|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » А ви знаєте хто дзвонить у ваш інтернет-магазин?
23:07 А ви знаєте хто дзвонить у ваш інтернет-магазин? |
Ні для кого не секрет, що великі сучасні call-центри вміють «впізнавати» клієнта по номеру і відразу ж звертатися по імені - «Здрастуйте Василь, чим можу вам допомогти?». Ця стаття про те, як реалізувати те ж саме своїми силами, мінімальними ресурсами і за короткий час.
Напевно кожен сучасний інтернет-магазин зберігає базу клієнтів в якомусь вигляді. Або це повноцінна база «карток клієнтів», де до кожної картці підв'язані всі замовлення, всі емейли, усі дзвінки цього клієнта, або ж це просто база всіх замовлень магазину, де фіксується ім'я / телефон / адресу кожного, хто коли- або чинив замовлення в магазині.
І сьогодні вже чимало інтернет-магазинів користуються ip-телефонією - будь то свій Астеріск або орендована послуга від стороннього підрядника.
У нас в магазині є й те й інше. Ми звели ці дві речі веди воєдино і в результаті ... - Алло, інтернет-магазин, здрастуйте Іван Іванович. Здра ... звідки ви знаєте що мене звуть Іван Іванович?! Наших постійних клієнтів ми знаємо в обличчя! Що ви хотіли замовити?
Базу замовлень, де записані імена і телефони клієнтів ми ведемо вже дуже давно. І тут нам пощастило, що практично всі номери телефонів у нас зберігаються у стандартизованому вигляді - 044xxx-xx-xx. Завдяки цьому, маючи номер телефону абонента, досить легко добути з бази всі замовлення де фігурував цей же номер.
Дзвінки клієнтів ми фіксуємо вже більше року, завдяки тісній інтеграції з iStat.com.ua. І, загалом то, ми давно вже розуміли, що теоретично, ми можемо за номером телефону вгадувати хто нам дзвонить, якщо ця людина коли-небудь робив у нас замовлення. Але чомусь це завдання здавалося дуже складним і відкладалася на далеке майбутнє. Але ось нещодавно, з подачі одного колеги, було вирішено все-таки це все реалізувати, і виявилося що завдання то зовсім нескладна!
Отже, завдяки iStat.com.ua у нас є сторінка де відображаються всі дзвінки клієнтів за вибраний період, за замовчуванням - за поточний день (просто журнал дзвінків по суті). Загалом то підійде будь-який журнал дзвінків з будь-якого Астеріск. нам головне щоб це було в реальному часі і були вхідні номери телефонів.
Все що треба зробити - це додати в цю табличку пару колонок і ще один запит до бази: «а чи є у нас серед оформлених замовлень телефон клієнта який збігається з телефоном абонента з журналу дзвінків?» База велика, тому довелося трохи погратися з швидкодією і - вуаля. Для кожного дзвінка, ми знаходимо збіг в базі замовлень, якщо збігів кілька - беремо ім'я клієнта з найсвіжішого замовлення, якщо замовлень він оформляв багато - виводимо поруч кол-во замовлень, по наведенню мишки - їх список.
Ось загалом то і вся реалізація. У підсумку це працює ось так:
1. Коли лунає дзвінок, менеджер піднімає трубку і паралельно відкриває в адмінці магазину табличку з останніми 10 дзвінками (було вибрано саме 10, тому що цього достатньо для даного завдання і мінімізує кількість запитів до бази. Адже треба прошерстити всю базу замовлень за роки роботи, щоб відстежити клієнта за номером).
2. По вхідному номером телефону менеджер визначає який з поточних дзвінків в таблицю відповідає його поточному розмови з клієнтом. Це досить легко, зазвичай достатньо порівняти 2 останні цифри номера телефону абонента.
3. Якщо той, хто телефонує коли-небудь замовляв щось в магазині і його дані є в базі - менеджер їх бачить: дзвонив цей клієнт сьогодні, якщо так, то скільки разів. Скільки разів цей клієнт дзвонив за минулий рік. Як його звуть, а якщо навести мишку на ім'я, то можна подивитися як він представлявся в різних замовленнях скільки замовлень у нас він оформляв за весь час що ми ведемо базу. Якщо навести на к-ть замовлень мишку, відображається список усіх замовлень.
А ось так це виглядає вживу:
Не можу не висловити подяку нашому постійному клієнту Петрухе, який, як видно з скріншоту, зробив 239 дзвінків за рік. Він до речі є на Хабре, але як він тут зветься я призабув.
У планах ще доробити список посилань на всі звукозапису дзвінків кожного клієнта. Є ще ідеї, як можна розвинути систему? ..
Ну і наостанок, якщо движок вашого інтернет-магазину не дозволяє робити подібні «няшечкі», як варіант, звертайтеся до нас, наш вміє.
|
Переглядів: 558 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|