|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Як відстежити ефективність реклами в інтернет-магазині
23:06 Як відстежити ефективність реклами в інтернет-магазині |
Передісторія: Є невеликий інтернет-магазин, який працює на ринку комп'ютерних комплектуючих в Україну, 100-150 дзвінків на день.
Завдання: Оцінити ефективність реклами на різних ресурсах.
Ми, в нашому інтернет-магазині застосували наступне рішення, що дозволяє з високою точністю визначити яка реклама дає «порожні» кліки, а яка - потенційних покупців.
1. Підключаємо IP-телефонію з прямими міськими номерами. Таким чином клієнт телефонує на міський номер, розмовляє з менеджером, і навіть не підозрює що менеджер приймає дзвінок через комп'ютер і може навіть знаходитися в іншому місті / країні.
2. Купуємо кілька прямих міських телефонних номерів (у нас 7шт). При цьому, дзвінок на будь-який з 7 номерів, призводить до того що телефонують софтфони у всіх менеджерів, і розмовляти з клієнтом буде той, хто перший підніме слухавку. Також, можливі інші алгоритми. Але ми використовуємо цей.
3. Публікуємо різні номери телефонів на різних рекламних майданчиках. Це взагалі-то банально і цим давно всі користуються. Але. Це тільки початок.
4. Відображаємо РІЗНІ номери телефонів. На сайті інтернет-магазину, там де написано номер телефону, ставиться скрипт, який визначає звідки прийшов відвідувач сайту (будь то гугл, яндекс або якась рекламна майданчик) і видає заданий для цього джерела номер телефону.
5. Запам'ятовуємо всіх посетілелей. Кожен відвідувач сайту запам'ятовується за кукам на місяць, так що якщо він навіть закрив браузер і вирішив зайти вже прямо на сайт інет-магазину через тиждень, він все-одно побачить призначений для нього номер телефону. А вже через місяць, він побачить «дефолтний» номер телефону, призначений для постійних клієнтів, які відразу ж заходять на сайт інтернет-магазину.
6. Статистика. Далі - справа техніки. Компанія, яка надає для нас послугу IP-телефонії, надає так-же онлайн статистику дзвінків. З якого номера телефонували, на якій, тривалість і звукозапис розмови, у вигляді журналу дзвінків:
У зв'язку з тим , що дану статистику в якомусь зручному вигляді начебто XML вони надати не можуть (тільки веб-сторінка, не найзручніша) то ми зрозуміли простенький парсер цієї самої статистики, який довантажує свіжі дані про дзвінки до нас в базу. І вже в нашій базі статистика по дзвінках групується за джерелами:
|
Переглядів: 569 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|