Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Визначення компанії при вхідному дзвінку
22:03
Визначення компанії при вхідному дзвінку
Постійні читачі розділу пам'ятають топік «А ви знаєте, хто дзвонить у ваш інтернет-магазин?», Розміщений на Хабре 16 лютого 2011.
Habrahabr.ru/blogs/eCommerce/113847

Для тих, хто не читав - коротка вступна. Маємо бажання визначати абонентів магазину при вхідному дзвінку, щоб скоротити час «фільтрації» і зробити кожне звернення персональним, зручним для клієнта. Автором топіка, n0_quarter, був озвучений використовується на практиці варіант.

Як заведено на Хабре, в коментарях почалися суперечки, розгорнулася дискусія. Погодьтеся, що коменти - одна з найцікавіших частин будь-якого топіка.

У ході спілкування я розповів про наш альтернативному варіанті, але, випереджуючи закиди в просуванні дружнього порталу, не став публічно вказувати ресурс, який ми використовуємо. Відразу ж мене накрив шквал приват з проханням розповісти докладніше, вказати сайт, пояснити, що і як. Я, в міру сил і можливостей, відповідав. Намагався без тривалих пауз, але іноді очікування відповіді з мого боку затягувалося. За що приношу вибачення. Оскільки потік звернень зменшився, але не вичерпався, вирішив описати наше рішення. Сподіваюся, що це буде багатьом хабровчанам корисно і цікаво.

Отже, вихідні дані.
Бізнес-портал РосФірм, як джерело інформації по всій Росії.
Офісні IP-ATC Oktell, як інструмент, який реалізує задумане.

Маємо вхідний дзвінок. Визначаємо номер абонента в стандартному 11-значному форматі. Наприклад, 83433500171.
Image

Спеціальний сценарій АТС здійснює запит за номером телефону (методом GET) в базу даних порталу.
Оскільки база організацій на порталі - майже 800 тис. юр.осіб, то з великою ймовірністю запит інформативний. Співробітники компанії бачать повідомлення із зазначенням організації. Робиться все швидко і, перш ніж встигаєш зняти трубку, вже знаєш, хто на тому кінці дроту.
Одним з головних переваг нашого рішення, що не треба витрачати час і сили на актуалізацію бази даних. База порталу не обмежується тільки комерційними підприємствами. У деяких випадках дуже зручно знати, звідки телефонують.
Image

Хочу висловити подяку хабровчаніну OlegAgapov, який придумав описане рішення і реалізував свою ідею в реалі.
Переглядів: 462 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0