Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Концептуальний підхід до подачі інформації в інтернет-магазинах. частина 1
23:00
Концептуальний підхід до подачі інформації в інтернет-магазинах. частина 1
Вітаю вас, Хабра-співтовариство. Отже, про що піде мова в пості. Багато з вас можуть помилково зробити висновок, що мова в пості піде про дизайн, юзабіліті і подібному. Але! Мова в пості піде саме про те, як і яку інформацію подавати потенційним покупцям. Про концептуальному підході до інтернет-магазинів.

Пост вийшов зовсім не маленький! Багато тексту, вимагає осмислення, і, можливо (як завжди у мене виходить), складного для сприйняття. Але розбивати весь пост на 2-3-4 частині я не хочу. Краще витратити час і прочитати все відразу, тоді буде зрозуміліше. Тим більше, що, все ж таки, тема планувалася на 3 пости. Це 1-й і всі 3 будуть більшими.

Виноска: прошу вибачення за складний стиль викладу, і можливо орфографічні помилки! Потрібно розуміти що всі вигаданих і все є лише ідеєю, але засноване але мій особистий досвід роботи в електронній комерції. Можливо це погляд у майбутнє, можливо ні. Це концепт, і я прошу коментують це усвідомлювати. Так ж зауважте що я зовсім не намагався з Тичко зору доведення дизайну (особливо іконок) до жаль немає на це часу.

Переглядів: 468 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0