|
|
Головна » 2011 » Березень » 15 » Як я купував на proskater.ru
23:18 Як я купував на proskater.ru |
Для тих, кому шкода витрачати час на прочитання стін тексту:
- 11 березня я замовив в інтернет-магазині ProSkater.ru кеди, відразу сплативши замовлення банківською картою.
- 12 березня мій замовлення скасували через відсутність потрібного мені розміру кед замовленої моделі на складі.
- 13 березня в листуванні зі службою підтримки ProSkater.ru (в особі Іллі Кузнєцова) вирішено, що мені повернуть гроші (2924 рубля) поштовим переказом.
- Протягом наступних чотирьох тижнів я листуюся з роботом, який циклічно «годує мене" сніданками "». Я обіцяю йому - виключно культурно і терпляче - звернутися до служби підтримки ChronoPay і банку-емітера (і в суд).
- 10 квітня - через місяць - я пишу в службу підтримки ChronoPay.
- 11 квітня, в 2:48 за місцевим часом мені в електронну поштову скриньку приходить лист від служби підтримки ChronoPay: «Ми відправили запит на повернення грошових коштів адміністрації магазину, де була зроблена покупка. Протягом 48 годин вони приймуть рішення і сповістять про нього Вас і нашу компанію».
- Вже через 26 хвилин після цього, о 3 годині 14 хвилин ночі мені на мобільний телефонують зі «Скайпу» технічної підтримки ProSkater.ru і кажуть, що ось уже місяць з усієї сили чекають, коли ж я відправлю їм на пошту фотографію паспорта виявилося, що я неправильно зрозумів спросоння, і відправити потрібно було фотографію заповненого від руки заяви на повернення грошей.
Update:
- 12 квітня на мій e-mail приходить такий лист: «...У зв'язку з тим, що раніше Вас не повідомили про необхідність письмової заяви на повернення грошових коштів, наше керівництво здійснило можливість моментального переказу грошових коштів на Вашу картку... ». Так само з листа стає зрозуміло, що керівництво ознайомилося з цим постом.
- 13 квітня я відправляю реквізити картки / рахунку, в той же день мені повертають гроші на картку. Спасибі, Хабрахабр!
Разом: гроші мені повернули рівно через місяць. Плюс у всіх листах від info@proskater.ru Gmail тепер показує мені таку контекстну рекламу:
Я живу в невеликому місті, вкрай далекому від Москви, тому змушений часто здійснювати покупки в інтернет-магазинах. Не тому, що це зручно і швидко («звичайної» поштою посилка з Москви йде три-чотири тижні, і рідко приходить цілої), а тому, що це єдиний спосіб купити щось відмінне від піратських збірок MP3, синіх джинсів і стандартизованих чорних туфель для хлопців з широким сходом-розвалом ніг.
Тому коли я вирішив купити собі другу пару скейтерських кед (минулого літа я переконався, що це - найбільш зручна взуття на світі), то звично набрав в адресному рядку «http://www.proskater.ru/» - у Свого часу мені порекомендували цей магазин місцеві скейтбордисти, і минулого разу ніяких проблем з ним не виникло.
У цей раз мій оформлений 11 березня і відразу передплачений банківською картою замовлення скасували вже на наступний день - через відсутність цієї моделі кед потрібного мені розміру на складі. Знайома з інших інтернет-магазинах ситуація, п'ятивідсоткова знижка на наступне замовлення - ніяких приводів для занепокоєння.
Під час листування зі службою підтримки в особі Іллі Кузнєцова мені було запропоновано два варіанти подальшого розвитку подій:
- Оформлення кредиту на сайті, рівного витраченої мною сумі.
- Повернення грошей поштовим переказом.
Оскільки перший варіант мені з деяких причин не підходив (важко знайти інші пристойні кеди за ці ж гроші ...), було вирішено зупинитися на другому.
І ось тут почалося.
Якщо коротко: до цих пір - а сьогодні 11 квітня, тобто минув рівно місяць - грошей мені так і не повернули. За цей час я звертався до служби підтримки ProSkater.ru ще двічі (22 березня і 5 квітня), обидва рази мені відповідали, що «Поштові перекази надсилаються один раз на тиждень по середах, і йдуть приблизно тиждень. Як тільки ми відправимо Вам переклад, Вам на пошту прийде відповідне повідомлення». Чи треба уточнювати, що ні грошей, ні повідомлення про їх відправленні я не отримав?
З мертвої точки справа зрушила лише після того, як я написав у службу підтримки ChronoPay - процесингової компанії, що дозволяє ProSkater.ru приймати до оплати банківські карти ...
Тут потрібно зробити ліричний відступ. Справа в тому, що в налаштуваннях ProSkater.ru є поле, в якому покупець може вказати зручний час для дзвінків йому на стільниковий. З приводу цього поля між мною і все тим же Іллею Кузнєцовим відбувся наступний діалог: До речі, на цій сторінці, в пункті «Виберіть зручний час дзвінка Вам» вказувати московський час? А те 7:00 різниці - не хотілося б отримати повідомлення про поштовий переказ посеред ночі. :) Ні, необхідно вказувати місцевий час.
І ось сьогодні, в ніч з суботи на неділю, після того, як я добряче напідпитку повернувся з тридцятирічного ювілею двоюрідного брата і завалився спати, але перед тим, як я піднявся з ліжка і поїхав на заплановану на неділю полювання ... в Загалом, о третій годині ночі мене будить дзвінок стільникового, і мені повідомляють, що мені потрібно відсканувати паспорт і відправити його разом із заявою на повернення грошей на e-mail служби підтримки. І що мені повинні були про це повідомити в службі підтримки, і що співробітники ProSkater.ru денно і нощно, протягом місяця, мужньо чекали, поки я зроблю це, готові в будь-яку секунду кинутися відправляти мені гроші.
Update:
Через два дні після публікації цього поста на головній Хабрахабра мені повернули гроші, причому не поштовим переказом, а на карту. Приблизний коментар від служби підтримки інтернет-магазину: «Дана ситуація виникла через те, що від Вас не надходила заява на грошовий переказ, але те, що Вам не повідомили про необхідність такого письмового звернення, - наша вина, вибачте- вибачте».
Окреме спасибі коментаторам, порадила б надалі не чекати з моря погоди, а - поки не минув місяць - йти скаржитися в банк.
|
Переглядів: 527 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|