![](/.s/t/944/7.jpg) |
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Відстеження переходів в офлайні. частина 1
23:17 Відстеження переходів в офлайні. частина 1 |
Оцінити ефективність джерел трафіку нескладно, якщо ви отримуєте заявки / замовлення тільки через форму на сайті. Для цього достатньо встановити лічильник Google Analytics і налаштувати мети, або електронну торгівлю у випадку інтернет-магазину. Але як оцінити ефективність платного джерела трафіку, якщо більшість замовлень надходить не через форму на сайті, а по телефону? Рішення є! Про це я й хочу розповісти в своєму огляді.
В якості основи будемо використовувати сервіс статистики Google Analytics. Він нам потрібний для того, щоб дізнатися джерело, з якого прийшов відвідувач. Ці дані GA зберігає в cookie під назвою __utmz у наступному вигляді:
72498947.1271847249.10.2.utmcsr = google | utmccn = (organic) | utmcmd = organic | utmctr = searchkey
З цього рядка нас цікавлять параметри utmcsr - джерело і utmcmd - засіб. У даному прикладі ми бачимо, що джерело - google, а засіб - organic, тобто органічний (безкоштовний пошуковий) трафік з пошукача Google.
Для розбору кукі __utmz можна використовувати функцію з досить корисною статті Знай звідки прийшов користувач.
Після отримання значень необхідних параметрів, потрібно згенерувати на їх основі так званий бонус-код. Він дозволити визначити джерело, з якого прийшов подзвонив клієнт.
Наприклад, для пари (google, organic) бонус-код буде ГО, а для (yandex, cpc) - ЯД, тобто Яндекс.Директ.
Далі виводимо цей код на сторінці сайту, поруч із телефоном, наприклад, так: "Ваш бонус-код: ГА".
Ну а далі справа техніки: подзвонив потенційний клієнт і щось замовляє, ви дізнаєтеся у нього бонус-код. Збираємо статистику по бонус-кодами, і приблизно через місяць можна оцінити ефективний той чи інший платний джерело трафіку.
Для нових клієнтів можна взагалі заносити бонус-код в CRM-систему і тоді можна буде оцінити ефективність вкладень у будь-яку рекламу через півроку-рік, адже клієнти можуть стати постійними.
У другій частині огляду я розповім, як дізнатися, звідки прийшов клієнт прямо в магазин.
Доповнення: для відстеження дзвінків можна замість бонус-кодів одразу виводити номер телефон, спеціально створений для реєстрації того чи іншого джерела. Тільки варіант з окремими номерами буде дещо дорожче.
Корисні посилання по темі: для позначення різних джерел можна використовувати Інструмент «Компоновщик URL»
|
Переглядів: 610 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
![](/stat/1739069323)
Онлайн всього: 11 Гостей: 11 Користувачів: 0
|