Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Відстеження оффлайн лидов
21:42
Відстеження оффлайн лидов
Ідея написати про це була в мене вже давно, але я все сумнівався - чи буде це вам цікаво? А за мотивами цього топіка виявилося, що тема дійсно цікава, і я все ж таки зважився.

У чому проблема?

Ми всі знаємо, що в наш час існує безліч інструментів для веб-аналітики, які дозволяють не тільки порахувати кількість відвідувачів, але і зробити висновки - вкладення в який з видів маркетингу найбільш ефективні, або які ключові слова в контекстній рекламі краще працюють. Але так чи ці дані вірні?
Так, скажіть ви, ми можемо хоча б приблизно прикинути що краще «купити кондиціонер» або «кондиціонер з установкою». Але тим не менше, значна частка відвідувачів інтернет-магазинів захоче або зателефонувати і замовити або прийти до вас в магазин особисто, помацати і вибрати. Як бути з нею? Їх не відстежиш в Google Analytics або, тим більше, кнопкою Rambler Top100. Про це ми і поговоримо.



Для початку, давайте розділимо оффлайн клієнтів на дві категорії - дзвонять та Постановка.
дзвонять - телефонують, роблять замовлення і спокійно чекають його у своєму затишному офісі або, може бути, уточнять наявність, і куплять в інтернет-магазині. Або уточнять наявність і приїдуть до вас в магазин, в такому випадку вони перетворюються в заходять.
Заходящими назвемо тих, хто дізнавшись про вас в мережі приходять у ваш офлайновий магазин і купує там.

Спосіб 1: Підміна телефону


Мабуть, найвідоміший спосіб. Купується другий (третій, четвертий ...) телефонний номер. Коли на сайт приходить відвідувач - в залежності від його джерела (пошуковик, контекст, оголошення в каталогах ..) йому показується цей номер. Лидов визначаємо по дзвінках за відповідними номерами. Додатково, можна використовувати деталізацію рахунку за телефон і звіряти його за часом з відвідувачами, для прив'язки конкретного дзвінка до конкретного відвідувача. Умовно, можна подивитися середній час перегляду сайту і прив'язувати дзвінок до відвідувача в ± до цього часу. Думаю, мені не варто вам говорити, як важливо записувати шляху по сайту кожного відвідувача? (Paths). Свого часу, нам довелося робити власний скрипт, щоб це робити, зараз напевно вже можна знайти готовий. Якщо у вас у штаті хороший програміст, можна парсити деталізацію та шляхи і об'єднувати їх у єдиний звіт. При невеликому потоці таких лидов, можна використовувати 2-3 номери для великої кількості рекламних кампаній.
Плюси-мінуси:
+ досить точне визначення кількості лидов з конкретних джерел
+ можливо постаратися і прив'язати до шляхів по сайту, що дає більше інформації
дорого: прямий мобільний номер від 850р, віртуальний від 1200, федеральний - не солідно, але дешево.
Складно прив'язати до шляхів
підходить тільки для дзвонять.

Спосіб 2: Купони на знижку


Коли покупка додаткових номерів не підходить, можна скористатися купонами на знижку. Відвідувач, що зайшов на сайт поруч з телефонним номером, адресою, картою проїзду, або в іншому місці бачить купон на невелику знижку - 3-5%, що вдає із себе кілька цифр (з літерами часто плутаються, краще використовувати просто цифри).
Краще зробити так, щоб на купон можна було натиснути, і при натисканні відкривалася сторінка з описом знижкової програми. При дзвінку або відвідуванні магазину, краще щоб менеджер самостійно запитував, чи є у клієнта купон на знижку, тому що самостійно клієнти не часто будуть ним користуватися.
+ Просто реалізувати на основі існуючих популярних cms
+ оцінюється необмежену кількість джерел відвідувачів
+ можливість підраховувати заходять
не висока точність відстеження
якщо націнка на товар невелика, знижка в 5% може бути відчутною.

Спосіб 3 = Спосіб 1 + Спосіб 2


Це просто: комбінуємо обидва способи й отримуємо плюси обох способів, і один мінус - ціна.

Спосіб 4: Лог дзвінків і статистика. Способ1-лайт.


Цей спосіб - щось на зразок дешевої альтернативи способу 1. У вас є один телефонний номер, робимо деталізацію і порівнюємо наприклад з відвідуванням сторінки / contacts /. Вибірка буде не дуже точний, але хоч якусь додаткову інформацію отримаємо.
Цей спосіб дуже навіть не точний, і часто може тільки заплутати, тому підходить тільки тим, у кого невелика кількість лидов. При зростанні кількості джерел (газети, принти, інтернет-реклама, тощо) дані з реальним станом речей розходитися будуть досить серйозно.
+ Зовсім дешево
Тільки для мікро бізнесу
Не точний

Спосіб 5: Друкарський купон на знижку - роздрукуй і отримай знижку в магазині!


З назви зрозуміло - купон знижки друкується зі спеціальної сторінки і пред'являється в магазині. З досвіду скажу, що якщо купон об'єднати з картою проїзду до магазину - він буде користуватися набагато більшим попитом. Іноді, з метою економії коштів, щоб не роздавати знижку всім, купон можна роздавати тільки відвідувачам з певного джерела, наприклад прийшли з тематичних реклам.
+ Дешево і просто
+ Відстежує заходять
Відстежує тільки заходять
Не дуже точний

Наприклад, використовуючи спосіб 3, ми для нашої компанії в свого часу визначили, що врозріз з Google Analytics і нашої CRM, яка показувала велику кількість покупок з AdWords, ROI набагато вище у звичайної друкованої реклами в тематичних журналах! Додавши до списку майданчиків ще пару журналів і їх сайти ми підняли продажу трохи більше ніж на 30%.

Відстеження оффлайн-лідів - досить цікава і не проста штука, тому ще раз прошу вас - пишіть свої способи, доповнюйте мої, буду радий дискусіям.
Переглядів: 453 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0