|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Правильні пункти видачі товару в інтернет-магазинах
23:23 Правильні пункти видачі товару в інтернет-магазинах |
Написати цей пост я вирішив, так як наш офіс знаходиться поруч з одним з досить популярних інтернет-магазинів в Москві, і всі проблеми я бачу «зсередини». І ще, тому що, останні 4 роки всю техніку я купував через інтернет-магазини.
Я постараюся коротко описати проблеми, які відчуває покупець, потрапляючи в пункт видачі товару.
Детальна карта на сайті. На сайті повинна бути детальна карта (краще, якщо для пішохода і автомобіліста роздільно), на якій будуть вказані всі ключові точки (наприклад, "повернути біля магазину« Копійка »направо" або "прохідна знаходиться у дворі червоного двоповерхового будинку, обійти його краще з правого боку"), що приводять у результаті до пункту видачі товару. Часто компанії вказують маршрут тільки до прохідної - а на території офісу покупцеві доводиться тероризувати перехожих і дізнаватися, де ж знаходиться магазин.
Клієнтська - окреме приміщення для клієнтів. Самовивіз з інтернет-магазину, як правило, відбувається з основного офісу, так як додаткових пунктів видачі немає. Тому потрапляючи в офіс - клієнт потрапляє в метушню роботи менеджерів, кур'єрів, операторів і інших співробітників. Все це зовсім не обов'язково показувати клієнту. Виділіть окрему кімнату (нехай і невелику), в якій клієнт може спокійно посидіти, почекати свого менеджера.
Телефон в клієнтській або окрема людина, що займається прийшли клієнтами. У клієнтській обов'язково повинен висіти телефон, за яким можна зателефонувати секретарю, і дізнатися, коли ж прийде менеджер. Часто буває, що клієнти сидять по 20-30 хвилин в очікуванні менеджера, а менеджер навіть не знає, що прийшов клієнт. Цю ж роботу може виконувати окрема людина.
Чай / вода в клієнтській. У клієнтській обов'язково повинен бути куллер з водою. Якщо ви продаєте дорогі товари - то повинна бути красива дівчина в міні, яка запропонує вам чай або каву на вибір.
Туалет. З клієнтської обов'язково повинен бути вихід у туалет. Причому вихід повинен бути «прямий», тобто що йде не через основний зал зі співробітниками. Туалет повинен бути завжди чисте, в ньому повинна бути туалетний папір. Особисто я, завжди ніяковів, коли в тісній кімнатці запитував у менеджера, де знаходиться туалет, він мені невизначено показував рукою в бік опен-спейс з менеджера, пройшовши через який з 3 рази можна було знайти туалет.
Upsale. Під час очікування замовлення або документів клієнту нічим зайнятися. Як правило, він витрачає цей час на прослуховування музики, читання газети чи колупання в носі. Використовуйте цей час для продажу аксесуарів або додаткових послуг. Покладіть на столи буклети з рекламою і поставте вітрину з аксесуарами. Як показує практика - такі продажі дуже ефективні.
Здавалося б, прості правила - але в переважній більшості Московських інтернет-магазинів вони ігноруються. І мало куди хотілося б повертатися за новою покупкою.
На залучення клієнта витрачається певна сума. Вкладіть гроші в свій пункт видачі товару - і ви вкладете гроші в утримання клієнта, що буде, швидше за все, не дорожче, ніж залучення нового клієнта.
|
Переглядів: 633 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|