Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Унікальний спосіб поповнення телефону за wm: потрібна критика
23:23
Унікальний спосіб поповнення телефону за wm: потрібна критика
Унікальний спосіб поповнення телефону за WM Мабуть, однією з найбільш затребуваних операцій в онлайн є поповнення телефону. Виходити з будинку не треба, майже завжди моментально і завжди вигідно.

Довго думав над тим, як можна максимально спростити цю задачу для користувача ... І, можливо, мені вдалося зробити оптимальне рішення, яким і хочу поділитися в цій статті. Так-же на швидку руку сконструював реалізацію даної ідеї. Хотілося б почути голос народу.



Примітка. Ідея розкрита на прикладі системи WebMoney, так як вона відкриває найбільші можливості для розробників. В якості центру проведення платежів виступає один з WM-сервісів - Telepay (використовуємо їх Web-метод для зарахування грошей на телефон). Рішення вийшло безкоштовним для користувачів: ніякої додаткової комісії з клієнтів не стягується. Причому на сервісі немає ніякого запасу грошей: що прийшло від клієнта то й пішло Телеп.

Спосіб дуже простий. Не дивлячись на свою простоту (можна навіть сказати очевидність) не зустрічав, щоб хтось цей спосіб реалізував або намагався використовувати. Спочатку теорія, потім практика.

Теорія



Є WM-гаманець (або кілька гаманців), операції на якому щохвилини сканує автомат. Якщо автомат виявить надходження на гаманець, то він починає їх обробляти. Щоб автомат зміг поповнити телефон, у примітці до операції потрібно вказати 10 цифр номера телефону (інших цифр бути не повинно, а ось слова можуть бути). Наприклад, у примітці можна вказати «0501000101» - для українського МТС або «9161231212» для російського.

Далі, обробка відбувається в 4 етапи. Це буде цікаво розробникам, всі інші можуть пропустити.

1. Попередня перевірка. На цьому етапі автомат перевіряє (1) не захищена чи операція кодом протекції, (2) не обробляли чи її раніше, (2) не обробляється чи вона в даний момент, (3) чи коректно вказано номер телефону в примітці до операції. Якщо на цьому етапі виявлена ??помилка - автомат повертає кошти клієнту і пише повідомлення клієнта (в цьому повідомленні підказка що і як потрібно зробити).

Якщо перший етап пройшов нормально, то операція ставиться в чергу на виконання. Одночасно обробляються не більше 10-25 операцій, всі інші чекають своєї черги.

2. Реєстрація операції в Telepay. Якщо не вдалося - кошти повертаємо.

3. Переказ коштів з гаманця системи на гаманець Telepay. Тут є хитрість: як номер замовлення використовуємо номер операції клієнта. Це гарантує, що ми не проведемо кошти на гаманець Телепея 2 рази.

4. Підтвердження операції.

На кожному з етапів користувач отримує повідомлення. Ось так виглядає весь процес в чаті WM Keeper, після того, як кошти переведені на гаманець.

Вдало:

Унікальний спосіб поповнення телефону за wm: потрібна критика

Не вдало (занадто мала сума):

Унікальний спосіб поповнення телефону за wm: потрібна критика

Зрозуміло, що в ідеалі все відбувається без участі оператора.

Потрібно зауважити, що ймовірність виникнення помилки на одному з цих етапів дуже висока. У загальній складності, якщо не вжити спеціальних заходів, 10-20% операцій будуть забраковані (з мого досвіду). Пов'язано це з великою кількістю ланок у ланцюгу: від оператора до ЦПП, від ЦПП до Телепея, від Телепея до нас (додайте сюди фінансові проблеми: або в ЦПП, або у Телепея в будь-який момент може закінчитися кредит). З цього кожен етап виконується багато разів (у циклі), до переможного кінця. Кількість спроб потрібно визначати експериментальним шляхом. Для початку на сервісі встановлено 5 спроб, розділених тимчасовим проміжком в 15 секунд.

Практика



Можна перевірити як все це працює на практиці. Поповнення відбувається через сервіс Telepay, шляхом виклику їх Веб-сервісу. Комісія не стягується, тобто поповнення йде 1 до 1 для всіх операторів. Є мінімальні та максимальні суми. Мінімальні суми такі ж, як і у Телепея (для кожного оператора свій ліміт). Якщо сума буде меншою за мінімальну - відбувається автоматичне повернення коштів.

Сервіс, звичайно, тестувався (тепер 2 місяці телефон поповнювати не буду;) ... Але помилки виникнути цілком можуть. Якщо помилка виникне, постараємося помітити і вирішити. Якщо не помітимо, напишіть на WMID, проблему обов'язково вирішимо. Отже, гаманці автомата:

Для російських операторів: R188824940310
Для українських операторів: U372268359258

Щоб підозр не виникало, атестат WM є.

Через 1 хвилину після зарахування коштів сервіс або їх поверне (якщо невірно вказано номер або сума не підходить), або почне обробку. Про все процесі користувачі інформуються по внутрішній пошті WM.

Є ще Z гаманець Z184430506385. По ідеї і з ним повинна працювати. Але у мене не запрацювало (Телеп каже, що невірно задані параметри і ми засоби повертаємо автоматом).

Визначити оператора за номером телефону спочатку намагається моя програма. З українських 100% визначить МТС, Білайн, Київстар, Лайф, Інтертелеком, ПіплНет. З російських: МТС, Білайн, Мегафон (Мегафон не всі). За них можу ручатися. Всі інші намагається визначити сервіс Телепея, і, як показала практика - не завжди вдало (якщо не визначить - кошти будуть повернуті).

Висновки



Як мені здається, сервіс дуже зручний для користувача і для адміна, і ось чому:

1. Користувачеві не потрібно відкривати сайт (витрачати на це час, дивитися рекламу). Досить додати гаманець в контакти і переводити на нього кошти з номером телефону в примітці.
2. Працює з усіма версіями WMKeeper. Особливо цікаво для використання на WM Mobile.
3. Цікаво, що сервіс не має ніякої бази даних. Вся інформація береться з історії гаманців. Якщо відключити автомат, а потім включити в іншій точці земної кулі - ніяких проблем не виникне (налаштування / синхронізація не потрібна).
4. Не потрібен оборотний капітал (що прийшло, то і пішло). При цьому є возмножность поповнювати 1 до 1.
5. Ніхто не знає, де розташований керуючий сервер (якщо ви самі не скажіть про це). Вигода в тому, що не потрібно боятися ддос, навіть якщо сервіс буде дуже популярним і декому захочеться його прим'яти.

Звичайно, це все теорія. На практиці можна зіткнутися з багатьма проблемами. Для початку, хотілося б почути думку народу.

P.S.
Про результати тестування повідомлю (тобто чи доводилося втручатися в роботу системи і як часто).
Переглядів: 613 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0