Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » 10 порад і невеликих хитрощів на ebay
23:18
10 порад і невеликих хитрощів на ebay
У наш час все більш популярними стають сервіси Інтернет-торгівлі. І, напевно, найпопулярніший з таких сервісів - Ebay. Якщо пару років тому багато ні разу не чули цього слова, то тепер про Ebay можна почути навіть у новинах.

Дійсно, часом річ, яку можна без проблем замовити з Америки, стоїть в Росії в рази або в десятки разів більше. Плюс до цього, навіть у наш час, багато речей у роздрібних мережах Росії та СНД знайти не вдасться. Цим і зумовлена ??така популярність цього виду торгівлі.

Зараз в мережі легко можна знайти багато гайдів по процесу реєстрації і покупки на Інтернет-аукціонах. Але навіть за наявності такої кількості найрізноманітніших гайдів після реєстрації і навіть після деякого числа покупок у багатьох залишаються питання, відповіді на які не так просто знайти. У даному Міні-FAQ, на прикладі Інтернет-аукціону Ebay, я б хотів дати відповіді і поради по 10 ситуацій, з якими найчастіше звертаються за допомогою і які найчастіше виникають після початку користування сервісом. Відразу скажу, що саме ці питання обрані на прикладі особистого досвіду і в міру переглянути питання на профільних форумах.

Ну що ж, почнемо.

Нагадаю, що процес реєстрації / купівлі / доставки я розглядати не буду, так як за цими темами існує величезна кількість гайдів. Так само, можливо, якісь важливі моменти я упустив, в майбутньому не буде проблемою доповнити.

1. Адреса доставки

Як багатьом відомо, адресу доставки прописується в двох місцях: в PayPal і безпосередньо в Ebay. Нагадаю, що адреса найкраще писати латинськими літерами. Більшість продавців доставляють саме за адресою, вказаною в PayPal, тому прослідкуйте, щоб там був написаний вірну адресу. Вирішальне значення має країна призначення та індекс. Саме завдяки індексу в вашій країні посилка потрапляє до потрібного відділення, а фактичний адреса необхідна для того, щоб листоноша / кур'єр доніс посилку / повідомлення безпосередньо до вас.

Так само часто, в основному у жителів з провінцій, виникає питання: в адресі доставки краще писати адресу центрального отедленія або районного? Відповім: пишіть адресу районного відділення, тому що з центрального відділення посилка все одно буде спрямована у ваше районне відділення, а так само є ймовірність, що посилка взагалі до вас не дійде.

2. Підтвердження карти в PayPal

У більшості гайдів по реєстрації в PayPal написано, що після висилки коду підтвердження для активації банківської карти, необхідно через пару-трійку днів прийти в банк і попросити виписку з рахунку. Багато хто не знає, що є більш простий варіант: подзвонити в службу підтримки банку і запитати 4 цифри з коментарю до останньої операції. І це можна зробити не через два або три дні, а в більшості випадків, через кілька хвилин після натискання кнопки в PayPal.

3. Сортування результатів пошуку в Ebay

Здавалося б, дивно, але дуже багато хто не знають, що результати пошуку в Ebay можна відсортувати з урахуванням вартості доставки в вашу країну. Для цього всього лише потрібно в правій частині заголовка таблиці з результатами в поле Sort to: вибрати варіант Price + Shipping: Lowest First і далі вибрати вашу країну.

4. Принцип обліку аукціонних ставок

Для багатьох є несподіванкою, що на Ebay не зовсім звичайна аукціонна система ставок. Система ставок на Ebay побудована таким чином, що при встановленні ставки система автоматично робить вас лідером, якщо хтось до вас не поставив більше, причому ставка буде в будь-якому випадку дорівнює Поточною ставки + кроку даного аукціону. Тобто ви вказуєте максимальну ціну, яку готові віддати за лот, а Ebay автоматично розраховує лідера аукціону. На словах пояснити це доступною мовою досить складно, тому розглянемо на простому прикладі.

Почався аукціон, стартова ціна - 1 $, крок - 0.5 $. Ви вирішили поставити на аукціоні 30 $. У цьому випадку Ebay прийме від вас ставку, рівну поточної + крок, тобто 1 + 0.5 = 1.5 $. У тому випадку, якщо ніхто, крім вас, не зацікавиться цією річчю, то ви виграєте її за ціною 1.5 $.
Тепер розглянемо випадок, що хтось, бачачи поточну ставку 1.5 $, вирішив поставити 20 $. Він робить ставку, але лідером все одно залишаєтеся ви, так як ваша ставка була 30 $. У даному випадку ціна лота встановиться на позначку 20.5 $. Якщо ж хтось зробив ставку більше вашої максимальної, то ви автоматично втрачаєте лідерство.

Вся заковика полягає в тому, що ви не можете достеменно знати, яка на даний момент максимальна ставка на даний лот. Щоб дізнатися цю ставку, її доведеться перебити.

5. Подумай, перш ніж купити.

Важливо розуміти, що Ebay - не гра. Всі ваші дії на аукціоні повинні бути усвідомленими. Перш ніж купити річ, уважно ознайомтеся з її описом, умовами доставки та додатковою інформацією. У разі несплати вам загрожує Strike. При повторному порушенні ваш акаунт, найімовірніше, заблокують. У деяких випадках, можливо обійтися і без страйку, якщо вийде домовитися з продавцем про взаємне скасування покупки. У даному випадку кращим варіантом буде вибачитися перед продавцем і попросити мирно вирішити дану ситуацію. Найчастіше продавці йдуть назустріч, але, знову ж таки, все залежить від людини.

Особливо уважно знайомтеся з описом речі. Описи на Ebay - дуже важлива річ, тому що за правилами в описі повинна міститися вся достовірна інформація про товар. У разі, якщо надісланий товар не відповідає опису, за системою захисту покупців ви, найімовірніше, зможете повернути за нього гроші, але при цьому товар доведеться відправити назад продавцеві, у зв'язку з чим ви понесете чималі витрати, іноді перевищують вартість самої речі. З цієї причини до опису варто ставитися уважно.

6. Подивися на відгуки

На Ebay діє система відгуків. Відгуки - один з найважливіших показників. Саме, за відгуками про продавця найчастіше можна визначити, наскільки можливо, ви отримаєте те, що купуєте і отримаєте взагалі.

До відгуками варто ставитися дуже уважно. Я б не став купувати товар у продавця, у якого кількість позитивних відгуків становить менше 95%. Дивитися варто не тільки на відсоток позитивних відгуків, але і на самі відгуки. По-перше, у продавця може бути 1 позитивний відгук, при цьому відсоток позитивних буде 100%. По-друге, позитивних відгуків може бути кілька або достатньо багато, але всі вони залишені людьми з нульовою кількістю відгуків та за одноцентових покупки. До цього варто ставитися особливо уважно, якщо ви купуєте річ, яка в інших продавців коштує значно дорожче.

До виставлення відгуків ставитеся так само з увагою. Продавці дуже дорожать репутацією, тому готові піти на різні поступки, аби не отримати негативний відгук. У даному випадку перед виставлянням негативного відгуку обов'язково потрібно написати продавця з метою врегулювання ситуації, яка б вона не була (окрім відвертого шахрайства). У переважній більшості випадків ситуація вирішиться на вашу користь.

7. Ні доставки в вашу країну

Якщо у доступних для доставки країнах немає вашої країни, то це не завжди означає, що продавець не готовий доставити вам річ. Уважно подивіться опис лота, найчастіше, якщо продавець зовсім не бажає працювати з вашою країною, він про це напише в описі речі. У цьому випадку, писати продавцю, з проханням надіслати вам річ, сенсу небагато. В інших випадках можна спробувати зв'язатися з продавцем. У разі його згоди надіслати вам річ, ви можете купити цю річ, відразу її не оплачуючи. Після покупки, напишіть продавця з проханням надіслати вам інвойс на цю річ з урахуванням вартості доставки. Краще всього, якщо продавець вишле інвойс безпосередньо через ebay, а не безпосередньо на paypal, тому що в разі проблем, вирішити їх буде легше. Після цього здійснюєте оплату за інвойсом та чекайте вашу річ.

8. Замість айфона приїхала шоколадка

Іноді бувають ситуації, що замість очікуваної речі, приходить зовсім не те, що ви очікуєте. Це може бути як шоколадка, замість айфона, так і цегла, замість праски. Тому тут відзначу особливу важливість в розтині посилки (як самий мінімум - підозріло упакованої посилки, посилки зі слідами розтину, м'ятою, битою і т.п.) безпосередньо в місці її одержання. Тільки в цьому випадку ви зможете з представниками організації, в якій ви отримали посилку, скласти акт про невідповідність її вмісту і сподіватися на вирішення питання на вашу користь. Якщо ви виявите невідповідність, прийшовши додому, то ваші шанси на пред'явлення претензії прагнуть до нуля. Підробка може виникнути на будь-якому етапі: від несумлінного продавця, до вашого відділення зв'язку. Після складання акту почнеться розслідування, після закінчення якого, вас сповістять про результати.

9. Довгий час не приходить посилка.

Відразу скажу, що останнім часом для Росії це стандартна ситуація. У зв'язку з проблемами на нашій пошті і митниці, посилку можна чекати по декілька місяців. За правилами ebay, ви можете оповістити сервіс про проблему протягом 45 днів після покупки. Протягом цього часу в paypal відкривається диспут і починається розслідування ситуації. Докладно про систему диспутів розповідати не буду. Скажу лише те, що диспут про неотримання варто відкривати на 42-43 день після оплати. При цьому на 30-40 день бажано написати продавцеві про проблему з доставкою. Продавець, швидше за все, порадить вам звернутися у відділення пошти. У випадку з Росією, робити це практично марно, тому що на пошті, найімовірніше, вам скажуть чекати повідомлення, відмовившись щось шукати. У цьому випадку пишіть продавцю, що на пошті посилку не знайшли, а вже далі продавець сам для себе вибере найкраще рішення. Як приклад, він може запропонувати вам почекати ще, повторно вислати таку ж річ, або повернути гроші. Багато продавців вирішать вашу проблему ще до відкриття диспуту, або, в крайньому випадку, запропонують почекати до настання шестидесятих дня і після цього повернуть гроші, у разі неотримання посилки.

Хочу відзначити, що зловживати цим не варто. Звичайно, отримати повернення коштів, а потім ще й саму річ дуже приємно, але варто подумати і про продавця. Після таких випадків у продавців може відпасти всяке бажання працювати з вашою країною.

Самий вірний варіант - у разі отримання речі, написати продавцеві про це і домовитися про повернення продавцю коштів, частіше за все, банально, купівлею такої ж речі без висилки її вам. Те ж саме варто зробити у випадку, якщо продавець вишле вам річ ??повторно, а приїдуть в підсумку обидві. У цьому випадку можна просто не забирати цю річ з пошти і вона повернеться назад до продавця. При такому розкладі у продавців не будуть накопичуватися негативні емоції про покупців з цієї країни, і вони будуть більш охоче з вами працювати.

Так само не забувайте про відгуки. Отримали річ - залишили позитивний відгук.

10. Допоміжний софт

Для ebay існує деяка кількість допоміжного софту. Найбільш часто використовувані рішення - це снайпери і сервіси перегляду відгуків.

Снайпери дозволяють за вас зробити ставку на аукціоні в останній момент і тим самим виграти лот. Актуально, якщо аукціони закінчуються в той час, коли ви спите або не можете самі в ньому брати участь. Снайпер не означає перемогу на аукціоні, тому що є маса речей, які можуть цьому перешкодити. Снайпери рекламувати не буду, їх, в достатній кількості можна знайти в мережі.

Сервіс перегляду відгуків дозволяє переглянути відгуки про продавця, виділивши певну групу відгуків. Корисні для того, щоб бачити, з яких причин продавці отримували і отримують негативні відгуки і випередити для себе, чи варто з ними зв'язуватися. Як приклад можу навести сервіс www.toolhaus.org
Переглядів: 1199 | Додав: w1zard | Рейтинг: 3.0/1

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0