|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Особливості електронної комерції в китаї
23:17 Особливості електронної комерції в китаї |
Невдалий час вибрав Google для догляду з Китаю. Ця країна зараз переживає справжній бум електронної комерції, пише The Economist.
Онлайн-торгівля в Китаї має ряд незвичайних особливостей, які відрізняють її від аналогічних ринків західних країн. По-перше, завдяки наддешевої робочій силі вирішується проблема з доставкою. Наприклад, в Шанхаї всього за п'ять юанів ($ 0,73) кур'єр на скутері готовий привезти товар у будь-який район міста протягом години.
Ціни в інтернет-магазинах Китаю в середньому на 21% нижче, ніж в офлайнових магазинах, що пов'язано з високою конкуренцією. За даними Credit Suisse, такої великої різниці в цінах немає в жодній країні світу.
Остання проблема - відсутність популярної системи електронних платежів - теж майже вирішена. Найбільший в країні веб-портал Alibaba зараз активно розкручує два своїх нових проекти: електронну торгову платформу Taobao та платіжну систему Alipay.
Рівень проникнення електронної комерції в Китаї вже вище, ніж, наприклад, в Росії. За даними аналітичної компанії Nielsen, близько двох третин користувачів інтернету в Китаї зробили хоча б одну покупку в інтернеті за останні шість місяців. Дослідження показують, що зараз близько 10% (!) Всіх дитячих товарів у Китаї продається через інтернет.
|
Переглядів: 624 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|