|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Веб-аналітика: аналізуй це! частину 5. розділяй і думай
21:39 Веб-аналітика: аналізуй це! частину 5. розділяй і думай |
Частина 1. Вступ. Частина 2. Збір даних. Частина 3. Базові метрики. Частина 4. Від статистики до аналітики
Продовжимо нашу подорож у світ веб-аналітики. У минулій частині ми нарешті впритул зайнялися аналізом статистики та отриманням інформації з зібраних даних. Виявилося, що ми можемо відстежити поведінку користувача, але не причини цієї поведінки. А для того, щоб стимулювати бажані вчинки і запобігати небажаним, потрібно знати саме причину цих вчинків.
Яким же чином досвідчені аналітики "залазять у голову" користувачеві, маючи лише усереднені дані по сайту? Ніякої магії. Вони проводять процедури, які розбирають ці авгієві конюшні:
сегментують дані: розділяють всіх користувачів на групи виходячи з певних критеріїв і розглядають поведінку не всіх користувачів, а кожній з цих груп окремо.
Будують припущення і перевіряють їх: вишукують ймовірні пояснення для ситуації, що склалася і намагаються вплинути на ситуацію виходячи з цих припущень, спостерігаючи за результатом.
|
Переглядів: 454 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|