Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 13 » Відкритий лист команді Яндекс.Пошти, через півроку
12:02
Відкритий лист команді Яндекс.Пошти, через півроку
Image

Трохи більше півроку тому, 17 березня 2010, я написав на Хабре топік Відкритий лист команді Яндекс.Пошти, в якому виклав ряд проблем з поштою Яндекса (в першу чергу, непрацюючий пошук). Топік виявився резонансним (140 коментарів), і в обговорення включилися представники Яндекса, які пообіцяли виправлення найближчим часом майже всіх проблем, які були порушені. Я думаю, багатьом буде цікаво, що ж насправді змінилося за ці півроку.

Про всяк випадок повідомляю, що я сиджу на новому (neo2), суперінноваційних, інтерфейсі Яндекс.Пошти. Підемо за списком:
  • Пошук все ще не працює. Тобто, він став шукати трохи більше листів, але все ще не може видати всіх листів, які задовольняють пошуковим критеріям. Приміром, він не може знайти лист із темою «skype andriod» (так, в темі помилка) у відправлених за запитом «skype andriod».
    Офіційна відповідь на цю помилку був такий:
    Взагалі, щастя вже не за горами - ми тестуємо нову систему пошуку, в якій подібних збоїв не буде
    Збої, на жаль, є й щастя все- таки за горами ...
  • Я все ще не можу шукати за конкретними параметрами (адресат і т.п.) і \ або в конкретних папках, хоча в оф. відповіді від 17 березня обіцяли:
    Аналогічну відповідь по другому пункту (про можливість шукати по різних полях) - знаємо, що не вистачає. Працюємо над цим.
  • Проблеми з довгою доставкою пошти з gmail і глобальні збої в роботі начебто зникли.
  • Тоді, у першому листі, я запропонував таке
    Коли я дивлюся лист, то праворуч я бачу гілку обговорення. Але якщо обговорення немає, то розумно праворуч розмістити посилання на останні листи від мого співрозмовника. Дуже часто цього не вистачає.
    На що була відповідь
    Дуже слушна пропозиція. Ми серйозно подумаємо про те щоб оперативно це впровадити.
    На жаль, не вдалося чи то серйозно подумати, чи то оперативно впровадити.
  • Так і не було реалізовано автовизначення адреси, з якого відправляти, якщо налаштований автозабор пошти з іншого ящика (a-la gmail). Наприклад, мені прийшов лист на max@ya.ru, я відповідаю з max@ya.ru, а прийшло на max@company.ru, я відповідаю з max@company.ru.
    Відповідь яндекса:
    Ця можливість коштує в наших найближчих планах. Ми розповімо постом в блог пошти (http://mail-blog.ya.ru) як тільки вона буде впроваджена.
  • Особливо мене зворушує ситуація з неможливістю відправляти листи, у яких заповнений тільки поле «Прихована копія», а поле «Кому» не заповнене.
    Відповідь на це зауваження був таким:
    Ну це просто баг. Поправимо найближчим часом.
    Віз і нині там: «Поле не заповнено. Введіть хоча б одну адресу. "

У загальному, резюме. У пошті розробляється інноваційний інтерфейс. Там все на AJAXе і швидко працює. Щоправда, не без глюків (наприклад, часто не оновлюються кількості непрочитані листів в меню зліва), але це можна пробачити для бета-версії. Туди (поки, щоправда, тільки у старому neo) додали купу нових фішок (типу парсинга листи на предмет подій календаря). Все це виглядає класно, до тих пір, поки не натикаєшся на прикрі недоробки і відверті баги в основному поштовому функціоналі.

Висновки нехай кожен робить сам, а я поки подумаю над перенесенням топіка в блог Я мігрують.
Переглядів: 409 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0