|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Аналітика по інтернет-торгівлі в росії за 2010 рік
23:11 Аналітика по інтернет-торгівлі в росії за 2010 рік |
Привіт, Хабрадруг!
Уявляю твоїй увазі аналітику по ринку інтернет торгівлі в Росії за 2010 рік. Дослідження підготовлене нами - www.InSales.ru. Ми не претендуємо на 100%-ву точність за всіма показниками. Проте, загальна картина і тренди відображаються достовірно. Якщо ви маєте відношення до одного з представлених ecommerce-проектів і хочете уточнити дані про себе, пишіть на panarin at insales.ru.
Оборот ринку інтернет-торгівлі за сегментами (категорій) в млрд рублів
Загальний обсяг ринку інтернет-торгівлі склав: 176 млрд.руб
Ну що, всередині скандали, інтриги, розслідування
Методика дослідження Для проведення дослідження використовувалась база з 4500 інтернет-магазинів, які здійснюють прийом замовлень через корзину на сайті. Бралися технічні оцінки відвідуваності, а також експертні оцінки середнього чека і конверсії. Для кожного сегмента (категорії) були введені коефіцієнти «довгого хвоста», що враховують додатково вплив ще більш ніж 5000 магазинів, що не потрапили в дослідження. Незважаючи на велику кількість «відкинутих» магазинів, ми вважаємо наведені оцінки досить репрезентативними, оскільки в них увійшла «краща» частину ринку (за оборотом, відвідуваності). Більшість магазинів схвалено модератори сервісу Яндекс.Маркет.
Сегменти (категорії), виділені при проведенні дослідження
- Одяг, взуття (включаючи аксесуари, якщо вони йдуть як частина асортименту)
- Побутова техніка та електроніка (без комп'ютерів і мобільних телефонів)
- Комп'ютери, ноутбуки, комплектуючі
- Дитячі товари
- Продукти харчування
- Книги
- Гіпермаркет (широкий спектр товарів, не можна виділити один основний сегмент)
- Квитки на заходи
- Групові покупки (купони на знижки на послуги)
- Мобільні телефони
- Ліки (аптека, БАДи, лінзи)
- Автозапчастини
- Спорт, туризм, рибалка
- Подарунки (за винятком аксесуарів)
- Цифровий контент (вибірка магазинів програмного забезпечення та ігор на дисках)
- Косметика і парфумерія
- Меблі (в т.ч. сантехніка)
- Квіти
- Товари для офісу (канцелярська продукція, оргтехніка, витратні матеріали)
- Інтим-товари
- Прикраси
- Аксесуари
- Будматеріали
- Для дому (інтер'єр, текстиль, світло, товари для саду)
- Зоотовари
- Обладнання b2b
Ми постаралися зібрати список сегментів за якими досить легко розбивається абсолютна більшість магазинів. Виняток становить категорія «Гіпермаркет». По ній ми виділили число замовлень і консолідацію гравців як по окремій категорії, а, по обороту зробили розбиття по товарних категоріях.
Середньомісячний оборот за сегментами (категорій) в млн.руб на місяць
Топ-30 інтернет-магазинів Рунета
Ще раз підкреслимо, що представлені дані отримані за оцінками компанії InSales і не є офіційними даними від перерахованих магазинів. Для магазинів, провідних роздрібну торгівлю в офлайні або ведуть прийом замовлень за каталогами (не через сайт), вказана та частина обороту, яку можна віднести до інтернет-торгівлі.
Консолідація гравців у сегментах (категоріях)
У різних сегментах інтернет-торгівлі складається різна картина розстановки сил. У деяких сегментах є явно виражений лідер, в деяких - представлена ??велика кількість магазинів з порівнянним оборотом. На наведеній вище діаграмі показана ступінь консолідації гравців у сегментах. Для формування індексу використовується індекс Херфіндаля, нормований на 100%. Чим вище значення індексу, тим більше монополізований сегмент. Наприклад, 100% відповідає одному єдиному гравцеві, формує 100% обороту. Для 200 магазинів, кожен з яких обслуговує 0,5% обороту, значення індексу складе 0,5%.
Середньодобове число замовлень по сегментах (категоріях)
Найбільше число замовлень відбувається в сегменті «Одяг та взуття». Це в цілому логічно. При цьому з'явилися відносно недавно клубні магазини вже завоювали серйозно частку від загального числа замовлень. Решта їх частина розподіляється між компаніями, які займаються торгівлею по каталогах і «класичними» інтернет-магазинами. Частка числа замовлень у категорії «Одяг та взуття» за типами магазинів
Більшість досліджень представляють дані щодо загального обороту. Однак, при цьому вони не уявляють даних за сегментами, що ми й виправили. Ми постаралися дати необхідну інформацію для тих, хто вже має або збирається відкрити власний інтернет-магазин. Сподіваємося, що воно дозволить оцінити конкурентне середовище в обраній ніші. Дякую за увагу;)
|
Переглядів: 484 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|