|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Визначення компанії при вхідному дзвінку
22:03 Визначення компанії при вхідному дзвінку |
Постійні читачі розділу пам'ятають топік «А ви знаєте, хто дзвонить у ваш інтернет-магазин?», Розміщений на Хабре 16 лютого 2011. Habrahabr.ru/blogs/eCommerce/113847
Для тих, хто не читав - коротка вступна. Маємо бажання визначати абонентів магазину при вхідному дзвінку, щоб скоротити час «фільтрації» і зробити кожне звернення персональним, зручним для клієнта. Автором топіка, n0_quarter, був озвучений використовується на практиці варіант.
Як заведено на Хабре, в коментарях почалися суперечки, розгорнулася дискусія. Погодьтеся, що коменти - одна з найцікавіших частин будь-якого топіка.
У ході спілкування я розповів про наш альтернативному варіанті, але, випереджуючи закиди в просуванні дружнього порталу, не став публічно вказувати ресурс, який ми використовуємо. Відразу ж мене накрив шквал приват з проханням розповісти докладніше, вказати сайт, пояснити, що і як. Я, в міру сил і можливостей, відповідав. Намагався без тривалих пауз, але іноді очікування відповіді з мого боку затягувалося. За що приношу вибачення. Оскільки потік звернень зменшився, але не вичерпався, вирішив описати наше рішення. Сподіваюся, що це буде багатьом хабровчанам корисно і цікаво.
Отже, вихідні дані. Бізнес-портал РосФірм, як джерело інформації по всій Росії. Офісні IP-ATC Oktell, як інструмент, який реалізує задумане.
Маємо вхідний дзвінок. Визначаємо номер абонента в стандартному 11-значному форматі. Наприклад, 83433500171.
Спеціальний сценарій АТС здійснює запит за номером телефону (методом GET) в базу даних порталу. Оскільки база організацій на порталі - майже 800 тис. юр.осіб, то з великою ймовірністю запит інформативний. Співробітники компанії бачать повідомлення із зазначенням організації. Робиться все швидко і, перш ніж встигаєш зняти трубку, вже знаєш, хто на тому кінці дроту. Одним з головних переваг нашого рішення, що не треба витрачати час і сили на актуалізацію бази даних. База порталу не обмежується тільки комерційними підприємствами. У деяких випадках дуже зручно знати, звідки телефонують.
Хочу висловити подяку хабровчаніну OlegAgapov, який придумав описане рішення і реалізував свою ідею в реалі.
|
Переглядів: 462 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 4 Гостей: 4 Користувачів: 0
|