Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Відстеження переходів в офлайні. частина 1
23:17
Відстеження переходів в офлайні. частина 1
Оцінити ефективність джерел трафіку нескладно, якщо ви отримуєте заявки / замовлення тільки через форму на сайті. Для цього достатньо встановити лічильник Google Analytics і налаштувати мети, або електронну торгівлю у випадку інтернет-магазину.
Але як оцінити ефективність платного джерела трафіку, якщо більшість замовлень надходить не через форму на сайті, а по телефону? Рішення є! Про це я й хочу розповісти в своєму огляді.

В якості основи будемо використовувати сервіс статистики Google Analytics. Він нам потрібний для того, щоб дізнатися джерело, з якого прийшов відвідувач. Ці дані GA зберігає в cookie під назвою __utmz у наступному вигляді:

72498947.1271847249.10.2.utmcsr = google | utmccn = (organic) | utmcmd = organic | utmctr = searchkey

З цього рядка нас цікавлять параметри utmcsr - джерело і utmcmd - засіб.
У даному прикладі ми бачимо, що джерело - google, а засіб - organic, тобто органічний (безкоштовний пошуковий) трафік з пошукача Google.

Для розбору кукі __utmz можна використовувати функцію з досить корисною статті Знай звідки прийшов користувач.

Після отримання значень необхідних параметрів, потрібно згенерувати на їх основі так званий бонус-код. Він дозволити визначити джерело, з якого прийшов подзвонив клієнт.

Наприклад, для пари (google, organic) бонус-код буде ГО, а для (yandex, cpc) - ЯД, тобто Яндекс.Директ.

Далі виводимо цей код на сторінці сайту, поруч із телефоном, наприклад, так: "Ваш бонус-код: ГА".

Ну а далі справа техніки: подзвонив потенційний клієнт і щось замовляє, ви дізнаєтеся у нього бонус-код. Збираємо статистику по бонус-кодами, і приблизно через місяць можна оцінити ефективний той чи інший платний джерело трафіку.

Для нових клієнтів можна взагалі заносити бонус-код в CRM-систему і тоді можна буде оцінити ефективність вкладень у будь-яку рекламу через півроку-рік, адже клієнти можуть стати постійними.

У другій частині огляду я розповім, як дізнатися, звідки прийшов клієнт прямо в магазин.

Доповнення: для відстеження дзвінків можна замість бонус-кодів одразу виводити номер телефон, спеціально створений для реєстрації того чи іншого джерела. Тільки варіант з окремими номерами буде дещо дорожче.

Корисні посилання по темі: для позначення різних джерел можна використовувати Інструмент «Компоновщик URL»
Переглядів: 578 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0