Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Кілька відносно чесних прийомів торгу
23:05
Кілька відносно чесних прийомів торгу
Якщо ви часом купуєте що-небудь з рук? то деякі вміння в цій галузі підвищать рентабельність цього, і, що важливіше, додадуть в процес купівлі додатковий спортивний інтерес і абсолютно легальний адреналін.
А якщо ви щось продаєте? то будете хоча б морально готові до найбільш ходовим фінтам «професійних покупців».
Залишу суто на совісті читача моральний аспект застосування окремих прийомів. Зазначу лише той факт, що рідко кому вдається отримувати максимально хорошу ціну і при цьому завойовувати глибоку симпатію опонента.


1. Торгуватися можна «під зав'язку». І потім ще трохи


Часто підсвідомо люди бояться торгуватися «по повній», побоюючись отримати відмову. Відмова опонента від запропонованої ціни не є ніякою серйозною проблемою. Навіть якщо ви дуже жорстко і наполегливо доводили продавця до ручки хвилин десять, і він вже потягнувся, щоб прибрати товар назад в засіки і завершити спілкування? завжди можна все моментально виправити, повернувшись до останньої узгодженою ціною.
Якщо ви торгувалися в коментарях до посту з оголошенням? це не означає, що ви не можете після цього торгуватися по телефону. Якщо торгувалися по телефону? це не означає, що не можна потім торгуватися при огляді. Ще ефективніше, якщо заочно торгується одна людина, а приїжджає для огляду і торгується ще раз інша людина (природно, починаючи вже з другої ціни).

2. Розмінюватися на дрібниці. Копійка гривню береже


Все відносно. Людина може пройти зайвих пару кілометрів до «дешевого» ларька, щоб заощадити на жуйки 10 рублів, і не порахувати істотною різницю в 5000 руб. при виборі автосалону.
Під час торгу, проявивши дріб'язковість, можна заробити додаткові гроші. Якщо ви витратили зайві п'ять секунд, і змогли виторгувати зайві 50 рублів? в перерахунку на почасовку це більше тисячі доларів. І не важливо, чи буде це торг з 200 руб. до 150 руб. або з 14 000 руб. до 13 950 руб. ? в будь-якому випадку у вас буде на 50 руб. більше.

3. Уважно і не поспішаючи оглядайте товар. Дуже уважно і дуже не поспішаючи


Люди іноді через незручності і ніяковості не оглядають товар скільки-небудь уважно. З практичної точки зору краще, навпаки, «переглянути» ніж недоглядіти.
По-перше, це розумно: при покупці з рук потрібно мінімізувати всі ризики. Оглянути, понюхати, потерти, включити, потрясти і пр., щоб скласти точне уявлення про товар і його стан.
По-друге, сприйняття людина влаштовано так, що при першому огляді нового об'єкта дрібниці не дуже помітні. Це потім, принісши придбання додому, ви будете дивуватися, як це не помітили відламану засувку і потертість на корпусі. Так що треба себе спеціально «уповільнювати» при огляді.
По-третє, потрібно знайти аргументи для подальшого торгу? включаючи подряпини, люфти, дефекти ущільнювачів, неоригінальні акумулятори, відсутні пломби, тріщини на ізоляції кабелю та ін
По-четверте, чим довше ви оглядаєте і перевіряєте товар, цокав і уточнюєте всі дрібниці? тим більше опонент психологічно готовий погодитися на зниження ціни (аби ви перестали, врешті-решт, все це робити!)

4. Задавайте питання, в тому числі тупі


Ви, звичайно ж, уважно прочитали оголошення про продаж, подивилися додаткову інформацію на сайті виробника, прочитали порівняльний огляд, потім ще й по телефону розпитали деталі. Тим не менш, кожне питання про товар, на який продавець при переговорах відповість негативно, буде психологічно готувати його до зниження ціни. Питання можуть бути і тупими, самоочевидними, не значущими? але працювати вони все одно будуть.
Так, в оголошенні було написано, що товар без USB-кабелю та інструкції? тим більше потрібно неуважно запитати «а до комп'ютера як підключати?», «а книжка до нього є?». Так, у цієї моделі камера 0,3 Мп і всі про це знають? значить, напрошується запитання «а яка камера?» і коментар «ой, це ж нічого до ладу не сфотает!» Припустимо, гарантія на товар скінчилася десять років тому? але уточнити, чи є чек (і засмутитися, що його немає) теж зайвим не буде. Три-п'ять таких «засмучувати» відповідей? вже непоганий початок для переговорів про ціну.

5. Качайте головою, чіпляйтесь, засмучуйтеся


Кожна дрібниця, яку ви знайдете під час огляду? привід для питання, коментаря, негативного припущення. Як мінімум, потрібно своїм виглядом показати, що ви цю дрібницю побачили, і вона вас засмутила. Ну, ви вже зрозуміли, що це психологічно готує продавця до зниження ціни.
Є й ще один момент: продавець часто ідеалізує подається річ через інертність людського сприйняття та суб'єктивності. Він добре пам'ятає, як купував цю новеньку, блискучу і в плівках штуковину за шалені гроші і в кредит [всього п'ять років тому]? з цим теж потрібно щось робити.
«Ой, подряпина? це він падав, так? »,« ага, ось тут люфтить трохи вже ... »,« відкол ось тут навіть у тріщинку переходить »,« сенсор звичайно вже ось-ось міняти доведеться? тисячі три коштувати буде ».
Якщо щось відходить? подколупніте нігтиком, спробуйте корпус на міцність і люфти; такий вандалізм може виявити ще що-небудь, ну і змусить продавця переживати за цілісність свого товару.

6. Починайте з ціни, на яку продавець не погодиться


Якщо ви послідовно і якісно пропрацювали пункти 3, 4, і 5? то у вас вже є моральне право на торг. Продавець відчуває, що у вас є суб'єктивні і об'єктивні причини розраховувати на знижку.
Виникає питання, яку ціну пропонувати. Якщо ви запропонуєте ціну? і продавець на неї погодиться, то ви так і не дізнаєтеся, на яку мінімальну ціну він був би готовий піти. Якщо ви отримали занадто легке і радісне згоду, натякають, що продавець розраховував на більш жорсткий торг? то переназвати більш низьку ціну можливості вже не буде.
Тому, як правило, починати варто з такої ціни, проти якої продавець свідомо буде заперечувати. Не забувайте про п. 2? в процесі почергового називання різних цифр рухайте ціну навіть на трохи до тих пір, поки вона рухається, поки не упретеся в рішуче «ні».

7. Працюйте з цифрами


Порівняти можна з ціною в магазині, з ціною «у того хлопця», з ціною, яку бачили в оголошенні на паркані, з ціною китайського аналога і пр. Порівнювати можна навіть взагалі з чимось іншим (« та за ці гроші нетбук можна в ХХХ по акції купити! ").
Мінусують / плюс ціну відсутніх комплектуючих у фірмовому салоні (нехай вони вам і не потрібні), ціну ремонту (який уже потрібен або ось-ось знадобитися).
Дробити на ціну складових («А док-станція окремо скільки коштує? ... Просто вона мені взагалі не потрібна, можна без неї?") Швидше за все, по частинах збувати товар продавець не має наміру? так що це буде лише приводом для торгу.

8. Покажіть, що готові відмовитися від угоди


«Знаєте, напевно, все таки, за таку ціну ...» [задумлива пауза, ноги починають іти ...] «хоча, втім, давайте хоча б 3750!»
«Ну не знаю, я от ще з двома людьми розмовляв? у них такі ж, тільки з обважуваннями ... »
Це особливо ефективно, якщо зустріч проходить у зручному для вас місці, а продавцеві довелося сюди спеціально їхати. Прийом можна використовувати без побоювання? в будь-який момент ви можете піти на поступки і повернутися до попередньої узгодженою ціною.

9. Не намагайтеся бути тактовним і приємним співрозмовником


У переговорах про ціну це, як правило, заважає. Тактовність буде заважати вам затримувати людину занадто довго, ставити дурні питання, проявляти дріб'язковість і т. п. Просто змиріться з тим фактом, що бачите людину, швидше за все, перший і останній раз у житті, і подружитися з ним навряд чи вийде. Крім того, якщо співрозмовника з вами комфортно спілкуватися? то йому буде легко приводити контраргументи і направляти спілкування у зручний для нього русло.
Існує, звісно, ??й винятки з цього правила. Наприклад, якщо ви симпатична дівчина, і маєте справу з чоловіком? то можна зробити ставку саме на встановлення надзвичайно гарних відносин.

10. Не переборщити


У кожного, навіть самого терплячого людини, є «точка кипіння». Не тисніть більше, ніж потрібно для справи. Ні в якому разі не робіть чогось, що може бути сприйнято як зневага або перехід на особистості. Чи не будіть своїм бадьорим виглядом і грайливим тоном змагальність у опонента.
Навіть маючи на увазі п. 9 не забувайте про «здрастуйте», «дякую», «будь ласка», «мені потрібно буде хвилин десять», «можна відкрити?» Та ін
При хорошому торзі ви неминуче дійдете до моменту, коли продавець не знижує далі ціну «з принципу»? важливо, щоб ця «принциповість» прокинулася як можна пізніше.
Переглядів: 586 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0