • Я торкнуся тему спліт-тестування для підвищення конверсії, Google Website Optimizer і розповім про кейсах його використання, з якими зіткнулися ми самі;
  • Олександр Данилов (Бампо) розкриє секрети генерації лидов;
  • Нарешті, наш спеціальний гість із Google, Emina Dervisevic , поділиться інформацією про нововведення в аналітичних засобах Гугла (дуже сподіваємося, що дізнаємося більше про Search Funnels!).
Дуже чекаємо вас і хочемо познайомитися з усіма, кого теж хвилюю ... Читати далі »
Переглядів: 531 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Невдалий час вибрав Google для догляду з Китаю. Ця країна зараз переживає справжній бум електронної комерції, пише The Economist.

Особливості електронної комерції в китаї

Онлайн-торгівля в Китаї має ряд незвичайних особливостей, які відрізняють її від аналогічних ринків західних країн. По-перше, завдяки наддешевої робочій силі вирішується проблема з доставкою. Наприклад, в Шанхаї всього за п'ять юанів ($ 0,73) кур'єр на скутері готовий привезти товар у будь-який район міста протягом години.

Ціни в інтернет-магазинах Китаю в середньому на 21% нижче, ніж в офлайнових магазинах, що пов'язано з високою конкуренцією. За даними Credit Suisse, такої великої різниці в цінах немає в жодній країні світу.

Остання проблема - відсутність популярної системи електронних платежів - теж майже вирішена. Найбільший в країні веб-порта ... Читати далі »
Переглядів: 624 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Оцінити ефективність джерел трафіку нескладно, якщо ви отримуєте заявки / замовлення тільки через форму на сайті. Для цього достатньо встановити лічильник Google Analytics і налаштувати мети, або електронну торгівлю у випадку інтернет-магазину.
Але як оцінити ефективність платного джерела трафіку, якщо більшість замовлень надходить не через форму на сайті, а по телефону? Рішення є! Про це я й хочу розповісти в своєму огляді.

В якості основи будемо використовувати сервіс статистики Google Analytics. Він нам потрібний для того, щоб дізнатися джерело, з якого прийшов відвідувач. Ці дані GA зберігає в cookie під назвою __utmz у наступному вигляді:

72498947.1271847249.10.2.utmcsr = google | utmccn = (organic) | utmcmd = organic | utmctr = searchkey

З цього рядка нас цікавлять параметри utmcsr - джерело і utmcmd - засіб.
У даному прикладі ми бачимо, що джерело - google, а засіб - organic, тобто органічний (безкоштовний по ... Читати далі »
Переглядів: 578 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

У народі є відома приказка "перший млинець грудкою", чого не можу сказати про своє свіжому досвіді інтернет торгівлі. Швидше за все, це просто виключення підтверджує правило, але, тим не менше, хочеться розповісти про тих невеликих висновках, що я зробив за останній місяць.

Отже, невеличка історія про те, як можна досить легко заробити за один місяць мінімум 15 000 євро.

Мій професійний рід діяльності - веб-розробка. Займаюся R & D в одній невеликій IT компанії, пишу «наворочені» програми для корпоративних інтранет та, в принципі, на життя не скаржуся. Звичайно, при такому розкладі хочеться паралельно вести який-небудь цікавий проект, що неодноразово займався у світі Open Source. З часом, правда, захотілося на побічних проектах так само як-то заробляти, що з Open Source виявилося не так просто, як може здатися з статей на Хабре:) Тому і вирішив спробувати для себе щось принципово нове - відкрити інтернет магазин.

Перш ніж кидатися в бій, я склав невелики ... Читати далі »
Переглядів: 693 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Пару років тому, коли Інтернет-магазин побутової техніки мого роботодавця в черговий раз розширив асортимент, мене попросили запропонувати нову структуру каталогу. Традиційно він будується на комплексі функціональних, габаритних і територіальних узагальнень. У такому випадку щось завжди «притягується за вуха» (наприклад, посуд у дрібної побутової техніки).

Моїй відправною точкою був постулат: «Клієнт повинен знаходити товар там, де йому це здається логічним". Таким чином, один і той же продукт необхідно покласти в усіх відповідних для нього категоріях, а не в «найбільш підходящою» - отримуємо подобу системи міток в блозі.

Абсолютна більшість з нас може без проблем знайти основні речі в чужій квартирі тому, що існує незаперечна загальна логіка їх розміщення: телевізор завжди є в залі, вилки - на кухні, а зубні щітки - у ванній. Ці речі об'єднує те, що всі вони використовуються там же, де знаходяться. Інша категорія речей - просто лежать які й чекають своєї години: манікюр ... Читати далі »
Переглядів: 494 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Що ж таке інтернет-платіж


Як не дивно, але в термінології платіжних систем немає такого поняття, як інтернет-транзакція. З точки зору Visa і MasterCard, транзакція в інтернет нічим не відрізняється від транзакції в терміналі, по телефону, IVR і т.д. Платіжні системи розглядають інтернет лише як середовище проведення транзакції. І це вводить деяку плутанину при спілкуванні кардхолдера з банком, що випустив карту (емітентом). Затвердження співробітника колл-центру про те, що ваша картка відкрита для оплати в інтернет, так само, як і твердження, що вона закрита, може не відповідати дійсності.
Image

Думаю багато з вас, хто регулярно користується картами, стикалися з ситуацією, коли карта начебто відкрита для оплати в інтернет, але платежі на деяких сайтах не проходять. Можлива і зворотна ситуація, коли емітент не зазначає у договорі на відкриття карти про можливості оплати в інтернет, а оплата на де ... Читати далі »
Переглядів: 499 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Вітаю.

Так як у планах відкриття свого інтернет-магазину з не особливо габаритними товарами, зважився спантеличити себе пошуком кур'єрської служби (КС) з касовим обслуговуванням.

Багато хто знає що таке відкрити інтернет-магазин і як змусить весь цей механізм як слід працювати. Давайте розглянемо один з компонентів успішно працюючого невеликого інтернет-магазину, власник якого вже не справляється самостійно з розвезенням замовлень, але і не готовий на створення власної кур'єрської служби.

У цій статті ми розглянемо плюси і мінуси кур'єрських служб, а також пробіжимося по їх тарифів і умов роботи.



Плюси КС:
  • Відсутність проблем з наймом кур'єрів і персоналу. Особливо актуально для ІП
  • Наявність місця "самовивіз" для клієнтів, якщо таке є у КС
  • Вам не потрібно стежити за сумлінністю кур'єрів. КС несе повну матеріальну відповідальність за переданий їм товар
  • Кур'єр сам приїде і забере Ваш ... Читати далі »
Переглядів: 501 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

У першій частині огляду Відстеження переходів в офлайні я описав, як дізнатися джерело, з якого прийшов подзвонив клієнт.

А як же дізнатися, звідки прийшов клієнт прямо в магазин?

Для цього ми також використовуємо інструмент визначення джерела, описаний у першій частині огляду, на основі cookie __utmz. Але для позначки клієнта будемо використовувати так звані купони на знижку. Адже знижка - це хороший мотиватор, а купон на знижку повідомить нам всю необхідну інформацію.

Потенційний клієнт зайшов на сайт, роздрукував купон на знижку. Через якийсь час він прийшов з цим купоном в магазин для здійснення покупки. Купон містить необхідну нам інформацію про джерело в закодованому вигляді.

Відстеження переходів в офлайні. частина 2

На показаному купоні в лівому нижньому кутку ми бачимо код GA: 03052010 ... Читати далі »
Переглядів: 487 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Десять днів тому я написав на Хабр невелику статтю, в якій поділився досвідом створення і розкручування невеликого інтернет магазину. Написав, в першу чергу, в надії знайти однодумців і колег, а також отримати корисну критику для того, щоб наступний проект був ще успішніше і ще краще!

Безсумнівно, контакт був знайдений - зав'язалася особисте листування з багатьма розумними людьми, надходили цікаві пропозиції співпраці. Це дуже круто, але все одно, в майбутньому перш ніж я буду ділитися з суспільством досвідом та ідеями на Хабре - тричі це обдумаю.



Переважна більшість коментарів було із серії «в Росії таке не прокотить», - якщо до недавнього часу я з ними був не згоден, то сьогодні, мабуть, погоджуся. Хоча я вважаю, що ні країна ні пошта тут не грають рівно ніякої ролі. Навпаки, там все ніяк не гірше, ніж в більшості інших країн. Я вважаю, що основною затичкою і стопором є люди, які хочуть, паразитуючи на чужому успіху, набити свій живіт.

За прикладом далек ... Читати далі »
Переглядів: 518 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Так як статтю Російську Наебізнес я читав на наступний день після опублікування, клон сайту був вже закритий. Тобто 25 травня я особисто перевіряв, що сайт microsimadapter-shop.com не працював.
Але наступного ж дня на цьому ж сайті опублікували альтернативну точку зору на ці події. Пропоную ознайомитися хабрасообществу з цією точкою зору, і оскільки я не знаю чи буде працювати сайт завтра / сьогодні, то цитую текст повністю:

Історія про те, як виводити распальцованного клопів на чисту воду, і не тільки про це



Передмова


Все почалося ось з цієї статті: habrahabr.ru/blogs/eCommerce/93532 /, продовжилося ось цієї: habrahabr.ru/blogs/eCommerce/94370 /, а закінчиться швидше за все, справжньою.

Коментаторам другої статті можу відразу порекомендувати не читати дану: для себе вони вже висновки зробили й озвучили, грунтуючись на думці автора. Ця ж стаття призначена в першу чергу для тих, хто мав рівень судження, що не дозволяє однобоко дивитися на ... Читати далі »
Переглядів: 541 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Чому qiwi це геніальна платіжна система росії

Пропоную до прочитання і розваги невеликий нарис про цю платіжній системі.

Про себе



* порізано, все в минулому *

Стаття.

Чому карткові платіжні технології в Росії - це гівно, а QIWI - геніальна система сьогодення і майбутнього



Серед моїх знайомих банкірів і серед моїх знайомих айтішників немає нікого, хто б навіть зараз, в 2010 році серйозно і з повагою ставився до платіжної системи QIWI. Найсильніше почуття, яке викликає у них це дурне слово - це почуття ненависті, сарказму. Хоча на самому ділі зазвичай ставляться до цих "лохотронські приладах" з презирливістю і тупо обходять їх стороною.

Ліричний відступ



Коли в 2003 році (або близько того) я побачив у нашому місті перший платіжний термінал, я зрозумів усе. Справа в тому, що за фахом ... Читати далі »
Переглядів: 754 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Два тижні тому я опублікував топік про запуск інтернет-магазину без вкладень. У коментарях і по пошті отримав багато питань, не висвітлених у замітці. Зараз хочу розповісти про податки, виробництві, партнерство з меблевими салонами і наслідки хабраеффекта, і ще раз спробувати довести, що відкрити інтернет-магазин - це просто.

Виробництво


Це був найскладніший і незрозумілий момент, коли наш магазин тільки замислювався. Було перелопачено величезна кількість сайтів, як в рунеті так і в буржунете (де як завжди, інформації набагато більше). У першу чергу постало питання про моделі, які будемо продавати. Було пошито близько 15 різних пуфів і крісел, як за викрійками з інтернету, так і за своїми. Вибрали найбільш зручні і цікаві моделі і помістили їх на сайт. Крісло «Груша XL» у нашому магазині, наприклад, - це результат такого аналізу моделей - воно більше більшості крісел, що продаються в інтернеті і справді зручно.

Окремо хочу сказати про пошук швачок. Знайти люд ... Читати далі »
Переглядів: 590 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Чому ринок saas йде не в ту сторону. частина перша: бази даних

Як і обіцяв, публікую другу статтю.

Частина перша | Частина друга


Про себе



Спочатку розповім трохи про себе. П'ять днів тому я вперше вирішив вилізти зі своєї тюменської барлогу на світло божий (хабрасвет), і ця вилазка стала ще одним цікавим подією мого життя. Спершу, звичайно ж, клацнули по носі. І я пішов у мінус. Подумав, і пізніше трапилося якесь диво, і відбулася битва добра і зла, а може відбулася битва благодушній довірливості більшості хабрачітателей і суворої обізнаності меншини хабраекспертов. Рахунок вийшов 232:119.

Взагалі в цій статті все буде неправильно. Неправильне введення. Я неправильно зізнаюся у своїй некомпетентності, хоча міг би відмінно пустити пил в очі. Я ображу багатьох дуже розумних людей, причому ображу нео ... Читати далі »
Переглядів: 576 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Image
Днями Forbes, опитавши експертів в області інтернет-торгівлі, опублікував список 5-ти найбільших світових інтернет-магазинів.

Ну, опублікував і відмінно, впевнений, що багато хто вже собі приблизно представили які магазини потрапили в цю п'ятірку, але готовий заприсягтися, що один інтернет-магазин також вразить ваш розум, як і мій.

Під катом список п'ятірки і думки вголос ...



Ось список 5-ти щасливчиків, які заробляють в інтернеті більше інших:
  1. Amazon.com
  2. Itunes.com
  3. Ebay.com
  4. Officedepot.com
  5. Zappos.com


Якщо з першими трьома магазинами все зрозуміло - це всім відомі світові монстри в інтернет-торгівлі, то четвертий магазин займається продажем товарів для офісу, а останній ... На ньому я хочу зупинитися детальніше:

Zappos.com - найбільший продавець ... Читати далі »
Переглядів: 524 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Здравствуйте, шановні Хабровчане!

Останнім часом на Хабре можна було спостерігати топіки з прикладами нехороших листів від однієї хостингу компанії, а я хочу вам розповісти про нехороші листах від однієї платіжної системи.

Знаю, що багато Хабровчане мають свій WMID в платіжній системі WebMoney, тому приклад та аналіз мого листа, думаю, буде вам цікавий ...



Вчора нарешті мені пощастило і я отримав лист, про який вже неодноразово чув , але дуже хотів побачити своїми очима:

image

Поясню, що лист складено дуже правильно для рядового користувача системи Вебмані з розрахунком на фішинг:
Від: WebMoney.Passport <passport@wmtransfer.com> ;;
Тема: Повідомлення від поштового робота центру атестації WebMoney Transfer.

Також є солідна підпис:
Генеральний директор: Агурєєв Андрій Володимирович.
Тел. 7 (495) 727- ... Читати далі »
Переглядів: 855 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Image
У зв'язку з постійно зростаючою популярністю браузера Google Chrome, а також для численних користувачів WebMoney, хочу представити шанувальникам цього браузера корисне розширення для WebMoney Keeper Mini. Судячи по лічильнику завантажень на сторінці установки, про нього ще знають одиниці ...



image
Бували у вас ситуації, коли терміново хтось просить зайняти вебманек, а запустити свій WMK Classic або Light ви не можете або не хочете ? Або потрібно перевірити свій гаманець, але авторизуватися в Classic або Light вам просто лінь? Тепер це можна робити простіше, підключивши WM Keeper Mini до своїх існуючих гаманцях і встановивши розширення WebMoney Keeper Mini Extension в свій браузер Chrome.

Вам не треба вже відкривати за ... Читати далі »
Переглядів: 562 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Привіт, Хабрадруг!

Уявляю твоїй увазі аналітику по ринку інтернет торгівлі в Росії за 2010 рік.
Дослідження підготовлене нами - www.InSales.ru. Ми не претендуємо на 100%-ву точність за всіма показниками. Проте, загальна картина і тренди відображаються достовірно. Якщо ви маєте відношення до одного з представлених ecommerce-проектів і хочете уточнити дані про себе, пишіть на panarin at insales.ru.

Оборот ринку інтернет-торгівлі за сегментами (категорій) в млрд рублів

image
Загальний обсяг ринку інтернет-торгівлі склав: 176 млрд.руб

Ну що, всередині скандали, інтриги, розслідування

Методика дослідження

Для проведення дослідження використовувалась база з 4500 інтернет-магазинів, які здійснюють прийом
замовлень через корзину на сайті. Бралися технічні оцінки відвідуваності, а також експертні оцінки середнього чека і конверсії. ... Читати далі »
Переглядів: 484 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Про кончину старого брудного web чи легенда про животворящому сенсорі

Четверта стаття з великого і дивного циклу.

Ліричний відступ



У міру написання статей я сам трохи вчуся життя, і на помилках змінююся. У минулих статтях мене звинувачували в капітаноочевідності. Ще б пак. Я у своїх статтях якраз і займаюся тим, що зводжу разом далекі факти, детально описую події, що відбуваються і виходить цілком очевидні, хоч і рідкісні і неймовірні окремо прогнози. У цій статті я змішав всі факти й поверну текст у зворотний бік. Я дам прогнози відразу, а потім поясню підкажу чому (на мою думку) буде так.

Кому присвячується ця стаття



1. Фахівцям у галузі веб-будівництва, власникам веб-студій. Творцям сайтів і мультимедійних презентацій. Так, у вас ... Читати далі »
Переглядів: 576 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Image
Неоднозначна реакція хабросообщества до опублікованої на Хабре моєї минулій статті WebMoney Keeper Mini Extension підштовхнула мене до написання наступної ...

Виявляється, що багато користувачів WebMoney, маючи гаманці в кіпера Classic або Light, просто побоюються підключати собі WM Keeper Mini, що грає на руку тільки шахраям, а не самим користувачам. Чому? Про це під катом ...



Будь-який користувач WM, що має кіпер Classic або Light, може на сайті безпеки системи в способах управління своїм WMID встановити довіреності на управління своїми чинними гаманцями від Classic або Light для WMID 128008643216 (mini.webmoney.ru) . Простіше кажучи, підключити собі кіпер Mini ...

Тепер сама проблема - більшість користувачів WM або не знають про це, або свідомо цього не роблять! Ну, тих, хто не знає, зрозуміти ще можна, а ось інших зрозуміти складно! За своїм особистим переконанням в ... Читати далі »
Переглядів: 551 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

У оффлайні бувають магазини, де:
  1. Консультантів взагалі немає
  2. Консультанти є, але самі не проявляють активність
  3. Консультанти є і проявляють активність

Чим активніше консультант - тим краще продажу. Чим вище залученість в процес покупки - тим важливіше консультанти. За деякими даними консультанти піднімають продажу як мінімум на 30%.

Що ми бачимо в онлайні? Тільки 2 типу магазинів:
  1. Консультантів взагалі немає
  2. Консультанти є, але самі не проявляють активність

Але ж, чим активніше консультант - тим краще продажу. Так чому б не впровадити їх? Чому б не дати онлайн-консультантам можливість самим вибирати відвідувача (на основі його активності на сайті) і пропонувати йому свою допомогу?

Наприклад, людина може зайти на сайт, зачитати характеристиками товару, посравнівать його з аналогами, провести на сайті багато часу, але так нічого і не купити. Причини можуть бути різними - в оффлайн магазині такого ... Читати далі »
Переглядів: 502 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Image Як відомо, що росіянину добре то німцю смерть. Ті хто стикався з питанням прийому платежів в інтернеті знають це добре: популярні в Рунеті платіжні системи не відомі за його межами, а західні способи оплати онлайн практично не використовуються в Росії. Вірно що на Заході дуже прийнято платити картками, але помиляються ті хто думають що підключившись до одного з доступних в Рунеті карткових біллінгів можна вирішити всі питання прийому платежів від західних покупців. Тут постають питання про «прохідності» білінгу (не всі іноземні карти приймаються російськими банками), про підвищені комміссіонних знімаються при міжнародних покупках і при конвертації валюти покупця у валюту магазину, про захист від шахрайства і т.д. Поки мова йде про невеликий бізнес або бізнес з незначними оборотами крім рунетовських, хвилюватися не варто, але якщо ваші місячні обороти з іноземних картками наближаються до 10 000 доларів ... Читати далі »
Переглядів: 497 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Image

Вітаю всіх, для кого в заголовку всі слова зрозумілі!

Не так давно з'явився клієнт потрібного і зручного сервісу E-NUM для пристроїв під управлінням Android OS.

Про нього з картинками і іншим текстом під катом.

Як встановити


1. За допомогою QR-коду

Якщо ви зараз читаєте цю статтю, і у вас встановлено на телефоні додаток Barcode Scanner (або яке-небудь інше, але з тими ж фукнції), то:
  • запустіть цю програму, і зловіть у фотокамеру QR-код, розташований нижче:
    image
  • як тільки код буде розпізнано додатком, натисніть кнопку Відкрити браузер
  • дотримуйтесь інструкцій інсталятора

2. Знайти на маркеті

Трохи складніше попереднього:

Запусті ... Читати далі »
Переглядів: 609 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Акція rover і fidel.ru по безкоштовному доступу до ліцензійної музики, мій досвід

Компанія Rover і сайт ліцензійного цифрового контента Fidel . ru кілька місяців тому запустили акцію, згідно якої при покупці комунікатора восьмий лінійки користувачі отримують безмежний доступ до ліцензійної музики на сайті Fidel.ru на 1 рік (умови акції).

Я став володарем телефону RoverPC X8, про який уже писалося на Хабре. Власне телефоном задоволений, але зараз не про це.

Хочу розповісти про свій досвід користування даною акцією.



Як писалося на посиланню вище для активації необхідно ввести IMEI і серійний номер пристрою. Тут виникає перше запитання-нарікання - можливі випадки, коли цими кодами скористаються співробітники магазинів, а не покупець - вони знаходяться зовні коробки. Не ... Читати далі »
Переглядів: 535 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Image
Є ідея - немає грошей, є гроші - немає ідей. Яка з цих ситуацій вам ближче? І що робити, якщо немає грошей, а вони потрібні на геніальний стартап, або куди вкласти свої гроші, щоб вони приносили постійний дохід? Упевнений, що ці питання задавали собі багато, тільки в різний час.

Для того, щоб не ламати голову, система WebMoney вже давно реалізувала сервіс Capitaller (Капіталлер), де можна вирішити для себе ці питання, але я завжди говорив, говорю і буду говорити - всі наші біди від незнання!

Ні, я не буду вас втомлювати складними алгоритмами роботи сервісу, а лише позначу напрямок, в якому необхідно, якщо кому-то необхідно, копати ...



Щоб втілити свою ідею в життя, московського школяреві знадобилося $ 3000, які йому дали батьки, завдяки чому, світ побачив chatroulette.com, який, до речі сказати, запропонували потім викупити за $ 30 млн. Але не у всіх є такі розуміють ба ... Читати далі »
Переглядів: 585 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Обережніше з інтернет-картамиЦією невеликою заміткою хочу застерегти від однієї неприємної засідки для користувачів Ec @ rd ВТБ24. Ми зазвичай не дуже уважно читаємо договори, або ігноруємо якісь пункти, що здаються неважливими.

У цієї карти за замовчуванням існує ліміт на зняття коштів в 60 тисяч рублів в місяць. Здавалося б, карта зроблена для покупок в Інтерет, і цей ліміт запобігає небезпеку едіновременного зняття великої суми з рахунку. Власне, це і є та сама захист, метою якої було створення спеціальної віртуальної картки.

Тепер ситуація - мені необхідно забронювати готель в Європі на великий термін. Ціна для сім'ї за весь час проживання більше вищеназваного ліміту. Готель при бронюванні робить преавторізацію карти, намагаючись тимчасово заблокувати суму броні, щоб бути впевнени ... Читати далі »
Переглядів: 512 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Нещодавно в блозі webmoney прочитав новину про те, що з'явилася можливість виведення WMR на «Платіжну картку« Зв'язковий-Клуб »MasterCard».
0.8% віддаємо webmoney як зазвичай + 0.7% всього 1.5% за виведення на карту.
Зайшов на сайт сервісу і досконало все вивчив:
1. Карту роблять за 10хв в будь-якому зв'язковому
2. Карткою оплачуємо в будь-якому магазині + в інтернеті
3. Отримуємо бонуси за покупки
4. Виводимо кошти в банкоматі з логотипом MasterCard
і т.п.

Виглядає дуже заманливо. Вирішив перевірити.
Прийшов в зв'язковою, дав паспорт, оформили анкету, оплатив 500р (які потім будуть на карті), підписався.
Усі. Пішло на це дійсно 10 хвилин%)
Відразу на телефон посипалися смски від зв'язкового типу: пароль вашої картки такойто.
Image
Далі ось такий конверт з картою, документи та чек.

Будинки:
Подзвонив, створив пін код для карти (щоб з ав ... Читати далі »
Переглядів: 474 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Ні для кого не секрет, що великі сучасні call-центри вміють «впізнавати» клієнта по номеру і відразу ж звертатися по імені - «Здрастуйте Василь, чим можу вам допомогти?».
Ця стаття про те, як реалізувати те ж саме своїми силами, мінімальними ресурсами і за короткий час.

Напевно кожен сучасний інтернет-магазин зберігає базу клієнтів в якомусь вигляді.
Або це повноцінна база «карток клієнтів», де до кожної картці підв'язані всі замовлення, всі емейли, усі дзвінки цього клієнта, або ж це просто база всіх замовлень магазину, де фіксується ім'я / телефон / адресу кожного, хто коли- або чинив замовлення в магазині.

І сьогодні вже чимало інтернет-магазинів користуються ip-телефонією - будь то свій Астеріск або орендована послуга від стороннього підрядника.

У нас в магазині є й те й інше. Ми звели ці дві речі веди воєдино і в результаті ...
- Алло, інтернет-магазин, здрастуйте Іван Іванович.
Здра ... звідки ви знаєте що мене звуть Іван Іванович?!
Наших п ... Читати далі »
Переглядів: 558 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011


Прийнявши для себе, що кол-во дзвінків пропорційно кол-ву замовлень (у нас вважається нормою 1 оформлене замовлення з 5 надійшли дзвінків), і знаючи яка реклама скільки дає дзвінків, можна досить точно визначити ефективність цієї реклами (обчислити вартість одного дзвінка).

Якщо взяти вибірку за тривалий період і порівняти відвідуваність з кількістю дзвінків, то можна обчислити який відсоток відвідувачів з рекламного майданчика здійснює дзвінок. Наприклад, з відвідувачів від Hotline кожен десятий здійснює дзвінок до магазину. Отже кожен п'ятдесятий робить замовлення. при трафіку, наприклад, 300 кліків в день, це гарантованих 6 замовлень на день.

Наприклад, які несподівані дані ми отримали для себе: при приблизно рівній відвідуваності сайту з яндекса і гугла, з гугла нам чомусь дзвонять майже в 3 рази більше.

Якщо рекламна майданчик (прайс-агрегатор) дозволяє публікувати номер телефону магазина в картці магазину, то на цей номер будуть телефонувати всьог ... Читати далі »
Переглядів: 546 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Передісторія: Є невеликий інтернет-магазин, який працює на ринку комп'ютерних комплектуючих в Україну, 100-150 дзвінків на день.

Завдання: Оцінити ефективність реклами на різних ресурсах.

Ми, в нашому інтернет-магазині застосували наступне рішення, що дозволяє з високою точністю визначити яка реклама дає «порожні» кліки, а яка - потенційних покупців.

1. Підключаємо IP-телефонію з прямими міськими номерами. Таким чином клієнт телефонує на міський номер, розмовляє з менеджером, і навіть не підозрює що менеджер приймає дзвінок через комп'ютер і може навіть знаходитися в іншому місті / країні.

2. Купуємо кілька прямих міських телефонних номерів (у нас 7шт). При цьому, дзвінок на будь-який з 7 номерів, призводить до того що телефонують софтфони у всіх менеджерів, і розмовляти з клієнтом буде той, хто перший підніме слухавку. Також, можливі інші алгоритми. Але ми використовуємо цей.

3. Публікуємо різні номери телефонів на різн ... Читати далі »
Переглядів: 569 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

У жовтні 2007 року група Radiohead почала продавати новий альбом In Rainbows за вільною ціною. Кожен покупець міг заплатити будь-яку суму - сто доларів, десять або нічого не заплатити - і скачати музику безкоштовно. Новий альбом очолив хіт-паради і лише в перший день розійшовся накладом 1,2 млн примірників, не рахуючи піратський трафік. Сума середнього покупки склала, за різними оцінками, від $ 2,26 до $ 8, але в будь-якому випадку група заробила на ньому більше грошей, ніж на попередньому альбомі, який поширювався за класичною схемою з фіксованою ціною.

З тих пір багато інших торговці почали експериментувати з моделлю добровільної сплати і шукати спосіб, як підвищити її ефективність. Вчені з Університету Каліфорнії провели дослідження і знайшли варіант, як можна значно збільшити середню суму чека.

Експеримент проводився на величезній вибірці (113 000 чоловік) у великому американському парку розваг. Після атракціону відвідувачам пропонувалося купити свою фотографію за фі ... Читати далі »
Переглядів: 471 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Вирішили зробити з товаришами інтернет-магазин (до цього вони торгували тільки в офф-лайні), для торгівлі професійним звуковим обладнанням. Товариші - представники однієї китайської торгової марки (Biema), і однієї вітчизняної (Digilab). Обидві фірми більш-менш відомі в середовищі професійних звукорежисерів. Торгують товариші, звичайно, не тільки цими марками, для асортименту є товари й більш іменитих виробників, але їх, звичайно, менше.

У загальному, зробили магазин, запустили, якісь замовлення з'явилися, але мало. Адреса дам у коментарях - хостинг не видежіт, якщо навантаження сильно зросте. Вирішили розміститися, для початку, в Яндекс.Маркеті. Для цього потрібен був модуль під нашу CMS (готового не було). Заплатили грошей, зробили. Так само потрібен модуль для оперативного оновлення прайс-листа - теж замовили, зробили. Подали заявку. Приходить відповідь (у вільному переказі): "Немає, бо ви - дублююча вітрина, виявлені серйозні невідповідності з правилами, товарний ряд збігає ... Читати далі »
Переглядів: 573 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Якщо ви часом купуєте що-небудь з рук? то деякі вміння в цій галузі підвищать рентабельність цього, і, що важливіше, додадуть в процес купівлі додатковий спортивний інтерес і абсолютно легальний адреналін.
А якщо ви щось продаєте? то будете хоча б морально готові до найбільш ходовим фінтам «професійних покупців».
Залишу суто на совісті читача моральний аспект застосування окремих прийомів. Зазначу лише той факт, що рідко кому вдається отримувати максимально хорошу ціну і при цьому завойовувати глибоку симпатію опонента.


1. Торгуватися можна «під зав'язку». І потім ще трохи


Часто підсвідомо люди бояться торгуватися «по повній», побоюючись отримати відмову. Відмова опонента від запропонованої ціни не є ніякою серйозною проблемою. Навіть якщо ви дуже жорстко і наполегливо доводили продавця до ручки хвилин десять, і він вже потягнувся, щоб прибрати товар назад в засіки і завершити спілкування? завжди можна все моментально виправити, повернувшись до останньої ... Читати далі »
Переглядів: 586 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Я помітив у поледнее час інтерес на Хабрахабра до теми тулбаров і вирішив внесли свій скромний внесок, так як маю невеликий досвід в цій сфері.

Я давно стежу за всіма рішеннями на ринку монетизації безкоштовних додатків, намагаючись монетизувати свій проект Agentvkontakte.ru, одним з варіантів була ідея прикрутити до агента тулбар. Вивчивши ринок, я знайшов два прийнятних рішення на даний момент, це або Conduit.com, або Rubar.ru. Сервіси пропонують однакову систему монетизації, один закордонний, інший наш, вітчизняний. Погуглити на тему який з них краще і нічого не знайшов, тому й витекло рішення випробувати обидва.



Спершу я зареєструвався на Кондуїт. Перше що трошки здивувало, це те, що коли після реєстрації я спробував залогіньтеся використовуючи Chrome-му, то мені відмовили в доступі: «This section of the website is not currently optimized for AppleMAC-Safari. For now, please browse to this page using Microsoft Internet Explorer or Mozilla Firefox. Our toolbar ... Читати далі »
Переглядів: 530 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Тільки що прийшла СМС з текстом типу ви переклали таку-то суму на рахунок **** 0006, код платежу такий-то, якщо не збігається сума - відправте СМС «ALERT» на короткий номер.

А я нікуди нічого не перекладав. Думав, розлучення на бабки. Виявляється - ні, це мій банк Приватбанк прислав, і не тільки мені: «Ці повідомлення прийшли на Ваш телефон помилково. Просимо вибачення за доставлені занепокоєння. "

Приватбанк взагалі дуже цікавий банк.

Про Приватбанк і privat24
Реальний банер Приватбанку

Зараз після входу в Privat24 (сервіс онлайн-банкінгу) пропонується заповнити анкету:
Опитування: «Оператор зв'язку »
Шановні користувачі! Просимо Вас прийняти участь в опитуванні:
Який у Вас оператор зв'язку? Іронія в тому, що вхід в Privat24 - за номером мобільного телефону, по якому ясно, який оператор ( ... Читати далі »
Переглядів: 953 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Яндекс.гроші, sms-інфо і банк відкриття - історія власного досвіду
У наступній замітці хочу поділитися своїм досвідом використання прив'язки картки банку «Відкриття» і гаманця "Яндекс.Деньги". Сподіваюся, що кому-небудь вона допоможе і заощадить деяку кількість нервових клітин.
Послугою прив'язки я користуюся вже рівно 2 роки. Практично відразу, після введення цієї послуги, спеціально завів свою першу в житті банківську картку і підключив до гаманця.

І ось минуло два роки, і настав час поміняти картку на нову. У мене на слуху була інформація про те, що треба обов'язково йти до банку завчасно, але я, як завжди, тягнув до останнього. Відв'язав гаманець від карти, прийшов в банк за три тижні до кінця терміну дії картки і попросив зробити мені нову. При мені ж дівчина оформила на ... Читати далі »
Переглядів: 533 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Нещодавно трапилася дуже цікава історія, яка дуже показова в якому стані перебуває нинішній бізнес в Російському інтернеті, а так само можливо допоможе комусь, якщо раптом зіткнеться з оказією, яка з нами трапилася.

Пролог


Для початку маленька передісторія - в кінці минулого року ми запустили досить нішової інтернет магазин з продажу професійного фото \ відео \ аудіо обладнання. Оскільки цей ринок досить маленький і зайнятий вже досить великими гравцями, та ще й криза не закінчилася - для запуску треба зробити все в найкращому вигляді, і це не тільки красива картинка (про це пізніше), але і зміст. У результаті було прийнято найняти фахівців, які зроблять гарну функціональну картинку, але й тому що робимо магазин з нуля ще залучити й грамотних фахівців, які збудують з самого початку політику в компанії і політику роботу з покупцями на вищому рівні - в результаті знайшли таких фахівців за кордоном. Все зробили, відкрилися, почали працювати, набирати аудиторію, ... Читати далі »
Переглядів: 537 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Image

У недалекому минулому я вже обговорював з хабросообществом, завдання визначення джерела, з якого прийшов відвідувач, який нам зателефонував і залишив замовлення. У відповідь з'явився непоганий відповідь у вигляді топіка з продовженням. Метод хороший для визначення джерел усіх дзвінків та отримання статистики по їх обробці. Але мені не давав спокою факт необхідності покупки декількох міських номерів. Кількість місць, де так чи інакше рекламується сайт багато і на кожен номер не купиш.

У підсумку я знайшов спосіб, як же визначити джерело телефонного замовлення без додаткових матеріальних витрат.

Ми розмістили на сайті в лівій частині шапки блок, в якому написали наступне: «Ваш код клієнта: 12345». Цифри природно для кожного свої і залежать від того, звідки прийшов на наш сайт клієнт. Тепер при оформленні замовлення по телефону менеджер запит ... Читати далі »
Переглядів: 500 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Доброго часу доби всім!

Розвиваючи тему електронної комерції, хочу розповісти про те, як можна пов'язати між собою офісну IP-АТС та всіма улюбленим Skype.

На сайтах багатьох компаній, що активно просувають себе в мережі Інтернет, можна зустріти функцію «Дзвінок з Skype». З огляду на розповсюдження скайпу - функція потрібна і в бізнесі корисна. Потенційний клієнт безкоштовно для себе зв'язується з компанією і отримує консультацію. Відстань не критично, час розмови - аналогічно. Проте, як завжди, є "вразливі" місця.
Для нормального бізнес-процесу часто необхідний функціонал, наявний в офісній АТС. Переадресація, запис розмови, можливість підключати до розмови співробітників (по мобільному або міському телефону), переводити розмову на інший офіс без розриву з'єднання і багато іншого, що вже давно стало базовим функціоналом для офісної телефонії. У підсумку постає питання, як підключити до Skype корпоративну IP-АТС, використовуючи з'єднання за протоколом ip-телефонії SIP ... Читати далі »
Переглядів: 710 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

ImageНа цю тему вже було кілька статей, деякі мої (Частина 1, Частина 2), деякі не мої (Частина 1, Частина 2).

В цьому топіку я зібрав усі більш-менш гідні методи оцінки ефективності реклами і пропоную їх порівняти. Також, розглянемо варіант використання декількох методів одночасно, для зменшення похибки.

Отже, розглянемо основні методи, їх плюси і мінуси (у порядку зростання ефективності):

1. Питання «Звідки Ви дізналися про наш магазин?» Під час оформлення замовлення.
Один з найстаріших методів, і один з самих неефективних. дає похибку до 60% -80%.
Мінімум автоматизації, максимум людського чинника, як з боку клієнта, так і з боку співробітника магазина.

2. Напівавтоматичний метод, заснований на роботі «адмінській» корзини.
Якщо відсоток оформлення замовлень через корзину сайту як правило невисокий, то в ... Читати далі »
Переглядів: 726 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Image

Передмова


Подивився я, і виявив, що блог я гніваюся судячи з усього закритий. Я розумію, що Хабра це не носовичок, і не книга скарг, але я вважаю, що країна повинна знати своїх «Херо». Публікую пост в цей блог, тому як за тематикою підходить. Я пострараюсь НЕ ссать окропом, і завести дискусію на тему скорочення гнівних дзвінків в служби підтримки власників платіжних терміналів. Чим менше гнівних дзвінків - тим, очевидно краще якість роботи технічних і абонентських служб.

Каталізатором цього топіка послужила робота терміналів і служб технічної підтримки компанії QIWI


Нещодавно, я закинув 1 кілорубль в термілал з пташкою і через деякий час чекав побачити СМС про зарахування коштів.

Хто винен


Отже, грошей немає, є чек (удівітельно!) та телефон цілодобової підтримки. Я зателефонував за цим телефоном вже раз 6 за минулу добу. І в мене склалося враження, що молодих ... Читати далі »
Переглядів: 513 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Добре, пані та панове!

Як і обіцяли, з сьогодні ми раді вам повідомити про початок серій статей по темі зменшення податкового обкладення і офшорних компаній в цілому. Сподіваюся нами надані матеріали будуть цікавими та повчальними для всіх бажаючих дізнатися більше про таку темі.

У першій статті ми розглянемо, що таке офшори у своїй сутності. Відразу обмовлюся - ми не яким чином не плануємо претендувати на місце єдиних ідеально знають тему, а всього лише на-всього хочемо змалювати можливості даного типу компаній і постаратися відповісти на Ваші питання в міру їх появи.

І так, давайте почнемо.


Що таке офшор і як його готувати?

На одному із судових слухань в Англії в 19 столітті, було піднято питання про принципи місця розташування компаній. На цьому слухання і було прийнято, що місцем перебування (резиденцій) компаній необхідно вважати країну, в якій проводиться центр аналізу управління компаній директорами з цієї країни. Суть цього принципу ... Читати далі »
Переглядів: 663 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

ImageУ мене 11 інтернет-магазинів, тому я маю деяке уявлення про маркетинг інтернет-магазину. На жаль чи на щастя, нерідко він закінчується на тому, що ціна на товар у тебе була на 100-200 руб. нижче, ніж у конкурента. Але це завдання впиралася в те, що неможливо постійно стежити за іншими магазинами, особливо якщо кількість товарів вимірюється сотнями і тисячами.
Тому я придумав byPrice.ru, який тепер робить цю роботу за мене і може робити її і за вас теж.

Ось такий звіт про ціни конкурентів на вашу асортименту товарів ви будете отримувати щодня у вашу пошту:
Інтернет-шпигун, який щодня зливає вам ціни конкурентів

Інформація про ваші товари ... Читати далі »
Переглядів: 483 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011


Самий простий, здавалося б на перший погляд, тип інтернет-магазинів. Згоден, їх ставок гати. Але саме на його прикладі простіше за все показати, що я маю на увазі. Хоча інші магазини не менш актуальні.

Отже, головна сторінка виведення товарів. Що важливо - можливість простій та зрозумілій сортування і відображення товарів. Також можливість вибрати, що саме цікавить (групу товарів).

Ноутбуки

Є блок, у нього є три основні зони: навігація, контент, лістинг (пейджинг). Давайте їх розберемо.

Ноутбуки

1 - Навігаційна панель. Її можна відразу розділити на 3 частини: група товарів, сортування, метод виведення / показу.

Група товарів: користувач може сам визначити що йому необхідно. Наприклад, він хоче, щоб в цьому блоці відобра ... Читати далі »
Переглядів: 571 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011


У травні місяці цього року я почав практикувати консалтингові послуги щодо розвитку електронної комерції. Я знаходив людей, які були хоч якось зацікавлені, і консультував їх. Розробляв схеми для дизайну інтернет-магазинів, моделі електронної комерції (рекламну кампанію, розвиток, додаткові сервіси, etc ..) За цей час я прийшов до деяких цікавих висновків і отримав колосальний досвід в бойових умовах. На основі всього цього я зробив деякі висновки, і в голові з'явилося кілька ідей, якими я і хочу поділитися. Справа в тому, що ці ідеї я частково реалізовував для своїх клієнтів. Але не в повній мірі, і про це буде вже зовсім інший пост і пізніше.

Отже, які, власне, ідеї я переслідую? Подача інформації: 1) способи виведення товарів; 2) чітке і зрозуміле стан товару (склад, акція, ...); 3) простота сортування; 4) настроюється користувачем відображення груп товарів; 5) використання елементів інфографіки (для спрощення сприйняття інформації: схеми, діаграмкі, іконки і т.д.); 6) угр ... Читати далі »
Переглядів: 509 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Вітаю вас, Хабра-співтовариство. Отже, про що піде мова в пості. Багато з вас можуть помилково зробити висновок, що мова в пості піде про дизайн, юзабіліті і подібному. Але! Мова в пості піде саме про те, як і яку інформацію подавати потенційним покупцям. Про концептуальному підході до інтернет-магазинів.

Пост вийшов зовсім не маленький! Багато тексту, вимагає осмислення, і, можливо (як завжди у мене виходить), складного для сприйняття. Але розбивати весь пост на 2-3-4 частині я не хочу. Краще витратити час і прочитати все відразу, тоді буде зрозуміліше. Тим більше, що, все ж таки, тема планувалася на 3 пости. Це 1-й і всі 3 будуть більшими.

Виноска: прошу вибачення за складний стиль викладу, і можливо орфографічні помилки! Потрібно розуміти що всі вигаданих і все є лише ідеєю, але засноване але мій особистий досвід роботи в електронній комерції. Можливо це погляд у майбутнє, можливо ні. Це концепт, і я прошу коментують це усвідомлювати. Так ж зауважте що я зовсім не ... Читати далі »
Переглядів: 468 | Додав: w1zard | Дата: 14.03.2011

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0