![](/.s/t/944/7.jpg) |
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Ноутбуки
|
Самий простий, здавалося б на перший погляд, тип інтернет-магазинів. Згоден, їх ставок гати. Але саме на його прикладі простіше за все показати, що я маю на увазі. Хоча інші магазини не менш актуальні.
Отже, головна сторінка виведення товарів. Що важливо - можливість простій та зрозумілій сортування і відображення товарів. Також можливість вибрати, що саме цікавить (групу товарів).
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://pix.am/nnwO.jpg%22/)
Є блок, у нього є три основні зони: навігація, контент, лістинг (пейджинг). Давайте їх розберемо.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://i17.fastpic.ru/big/2011/0314/45/34109833ac7699efdb15103e7c9ebe45.jpg%22/)
1 - Навігаційна панель. Її можна відразу розділити на 3 частини: група товарів, сортування, метод виведення / показу.
Група товарів: користувач може сам визначити що йому необхідно. Наприклад, він хоче, щоб в цьому блоці відображалися тільки ноутбуки, або ноутбуки й батареї чи ще що-небудь.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://s015.radikal.ru/i333/1103/4f/9f02fc5f808a.jpg%22/)
Група товарів: на даному скріні видно, що обрана група «Ноутбуки», а поруч ледве видна іконка (ну, мені нічого в голову не прийшло, крім як поставити саме цю іконку :)) Для чого вона потрібна? Щоб вибрати групу товару, що відображається в цьому блоці.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://pix.am/HeAE.jpg%22/)
Сортування. Знову ж таки, користувач має можливість вибору, і досить зручного. Ну, а посилання «Склад» і «Акція», думаю, і так зрозуміло, і без попап ... хоча «Акції» теж можна ділити за типом ... Але це вже реально не потрібно.
Більш того, якщо на сайті є рекламні блоки на зразок тієї ж розетки ...
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://s11.radikal.ru/i184/1103/fc/1e63456a34f2.jpg%22/)
... то чому б не дати користувачеві можливість вибирати тематику рекламних блоків? Скажімо, один блок залишити не контрольований, другий з можливістю зміни тематики. Якраз великий блок (де багато картинок по черзі) я б віддав на вибір користувача.
2 - Контент в блоці. Як видно, є 3 види відображення, 1-й і 2-й - одне і те ж по суті справи, вони відрізняються тільки розміром ітемов (товарів) для зручності. Давайте розглянемо їх.
Висновок кубиками (не знаю навіть, як вірно назвати):
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://s52.radikal.ru/i137/1103/af/05102a0fb15e.jpg%22/)
Маленькі іконки на товарі, що вказують на додаткові опції - то чи буде це акція, чи то це відсутність на складі. Або те, що це лідери продажів, або ще що-небудь. Насправді, це левова частка роботи для грамотного дизайнера. + Доречний розділ «Допомога» на сторінках інтернет магазину. Можна робити їх не маленькими, якими завгодно.
При натисканні на товар ми бачимо наступне: важливі подробиці товару і, знову ж таки, іконки ... іконки ... іконки ...
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://i17.fastpic.ru/big/2011/0314/03/cd7835091eeb733145a7ca31a774f603.jpg%22/)
До речі, не можу не сказати ущипливо, блін, огидно виглядає, коли на сайті ціна виділена _красним_ (відлякує) кольором!
4 сірих іконки припускають швидкий доступ до перегляду тієї чи іншої інформації про товар. Приміром, там, де шестерінка - тих. опис, фото-іконка - відповідно, фото. Відео ... Дивно, але я до сих пір не розумію, чому на сайтах немає відео? У наш час «саме те» користуватися відео контентом! Що б ти не продавав! Хороший приклад подачі інформації у Дорохова, а саме тут! Відео досить добре підстьобує до покупки. До того ж відео дає некволе уявлення про пропорції і частково витісняє необхідність у тактильних відчуттях, а кожен, хто продавав коли-небудь що-небудь, знає, як це важливо!
Але повернемося до нашого магазину. Третій висновок товарів - це табличний висновок. Я використовував ту ж компоновку, що і при натисканні на товар у попередньому варіанті.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://pix.am/Lat6.jpg%22/)
3 - Також важливий момент те, що я думав над концептом дизайну і-магазину, який не має скролл браузера. Тобто, тупо у вікні браузера. Але потім відкинув цю ідею, але один з елементів залишився, і ви швидше за все помітили його, але не зрозуміли, навіщо він потрібний. Це лістинг (пейджинг) сторінок з товарами. Він потрібен з однієї простої причини. Товарів багато, і перегортати їх потрібно, але скільки я вже ні цікавився, у кожного знайомого запитував, у багатьох покупців в інтернет-магазинах, спостерігав за своїми знайомими ... Вертикальний список - люди мимоволі не звертають увагу на нижні позиції. Все-таки краще, щоб список товарів уміщався в полі зору. Але знову ж таки, це не підтверджено на 100%, просто спостереження, і занадто мало людей (кількості спостереження їх поведінки) для нормальний статистики.
А пейджинг все-таки потрібен, тому як на головній сторінці сайту можна розмістити не 1, а 2, або 3-4 блоку.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://pix.am/Ro1v.jpg%22/)
Ось так я це бачу. :) Але і в цьому є хитрий задум, який я розкрию пізніше, коли підійдемо до розбору головної сторінки і корзини. А зараз - перегляд одиниці товару.
Вид окремої одиниці - це дуже цікава штука. Справа в тому, що якщо це вид дріб'язкової дрібнички, наприклад, перехідника HDMI to VGA, то, звичайно ж, нічого абсолютно винаходити не потрібно. Галерея фоток? Навіщо? Тобто, все просто: висновок однієї фотки, опис і ціна. Навіть ілюструвати нічого толком ... А ось висновок, наприклад, одиниці ноутбука ... То тут вже крути-не крути, а хочеться подумати, як і що.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://i17.fastpic.ru/big/2011/0314/19/1ff2ed526ae344125eabab4e48e80919.jpg%22/)
Насправді все досить прозаїчно і все вирішується на рівні дизайнера. Все просто. Є фотка товару, є невелике (!) Маркетингове опис, а під ними вже мініпанелька. Ціна, «до кошика» та іконки: їх можна замінити табами, та чим завгодно. Все, що потрібно людині, є відразу. Хочеться копнути глибше? Будь ласка, є іконки / таби, вивчайте. Але ... Є ще один момент.
Акційна інформація - досить важлива річ, тому що вона є додатковим стимулом до продажів. І її досить грамотно в даному випадку було б помістити вгору, вище всього іншого.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://s16.radikal.ru/i191/1103/da/4a183441894f.jpg%22/)
Але була в мене думка висловити акцію по-іншому. Додати сумку без ціни або з ціною в 0 гривень, як зовсім подарунок до товару.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://pix.am/PcRh.jpg%22/)
Ну от, тепер можна розглянути макет головної сторінки або ще трохи про інтерфейс магазину.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://i001.radikal.ru/1103/4e/b9f580badf2a.jpg%22/)
Як ви бачите, на верхній панелі праворуч є можливість додавати вітрини, блоки з контентом. Ось саме тому мені у цьому концепті знадобився пейджинг, хоча, знову ж таки, все відносно. Тому як користувачам це може бути не потрібно, а може бути просто-напросто не так важливо ... У будь-якому випадку, є можливість їх додавати.
А тепер трохи про кошик. Справа в тому, що я ні як не можу второпати, навіщо ж у кошиках інтернет-магазинів, причому поголовно, застосовується проста конструкція перерахунку?
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://s56.radikal.ru/i153/1103/5b/23ff6ef2d861.jpg%22/)
Ось самі подумайте, навіщо? Враховуючи специфіку товару, наприклад, візьмемо фотоапарати професійні чи ноутбуки. Це досить дорога техніка. Ну от кому, зайшовши в кошик оформляти замовлення, прийде в голову раптом замовити 5-10 лептопів? Та нікому! Упевнений на всі 100, так як попрацював в продажах. І корпоративний сектор завжди веде переговори в живу, якщо мова йде про велику кількість. Але! Хтось обов'язково та й заперечить, мовляв, нехай навіть і не користуються, але можливість повинна бути! І я з цим погоджуся, але, знову ж таки ... Ніхто не буде купувати 10 лептопів, або 5 дорогущих про-фотоапаратів! Розумієте, про що я?
Що я пропоную на противагу цьому? Все просто ... "+" - так-так, звичайний плюсик. Далі я проілюструю це при розгляді кошика.
Кошик. Я щиро не розумію, навіщо робити окрему сторінку для корзини. Комбінований варіант: я б зрозумів, якщо товарів у кошику більше, наприклад, 10 - то перехід на окрему сторінку. Але, знову ж таки, рідко я таке зустрічав, працюю в інтернет-магазинах та з інтернет-магазинами.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://i17.fastpic.ru/big/2011/0314/d7/673439727f71167a1ecfca05a300f8d7.jpg%22/)
Як видно, все досить просто, "+" - додати той же самий товар, "-" видалити. І користувач може додавати скільки завгодно таких товарів. Просто біля товару з'явитися невелике позначення кількості.
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://s41.radikal.ru/i092/1103/bf/83e7190839c1.jpg%22/)
Ось так нібито досить просто, і в той же час все необхідне є. Але я свідомо не сказав на одній деталі ... На початку посту я говорив про спосіб подачі інформації, що кожному товару свої нюанси виводу. От мені цікаво, чи виник у кого-небудь питання з приводу виведення товарів кубиками, при натисканні, і таблично? :)
А суть-то взагалі-то ось в чому. Повторюся: кожному виду товарів свої нюанси виводу. Зауважте, я вибрав магазин ноутбуків.
І що ми бачимо на цій ілюстрації?
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://pix.am/cQNb.jpg%22/)
Як на мене, ми бачимо досить грубу маркетингову помилку. Чому? Знову ж таки, нюанси специфіки товару. Це магазин ноутбуків. Що важливо знати покупцеві, навіть якщо він сам в цьому не сильно зацікавлений, але що його може зачепити? З досвіду скажу, що серйозно чіпляє живучість батареї. І в блоці на ілюстрації вище є дані про процесор, про пам'ять, жорсткому диску і коннекторах. Так, на це теж звертають увагу, але батарея і розмір екрана все одно чемпіони як критерії вибору. Як не крути. Тому більш прийнятний вид був би такий:
![Ноутбуки Ноутбуки](http://novini.at.ua/src=%22http://i17.fastpic.ru/big/2011/0314/ea/fea6e22ee886aabab21707bfeb9ae3ea.jpg%22/)
Погодьтеся, це відразу кинеться в очі і це реально потрібно покупцеві ноутбука. Це одна з найважливіших деталей при виборі ноутбука - батарея.
Післямова Вже чув від сеошників, що багато Аякса і т.д. шкідливо, чув купу скептичного з приводу того, що подібне мегазатратно у розробці і т.д. Але! По-перше, це не так. А по-друге, прошу ще раз зважити, що це поки що тільки мої думки, але частково вони всі були вже реалізовані в роботі. І там, де я помічав підвищення конверсії, я став замислюватися про цей концепт взагалі.
Як ви напевно помітили, я приділив мало уваги окремій сторінці виведення одиниці. Але це не так. У наступному пості на прикладі сторінки ноутбука, сторінки фотоапарата я розповім, як можна оформити висновок інформації більш зручним способом, і також на цих прикладах розповім, як можна використовувати інфографіку і чому я взагалі рекомендую її використовувати.
Так само в наступному пості мова піде про ще один важливий для інтернет-магазинів моменті: сторінки порівняння товарів. Тому що я ще не зустрічав нормального механізму порівняння товарів і хотів би поділитися своїми ідеями з цього приводу.
Анонс Сторінка порівняння товарів Сторінка товару - ноутбук Сторінка товару - Фотоапарат
Якщо звичайно це вам цікаво!
|
Переглядів: 602 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
![](/stat/1739069591)
Онлайн всього: 8 Гостей: 8 Користувачів: 0
|