|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Концептуальний підхід до подачі інформації в інтернет-магазинах. частина 1
23:00 Концептуальний підхід до подачі інформації в інтернет-магазинах. частина 1 |
Вітаю вас, Хабра-співтовариство. Отже, про що піде мова в пості. Багато з вас можуть помилково зробити висновок, що мова в пості піде про дизайн, юзабіліті і подібному. Але! Мова в пості піде саме про те, як і яку інформацію подавати потенційним покупцям. Про концептуальному підході до інтернет-магазинів.
Пост вийшов зовсім не маленький! Багато тексту, вимагає осмислення, і, можливо (як завжди у мене виходить), складного для сприйняття. Але розбивати весь пост на 2-3-4 частині я не хочу. Краще витратити час і прочитати все відразу, тоді буде зрозуміліше. Тим більше, що, все ж таки, тема планувалася на 3 пости. Це 1-й і всі 3 будуть більшими.
Виноска: прошу вибачення за складний стиль викладу, і можливо орфографічні помилки! Потрібно розуміти що всі вигаданих і все є лише ідеєю, але засноване але мій особистий досвід роботи в електронній комерції. Можливо це погляд у майбутнє, можливо ні. Це концепт, і я прошу коментують це усвідомлювати. Так ж зауважте що я зовсім не намагався з Тичко зору доведення дизайну (особливо іконок) до жаль немає на це часу.
|
Переглядів: 468 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|