Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Аналітика по інтернет-торгівлі в росії за 2010 рік
23:11
Аналітика по інтернет-торгівлі в росії за 2010 рік
Привіт, Хабрадруг!

Уявляю твоїй увазі аналітику по ринку інтернет торгівлі в Росії за 2010 рік.
Дослідження підготовлене нами - www.InSales.ru. Ми не претендуємо на 100%-ву точність за всіма показниками. Проте, загальна картина і тренди відображаються достовірно. Якщо ви маєте відношення до одного з представлених ecommerce-проектів і хочете уточнити дані про себе, пишіть на panarin at insales.ru.

Оборот ринку інтернет-торгівлі за сегментами (категорій) в млрд рублів

image
Загальний обсяг ринку інтернет-торгівлі склав: 176 млрд.руб

Ну що, всередині скандали, інтриги, розслідування

Методика дослідження

Для проведення дослідження використовувалась база з 4500 інтернет-магазинів, які здійснюють прийом
замовлень через корзину на сайті. Бралися технічні оцінки відвідуваності, а також експертні оцінки середнього чека і конверсії.
Для кожного сегмента (категорії) були введені коефіцієнти «довгого хвоста», що враховують додатково вплив ще більш ніж 5000 магазинів, що не потрапили в дослідження. Незважаючи на велику кількість «відкинутих» магазинів, ми вважаємо наведені оцінки досить репрезентативними, оскільки в них увійшла «краща» частину ринку (за оборотом, відвідуваності). Більшість магазинів схвалено модератори сервісу Яндекс.Маркет.

Сегменти (категорії), виділені при проведенні дослідження

  • Одяг, взуття (включаючи аксесуари, якщо вони йдуть як частина асортименту)
  • Побутова техніка та електроніка (без комп'ютерів і мобільних телефонів)
  • Комп'ютери, ноутбуки, комплектуючі
  • Дитячі товари
  • Продукти харчування
  • Книги
  • Гіпермаркет (широкий спектр товарів, не можна виділити один основний сегмент)
  • Квитки на заходи
  • Групові покупки (купони на знижки на послуги)
  • Мобільні телефони
  • Ліки (аптека, БАДи, лінзи)
  • Автозапчастини
  • Спорт, туризм, рибалка
  • Подарунки (за винятком аксесуарів)
  • Цифровий контент (вибірка магазинів програмного забезпечення та ігор на дисках)
  • Косметика і парфумерія
  • Меблі (в т.ч. сантехніка)
  • Квіти
  • Товари для офісу (канцелярська продукція, оргтехніка, витратні матеріали)
  • Інтим-товари
  • Прикраси
  • Аксесуари
  • Будматеріали
  • Для дому (інтер'єр, текстиль, світло, товари для саду)
  • Зоотовари
  • Обладнання b2b

Ми постаралися зібрати список сегментів за якими досить легко розбивається абсолютна
більшість магазинів. Виняток становить категорія «Гіпермаркет». По ній ми виділили число
замовлень і консолідацію гравців як по окремій категорії, а, по обороту зробили розбиття по товарних категоріях.

Середньомісячний оборот за сегментами (категорій) в млн.руб на місяць

image

Топ-30 інтернет-магазинів Рунета

image

Ще раз підкреслимо, що представлені дані отримані за оцінками компанії InSales і не є
офіційними даними від перерахованих магазинів.
Для магазинів, провідних роздрібну торгівлю в офлайні або ведуть прийом замовлень за каталогами (не через сайт), вказана та частина обороту, яку можна віднести до інтернет-торгівлі.

Консолідація гравців у сегментах (категоріях)

image

У різних сегментах інтернет-торгівлі складається різна картина розстановки сил. У деяких сегментах є явно виражений лідер, в деяких - представлена ??велика кількість магазинів з порівнянним оборотом.
На наведеній вище діаграмі показана ступінь консолідації гравців у сегментах. Для формування
індексу використовується індекс Херфіндаля, нормований на 100%.
Чим вище значення індексу, тим більше монополізований сегмент. Наприклад, 100% відповідає одному
єдиному гравцеві, формує 100% обороту. Для 200 магазинів, кожен з яких обслуговує
0,5% обороту, значення індексу складе 0,5%.

Середньодобове число замовлень по сегментах (категоріях)

image

Найбільше число замовлень відбувається в сегменті «Одяг та взуття». Це в цілому логічно. При цьому з'явилися відносно недавно клубні магазини вже завоювали серйозно частку від загального числа замовлень. Решта їх частина розподіляється між компаніями, які займаються торгівлею по каталогах і «класичними» інтернет-магазинами.
Частка числа замовлень у категорії «Одяг та взуття» за типами магазинів
image

Більшість досліджень представляють дані щодо загального обороту. Однак, при цьому вони не уявляють даних за сегментами, що ми й виправили. Ми постаралися дати необхідну інформацію для тих, хто вже має або збирається відкрити власний інтернет-магазин. Сподіваємося, що воно дозволить оцінити конкурентне середовище в обраній ніші.
Дякую за увагу;)
Переглядів: 484 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0