Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Яндекс.Маркет - to be or not?
23:05
Яндекс.Маркет - to be or not?
Вирішили зробити з товаришами інтернет-магазин (до цього вони торгували тільки в офф-лайні), для торгівлі професійним звуковим обладнанням. Товариші - представники однієї китайської торгової марки (Biema), і однієї вітчизняної (Digilab). Обидві фірми більш-менш відомі в середовищі професійних звукорежисерів. Торгують товариші, звичайно, не тільки цими марками, для асортименту є товари й більш іменитих виробників, але їх, звичайно, менше.

У загальному, зробили магазин, запустили, якісь замовлення з'явилися, але мало. Адреса дам у коментарях - хостинг не видежіт, якщо навантаження сильно зросте. Вирішили розміститися, для початку, в Яндекс.Маркеті. Для цього потрібен був модуль під нашу CMS (готового не було). Заплатили грошей, зробили. Так само потрібен модуль для оперативного оновлення прайс-листа - теж замовили, зробили. Подали заявку. Приходить відповідь (у вільному переказі): "Немає, бо ви - дублююча вітрина, виявлені серйозні невідповідності з правилами, товарний ряд збігається з наступними магазинами: portime.ru, videomix.ru, bestblade.ru, otvet.su, kupiprinter.ru, cost4u.ru, nozh-v-podarok.ru, pixeltrade.ru, muzbazar.com, lizamarket.ru, pcmir.ru, pokupkamania.ru, medpredmet.ru. Можете подати заявку на перегляд ». Поліз дивитися, з ким ми «співпадаємо». Одного адреси, вказаної в листі, взагалі не було зареєстровано (!!!) за даними nic.ru на дату листа (та й зараз - lizamarket.ru). Тобто просто не існує такого домену. Інші в списку - магазин принтерів і аксесуарів, кілька магазинів медтехніки, кілька магазинів ножів, фотоапаратів, і так далі. Щоправда, більшість з них, крім профілюючих позицій, продають: хто - синтезатори побутові, хто - мікрофони для караоке, хто - автомобільні підсилювачі. При цьому ніхто не торгує саме професійною технікою.

Ок, пишу заявку на перегляд, хоча, звичайно, розумію «дивність» ситуації: пояснити серйозною, великий, розумній системі, що магазин, який торгує звуковою апаратурою, і магазин, що торгує ножами, не мають один до одного ніякого відношення:

Здравствуйте.

Нами (ТОВ YYY) була подана заявка на розміщення товарів інтернет-магазину YYY в системі Яндекс.Маркет. Попередньо був розроблений модуль, що забезпечує генерацію YML-файлу, для багатьох товарів були написані унікальні опису. 11 травня був отримано відмову, з наступним формулюванням:

У результаті перевірки виявлені серйозні невідповідності розміщуються Вами інформаційних матеріалів правилами розміщення інформації в Яндекс.Маркеті.

Подробиці одного із знайдених невідповідностей: Ваш магазин дублює магазин (и) portime.ru, videomix.ru, bestblade.ru, otvet.su, kupiprinter.ru, cost4u.ru, nozh-v-podarok.ru, pixeltrade . ru, muzbazar.com, lizamarket.ru, pcmir.ru, pokupkamania.ru, medpredmet.ru

Дата відключення: 10.05.10

Підключення магазину до системи Яндекс.Маркет неможливо.

ТОВ YYY спеціалізується на продажі професійної звукової апаратури. У компанії працюють висококласні фахівці по роботі зі звуком. Компанія добре відома в середовищі професійних звукорежисерів. ТОВ YYY співпрацює безпосередньо з багатьма виробниками апаратури, а так само є офіційним представником багатьох торгових марок на території Росії.

З приводу зауваження про дублювання змісту зазначених магазинів хотілося б відзначити наступне:

Магазин portime.ru торгує годинниками та побутовою технікою. Збіг 1 з майже 150 категорій і жодного збігу за товарними позиціями з магазином YYY.

У магазині videomix.ru представлений великий вибір товарних позицій. Серед пропонованих товарів є і музичні інструменти. Є кілька пропозицій і з звукової апаратури. У свою чергу, YYY пропонує своїм клієнтам саме апаратуру, в нашому асортименті практично немає музичних інструментів (їх кількість не можна порівняти з кількістю пропозицій по апаратурі).

Магазини bestblade.ru і nozh-v-podarok.ru пропонують свої покупцям ножі, ліхтарі та сувеніри. У нашому асортименті нічого з цього немає.

Otvet.su торгує побутовою технікою. Перетин в категорії «Музичні інструменти», без перетину з товарних позицій. otvet.su не пропонує професійну звукову апаратуру.

З магазинами cost4u.ru, kupiprinter.ru, pixeltrade.ru немає жодного товарного перетину.

Магазин muzbazar.com продає автомобільну акустику. Немає ні одного перетину.

За даними nic.ru адресу lizamarket.ru не існує.

Магазин pcmir.ru пропонує побутову техніку. Перетинань немає.

Магазин pokupkamania.ru продає автомобільну акустику та оргтехніку. Перетинань немає.

Магазин медичної техніки medpredmet.ru так само не має перетинів з нашим асортиментом.

За даними nic.ru всі зазначені домени не мають збігів у реєстраційних та контактних даних з даними ТОВ YYY та інтернет-магазину YYY.

На підставі вищевикладеного просимо переглянути рішення про підключення інтернет-магазину YYY до системи Яндекс.Маркет.

З повагою,

Генеральний директор YYY

Минув якийсь час, з'ясувалося, що факс не пройшов, відправив ще раз, вже в електронному вигляді. Через 2 дні приходить відповідь, що вражає своєю лаконічністю, цитую: «Відповідь від Служби ко6нтроля якості: Магазин визнаний дублюючим вірно, включення неможливо». Приємно, що відповідь писав реальна людина (судячи з помилці). Але на цьому приємності закінчуються. При цьому, пошук в Яндекс.Маркет за словом Biema видає 1 результат, за словом Digilab - 0 результатів (товарів цієї марки в нашому асортименті більше, ніж будь-яких інших, і це видно в YML-файлі).

Прошу допомоги і поради: куди бечь і що робити? Зрозуміло, що Яндекс - великий і сильний, і має право встановлювати свої правила. З іншого боку, така відповідь те саме що вироком. В інші системи теж будемо подаватися, але незрозуміло, що робити в даному випадку ...

UPDATE:
Як і обіцяв, пишу за результатами цього топіка.

Слава Богу, процес зрушився з мертвої точки, і зараз наші товари вже представлені в Маркеті. Тим, хто зіткнеться з подібною ситуацією, можу порадити тільки той же спосіб - писати тут. Хабре - спасибі!

Співробітникам Яндекса теж спасибі, що відгукнулися, але не дуже зрозуміло, як таку ситуацію вирішити штатними, «мирними», способами, без залучення Хабра. Адже, не применшуючи популярності цього ресурсу, всі ми розуміємо, що є люди, які сюди не можуть написати (ризикну припустити, що, серед цілком гідних магазинів є й такі, які взагалі про Хабр не чули). Та й взагалі, це ж не форум підтримки Яндекса. А спілкування з e-mail ніяких надій не залишало.

Ще один момент, який здивував - це можливість оперувати горезвісними «зовнішніми чинниками» для впливу на рішення Яндекса про неприйняття того чи іншого магазину в систему. Покажу на нашому прикладі. Як з'ясувалося в листуванні з керівником Яндекс.Маркет, проблема полягала в тому, що коли-то (не тиждень і не місяць тому, більше), на одній зі сторінок одного з сайтів, перелічених у листі, був засвічений телефон, той самий, що і зараз фігурує в нашому магазині. Вони намагалися коли-то з нами співпрацювати, опублікували наш телефон на своєму сайті для наведення довідок, співпраця не пішло, через якийсь час телефон прибрали. Якби не ось цей топік на Хабре - ми ніколи так і не дізналися б, за що нас не пустили в маркет. У будь-якому випадку - витратили ми на все це порядно часу.

З плюсів - прийшло кілька повідомлень від подібних систем-агрегаторів. Реєструємося, беремо участь.

Ну і цікавий факт - після цього топіка тут, в Маркеті оперативно з'явилися товари одного з озвучених виробників.

Усім спасибі за співучасть і поради!
Переглядів: 573 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0