Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Відстеження переходів в офлайні. частина 2
23:15
Відстеження переходів в офлайні. частина 2
У першій частині огляду Відстеження переходів в офлайні я описав, як дізнатися джерело, з якого прийшов подзвонив клієнт.

А як же дізнатися, звідки прийшов клієнт прямо в магазин?

Для цього ми також використовуємо інструмент визначення джерела, описаний у першій частині огляду, на основі cookie __utmz. Але для позначки клієнта будемо використовувати так звані купони на знижку. Адже знижка - це хороший мотиватор, а купон на знижку повідомить нам всю необхідну інформацію.

Потенційний клієнт зайшов на сайт, роздрукував купон на знижку. Через якийсь час він прийшов з цим купоном в магазин для здійснення покупки. Купон містить необхідну нам інформацію про джерело в закодованому вигляді.

Відстеження переходів в офлайні. частина 2

На показаному купоні в лівому нижньому кутку ми бачимо код GA: 03052010. Він повідомляє нам про те, що клієнт потрапив на сайт 3 травня 2010 року, клікнувши на оголошення Google AdWords.

Зібравши деяку кількість таких купонів, а також інформацію про джерела, з яких прийшли подзвонили клієнти або оформили замовлення через кошик, можна дізнатися віддачу того чи іншого платного джерела трафіку.
Переглядів: 487 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0