Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Як відстежити ефективність реклами в інтернет-магазині
23:06
Як відстежити ефективність реклами в інтернет-магазині
Передісторія: Є невеликий інтернет-магазин, який працює на ринку комп'ютерних комплектуючих в Україну, 100-150 дзвінків на день.

Завдання: Оцінити ефективність реклами на різних ресурсах.

Ми, в нашому інтернет-магазині застосували наступне рішення, що дозволяє з високою точністю визначити яка реклама дає «порожні» кліки, а яка - потенційних покупців.

1. Підключаємо IP-телефонію з прямими міськими номерами. Таким чином клієнт телефонує на міський номер, розмовляє з менеджером, і навіть не підозрює що менеджер приймає дзвінок через комп'ютер і може навіть знаходитися в іншому місті / країні.

2. Купуємо кілька прямих міських телефонних номерів (у нас 7шт). При цьому, дзвінок на будь-який з 7 номерів, призводить до того що телефонують софтфони у всіх менеджерів, і розмовляти з клієнтом буде той, хто перший підніме слухавку. Також, можливі інші алгоритми. Але ми використовуємо цей.

3. Публікуємо різні номери телефонів на різних рекламних майданчиках. Це взагалі-то банально і цим давно всі користуються. Але. Це тільки початок.

4. Відображаємо РІЗНІ номери телефонів. На сайті інтернет-магазину, там де написано номер телефону, ставиться скрипт, який визначає звідки прийшов відвідувач сайту (будь то гугл, яндекс або якась рекламна майданчик) і видає заданий для цього джерела номер телефону.

5. Запам'ятовуємо всіх посетілелей. Кожен відвідувач сайту запам'ятовується за кукам на місяць, так що якщо він навіть закрив браузер і вирішив зайти вже прямо на сайт інет-магазину через тиждень, він все-одно побачить призначений для нього номер телефону. А вже через місяць, він побачить «дефолтний» номер телефону, призначений для постійних клієнтів, які відразу ж заходять на сайт інтернет-магазину.

6. Статистика. Далі - справа техніки. Компанія, яка надає для нас послугу IP-телефонії, надає так-же онлайн статистику дзвінків. З якого номера телефонували, на якій, тривалість і звукозапис розмови, у вигляді журналу дзвінків:
Як відстежити ефективність реклами в інтернет-магазині

У зв'язку з тим , що дану статистику в якомусь зручному вигляді начебто XML вони надати не можуть (тільки веб-сторінка, не найзручніша) то ми зрозуміли простенький парсер цієї самої статистики, який довантажує свіжі дані про дзвінки до нас в базу. І вже в нашій базі статистика по дзвінках групується за джерелами:
Як відстежити ефективність реклами в інтернет-магазині

Переглядів: 569 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0