|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Почекайте ще трохи, і пташка обов'язково вилетить до вас
23:02 Почекайте ще трохи, і пташка обов'язково вилетить до вас |
Передмова Подивився я, і виявив, що блог я гніваюся судячи з усього закритий. Я розумію, що Хабра це не носовичок, і не книга скарг, але я вважаю, що країна повинна знати своїх «Херо». Публікую пост в цей блог, тому як за тематикою підходить. Я пострараюсь НЕ ссать окропом, і завести дискусію на тему скорочення гнівних дзвінків в служби підтримки власників платіжних терміналів. Чим менше гнівних дзвінків - тим, очевидно краще якість роботи технічних і абонентських служб.
Каталізатором цього топіка послужила робота терміналів і служб технічної підтримки компанії QIWI Нещодавно, я закинув 1 кілорубль в термілал з пташкою і через деякий час чекав побачити СМС про зарахування коштів.
Хто винен Отже, грошей немає, є чек (удівітельно!) та телефон цілодобової підтримки. Я зателефонував за цим телефоном вже раз 6 за минулу добу. І в мене склалося враження, що молодих людей і дівчат туди приймають виключно після того, як послений (а) вивчили ряд корпоративних скоромовок. Мені вдалося послухати парочку: вибачте, але ми не можемо перевірити платежі за даний період зараз, тому як база даних не доступна. На питання - коли БД прийде до тями, що мені робити, і як мені бути, відповідь була одна. Вищеописаний. Правда, пропонували передзвонити хвилин через 10, запевняючи, що ситуація вирішиться. Але дива не сталося, минуло вже більше доби, а грошей як не було так і немає. Не довго думаючи я тут порахував, за минулу добу мені довелося б не спати 24 години і зателефонувати 144 рази в загальній складності. Я подзвонив сьогодні увечері, коли вже пройшла доба. Коли мені повторили вищеописані мантри я чесно кажучи не стримався і побажав всій компанії всього хорошого в нецензурній вигляді.
Як з цим боротися Апаратів багато, це зрозуміло. Але є простий спосіб. Апарат сам цілком собі може контролювати зв'язок із зовнішнім світом. І вирубуватися у разі відсутності зв'язку. Центр, так само може контролювати відсутність наявності апарата в мережі і миттєво повідомляти про це. Ще тут мабуть замішаний і загорнутий фінансовий аспект. Чи не кошерно витрачати гроші на зайвий GPRS трафік. У результаті, за фактом, ми маємо службу підтримки із завченими мантрами і місцевий телефон ІП «Хусейн ебн Алі» який не відповідає навіть удень. Чек в студію не дам. Компанія, у якої дійсно є хороша технічна підтримка знайде проблему виходячи хоча б з профілю на Хабре.
Я теж трохи займаюся зв'язком, у нас є картки. Наша служба підтримки не хапає зірок з неба, але принаймні, розповісти людині про що впав білінга вона зможе, зможе розповісти і про терміни відновлення зв'язку.
Епілог Я напрошуюся на екскурсію з фототехнікою до cаll центр QIWI, і в серверну де зберігаються і обробляються всі дані з терміналів. Я касту ще 6 користувачів з Хабре, що б звіт не був однобоким. А на даний момент я залишаюся один на один з трубкою і балансом в 17 рублів.
|
Переглядів: 512 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|