|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Відстеження переходів в офлайні. частина 2
23:15 Відстеження переходів в офлайні. частина 2 |
У першій частині огляду Відстеження переходів в офлайні я описав, як дізнатися джерело, з якого прийшов подзвонив клієнт.
А як же дізнатися, звідки прийшов клієнт прямо в магазин?
Для цього ми також використовуємо інструмент визначення джерела, описаний у першій частині огляду, на основі cookie __utmz. Але для позначки клієнта будемо використовувати так звані купони на знижку. Адже знижка - це хороший мотиватор, а купон на знижку повідомить нам всю необхідну інформацію.
Потенційний клієнт зайшов на сайт, роздрукував купон на знижку. Через якийсь час він прийшов з цим купоном в магазин для здійснення покупки. Купон містить необхідну нам інформацію про джерело в закодованому вигляді.
На показаному купоні в лівому нижньому кутку ми бачимо код GA: 03052010. Він повідомляє нам про те, що клієнт потрапив на сайт 3 травня 2010 року, клікнувши на оголошення Google AdWords.
Зібравши деяку кількість таких купонів, а також інформацію про джерела, з яких прийшли подзвонили клієнти або оформили замовлення через кошик, можна дізнатися віддачу того чи іншого платного джерела трафіку.
|
Переглядів: 487 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|