|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Владислав улендеев про трафік з Яндекс.Маркет
22:55 Владислав улендеев про трафік з Яндекс.Маркет |
Щоб пожвавити групу, публікую відповідь виконавчого директора холдингу eHouse Владислава Улендеева, який не увійшов до інтерв'ю.
При всій своїй потужності eHouse практично не використовує трафік з пошукачів, у той час як всі інші інтернет-магазини буквально сидять на трафіку з "Яндекс.Маркет". Я запитав Владислава, чому eHouse не бере участі в Маркеті, і ось що він відповів:
Відповідь проста. Решта не вмію рахувати ефективність реклами на "Яндекс Маркеті". Реклама на «Яндексі» не ефективна. І ніяких інших причин не рекламуватися там немає. Ми вміємо рахувати з точністю до цента ефективність реклами на кожного відвідувача і на кожне джерело. Також, ви не праві про те, що ми не рекламуємо на пошукачах. Ми активно рекламуємо на Гуглі. З нього ми отримуємо реальних покупців, а не роботів, які клацають на засланні в «Маркеті». Ми пробували кілька разів. Але результат роботи з "Маркетом" плачевний. І не треба тут шукати підводних каменів. Їх немає. Просто дорого і не ефективно.
Отже, наскільки вірно твердження, що реклама на "Яндекс.Маркет» не ефективна?
|
Переглядів: 476 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|