Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 15 » Правильні пункти видачі товару в інтернет-магазинах
23:23
Правильні пункти видачі товару в інтернет-магазинах
Написати цей пост я вирішив, так як наш офіс знаходиться поруч з одним з досить популярних інтернет-магазинів в Москві, і всі проблеми я бачу «зсередини». І ще, тому що, останні 4 роки всю техніку я купував через інтернет-магазини.

Я постараюся коротко описати проблеми, які відчуває покупець, потрапляючи в пункт видачі товару.



Детальна карта на сайті.
На сайті повинна бути детальна карта (краще, якщо для пішохода і автомобіліста роздільно), на якій будуть вказані всі ключові точки (наприклад, "повернути біля магазину« Копійка »направо" або "прохідна знаходиться у дворі червоного двоповерхового будинку, обійти його краще з правого боку"), що приводять у результаті до пункту видачі товару. Часто компанії вказують маршрут тільки до прохідної - а на території офісу покупцеві доводиться тероризувати перехожих і дізнаватися, де ж знаходиться магазин.

Клієнтська - окреме приміщення для клієнтів.
Самовивіз з інтернет-магазину, як правило, відбувається з основного офісу, так як додаткових пунктів видачі немає. Тому потрапляючи в офіс - клієнт потрапляє в метушню роботи менеджерів, кур'єрів, операторів і інших співробітників.
Все це зовсім не обов'язково показувати клієнту. Виділіть окрему кімнату (нехай і невелику), в якій клієнт може спокійно посидіти, почекати свого менеджера.

Телефон в клієнтській або окрема людина, що займається прийшли клієнтами.
У клієнтській обов'язково повинен висіти телефон, за яким можна зателефонувати секретарю, і дізнатися, коли ж прийде менеджер. Часто буває, що клієнти сидять по 20-30 хвилин в очікуванні менеджера, а менеджер навіть не знає, що прийшов клієнт. Цю ж роботу може виконувати окрема людина.

Чай / вода в клієнтській.
У клієнтській обов'язково повинен бути куллер з водою. Якщо ви продаєте дорогі товари - то повинна бути красива дівчина в міні, яка запропонує вам чай або каву на вибір.

Туалет.
З клієнтської обов'язково повинен бути вихід у туалет. Причому вихід повинен бути «прямий», тобто що йде не через основний зал зі співробітниками.
Туалет повинен бути завжди чисте, в ньому повинна бути туалетний папір.
Особисто я, завжди ніяковів, коли в тісній кімнатці запитував у менеджера, де знаходиться туалет, він мені невизначено показував рукою в бік опен-спейс з менеджера, пройшовши через який з 3 рази можна було знайти туалет.

Upsale.
Під час очікування замовлення або документів клієнту нічим зайнятися. Як правило, він витрачає цей час на прослуховування музики, читання газети чи колупання в носі.
Використовуйте цей час для продажу аксесуарів або додаткових послуг. Покладіть на столи буклети з рекламою і поставте вітрину з аксесуарами.
Як показує практика - такі продажі дуже ефективні.

Здавалося б, прості правила - але в переважній більшості Московських інтернет-магазинів вони ігноруються. І мало куди хотілося б повертатися за новою покупкою.

На залучення клієнта витрачається певна сума. Вкладіть гроші в свій пункт видачі товару - і ви вкладете гроші в утримання клієнта, що буде, швидше за все, не дорожче, ніж залучення нового клієнта.
Переглядів: 633 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0