Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Яндекс.гроші, sms-інфо і банк відкриття - історія власного досвіду
23:04
Яндекс.гроші, sms-інфо і банк відкриття - історія власного досвіду
Яндекс.гроші, sms-інфо і банк відкриття - історія власного досвіду
У наступній замітці хочу поділитися своїм досвідом використання прив'язки картки банку «Відкриття» і гаманця "Яндекс.Деньги". Сподіваюся, що кому-небудь вона допоможе і заощадить деяку кількість нервових клітин.
Послугою прив'язки я користуюся вже рівно 2 роки. Практично відразу, після введення цієї послуги, спеціально завів свою першу в житті банківську картку і підключив до гаманця.

І ось минуло два роки, і настав час поміняти картку на нову. У мене на слуху була інформація про те, що треба обов'язково йти до банку завчасно, але я, як завжди, тягнув до останнього. Відв'язав гаманець від карти, прийшов в банк за три тижні до кінця терміну дії картки і попросив зробити мені нову. При мені ж дівчина оформила на протязі 20 хвилин Visa Unembossed і я задоволений потупав додому чекати активації і піти чаклувати з банкоматом. Чаклувати треба було, оскільки для нового пластику всі послуги, крім інтернет-банку, потрібно підключати заново.

SMS-Інфо


Трохи відволікаючись від теми з Яндексом. Перші проблеми у мене почалися після того, коли я підключив послугу sms-повідомлення про переклади та списання. Вони просто не приходили. Написав на підтримку на пошту, адресу якої зазначено на головній сторінці банку, але відповіді так і не дочекався. Поштою мовчать з 16 серпня по сьогоднішній день. Через кілька годин зателефонував дізнатися, чи немає якихось технічних робіт, з-за яких можуть не працювати смс-ки. Поговоривши хвилин п'ять, ми з'ясували, що від першої картки я забув вимкнути послугу, а до другої цей же номер телефону так і не прив'язався, навіть не дивлячись на чек з банкомату про вдалому підключенні. У підсумку довелося йти знову у відділення банку, де мені швидко все зробили і повідомлення почали приходити.
Мораль - не забувайте вимикати послугу «SMS-інфо» перед отриманням нової карти, якщо хочете отримувати інформацію на той же номер телефону.

Яндекс.Деньги


Друга приємність чекала мене вже з цим сервісом. Спробував три рази прив'язати мій старий гаманець, прив'язаний до першої карті, до нової картці, але
у мене нічогісінько не вийшло. Банкомат завзято видавав: «Рахунок вже існує». Підійшов до співробітника банку, поскаржився і отримав досить цікавий відповідь, який мене приголомшив. Мені сказали, що цей рахунок, яким я користуюся з 2006 року, я більше не зможу прив'язати до жодної карті їх банку. Засмучений таким поворотом подій, я написав листа до «Яндекс.Деньги». Відповіли досить швидко:
У Банку є така політика, згідно з якою вони до одного рахунку нову карту не
підключають. З нашого боку немає жодних перешкод до цього. Нам відомі випадки,
коли банк йшов назустріч клієнта і здійснював прив'язку. Ми впевнені, що Ви
зможете вирішити це питання з банком.
Отримавши краплю надії, зателефонував до служби підтримки банку, де довго і наполегливо домагався милості. Все було марно: дівчина на іншому кінці дроту не здалася. Нічого більше не залишалося, як завести новий гаманець, який вдало законектилися з новою картою. Та залишалася ще одна дрібниця. На моєму старому гаманці прив'язаний електронний токен, який мені дуже не хотілося втрачати (все ж таки 700 рублів коштує). Написав ще раз, про те, що чи не можна піти мені на зустріч і зробити можливим перенесення токена на новий гаманець, у зв'язку з такими обставинами. Відповіли, що передали моє прохання співробітнику, який займається подібними справами. У відповідь лист від компетентної людини прийшло через 3 дня:
На жаль, в банку Вам надали не зовсім коректну інформацію.
Старий гаманець можна прив'язати до нової карті тільки тоді, коли стара картка
переведена в статус «анульована».
Ваша стара карта, за інформацією, отриманою від банку, перебуває в статусі
«анульована» з ХХ/ХХ/2010.
Пробуйте, все повинно вийти.
Радості моїй не було меж. Відразу ж пішов до банкомату і вже через десять хвилин я почав користуватися послугою на старому гаманці.

Image Епілог


За всі 4 роки активного користування гаманцем «Яндекс.Денег» у мене не було взагалі жодної проблеми. Поточна ситуація була першою і вона ні скільки не затьмарила моє враження про сервіс. Хочеться висловити величезну подяку співробітникам підтримки платіжної системи, а співробітникам банку «Відкриття» висловити велике «фе» за непоінформованість про своїх же механізмах роботи.
Переглядів: 533 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0