Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Веб-аналітика: аналізуй це! частина 1. вступ
21:46
Веб-аналітика: аналізуй це! частина 1. вступ
Лічильники відвідуваності знайомі всім користувачам інтернету вже багато років. Багато власників сайтів ставлять відразу кілька іконок різних лічильників, і день за днем ??цифри на них ростуть і все більше радують господаря.

Веб-аналітика: аналізуй це! частина 1. вступ

Далеко не всі знають, яку інформацію можна отримати з статистики сайту, крім цифр відвідуваності і, іноді, джерел відвідувачів. Проте, сучасні системи статистики надають значно більше можливостей для підрахунку, обробки і аналізу даних відвідуваності. Їх навіть стали по-іншому називати: «інструменти веб-аналітики»!

Зараз більшість успішних комерційних сайтів приділяє величезну увагу збору і аналізу статистичних даних. Зокрема, найбільший міжнародний онлайн-магазин Amazon.com створив цілий культ аналітики. Один з перших співробітників Amazon Джеймс Маркус розповідає: «Пройшов час неточних наближень та фокус-груп, анекдотичних підганяючи і диму, що піднімається з відділу маркетингу. Така компанія, як Amazon, могла записати кожен крок відвідувача, кожен клік і рух мишкою, і робила це.

У міру того, як дані звалювалися у віртуальні купи, пагорби і гірські масиви, ви могли зробити самі різні висновки про це незвіданому створенні - споживачі. У цьому сенсі, Amazon був не просто магазином, але і колосальним сховищем фактів. Все, що нам було потрібно - підключити до цих фактів правильні формули. »Передові російські онлайн-рітейлери теж встигли усвідомити важливість аналізу статистики: наприклад, в Ozon.ru є аналітичний відділ, який займається аналізом і оптимізацією ключових показників сайту. Нічого дивного: як тільки мова заходить про ефективність, без аналітики не обійтися.

Завдяки результатами аналізу статистики сайту можна збільшити прибуток, вибрати правильний напрям розвитку або знайти нові джерела клієнтів. У той момент, коли початківець веб-бізнесмен радіє закінченню розробки сайту, досвідчений маркетолог тільки починає справжню роботу: аналіз, оптимізацію, тестування, знову аналіз ... Ще б пак: аналіз поведінки користувачів на сайті дозволяє «вичавити» з рекламного бюджету більше, ще більше, збільшивши головний показник роботи сайту: прибутковість, або повернення інвестицій.

Роста прибутку можна домогтися за рахунок декількох факторів. Якщо не вдаватися в психологію прийняття рішення, то будь-який онлайн-продавець повинен вирішити три завдання для того, щоб його бізнес був успішний:
  1. Залучення користувачів на сайт (реклама)
  2. Конвертація користувачів у клієнтів (продаж)
  3. Утримання користувачів (повторні продажу).


Веб-аналітика: аналізуй це! частина 1. вступ

Ці завдання найчастіше відображаються у вигляді лійки. Аналогія популярна, але не зовсім вірна: якщо у звичайному воронці нічого не втрачається, то звуження воронки продажів символізує «витік» користувачів у міру того, як вони проходять по ній. Лише невелика частка користувачів стає клієнтами.

Завдання веб-аналітики полягає в пошуку можливостей:
  1. зменшення вартості залучення відвідувача в лійку і підвищення його релевантності.
  2. «Розширення» воронки - підвищення відсотка конвертації користувачів у клієнті.

Підсумком і буде зменшення вартості клієнта!

Як же цього домогтися? Що ж, пройдемося не поспішаючи, покриваючи всі стадії навчання. Я умовно виділяю три таких стадії.
  1. «Шкільна». Розуміння основних цифр, відмінність «уніків» від «переглядів сторінок», знання поняття «Реферрер».
  2. «Інститутська». Уміння виділяти проблемні сторінки і переходи на сайті, «якісні» і «неякісні» джерела трафіку.
  3. «Бізнес». Оптимізація бізнесу і прийняття рішень за допомогою даних аналітики. Проведення тестування, підрахунок ROI для кожного джерела трафіку, е-мерчендайзинг. Уміння прорахувати достовірність вибірки даних.

Проходження всіх стадій по черзі ми і займемося, а я поки чекаю в коментарях цікавих, нетривіальних питань, кейсів і рад:)
Переглядів: 451 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0