|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Передмова
|
У травні місяці цього року я почав практикувати консалтингові послуги щодо розвитку електронної комерції. Я знаходив людей, які були хоч якось зацікавлені, і консультував їх. Розробляв схеми для дизайну інтернет-магазинів, моделі електронної комерції (рекламну кампанію, розвиток, додаткові сервіси, etc ..) За цей час я прийшов до деяких цікавих висновків і отримав колосальний досвід в бойових умовах. На основі всього цього я зробив деякі висновки, і в голові з'явилося кілька ідей, якими я і хочу поділитися. Справа в тому, що ці ідеї я частково реалізовував для своїх клієнтів. Але не в повній мірі, і про це буде вже зовсім інший пост і пізніше.
Отже, які, власне, ідеї я переслідую? Подача інформації: 1) способи виведення товарів; 2) чітке і зрозуміле стан товару (склад, акція, ...); 3) простота сортування; 4) настроюється користувачем відображення груп товарів; 5) використання елементів інфографіки (для спрощення сприйняття інформації: схеми, діаграмкі, іконки і т.д.); 6) угруповання однотипних товарів; 7) механізм відображення кошика. І, звичайно ж, основна ідея: кожній групі товару своя подача інформації! І частково UserInterfaceControl (може, неправильно висловлююсь, але десь я вже це бачив). Суть в тому, щоб споживач міг сам визначати, що він хоче бачити.
|
Переглядів: 509 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|