|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » У webmoney одна з найгірших техподдержек
21:40 У webmoney одна з найгірших техподдержек |
Є у Webmoney сервіс Notify, який дозволяє отримувати оповіщення про витрату / приході коштів, включенні кіпера і повідомлення від інших користувачів системи по пошті, в жаббер, icq або СМСками на телефон. Знадобилося використовувати його в якості доповнення до основних функцій проекту, але от невдача - повідомлення поштою приходять без коментарю до платежів, за яким можна було б ідентифікувати напрям або тематику витрати коштів.
Першим ділом звернулися з питанням до технічної підтримки за телефоном, вказаним тут. Не цілком адекватна дівчина заявила, що не володіє достатнім досвідом у вирішенні подібних проблем, так само як і її колеги, і порадила звернутися в технічну підтримку поштою support@wmtransfer.com.
Так і зробили. Автоматика відпрацювала справно, був відкритий тікет від 01.10.2009 14:57:27 зі статусом «очікується відповідь оператора». Почалося очікування.
Минув день. На заявку ніхто не прореагував ні поштою, ні в самому тикеті. Вирішили додати ще один запис «чекаємо відповіді».
З моменту відкриття тікета пройшло 10 днів, вирішили повторити дзвінок в технічну підтримку. Вже більш компетентний співробітник вислухав проблему два рази, після чого пообіцяв розібратися в питанні, попросивши залишатися на лінії, але, на жаль, забув вимкнути звук. Були чітко чути кліки мишею і прокрутка колеса - відразу ж виникла підозра, що фахівець намагається в стислі терміни ознайомитися з послугами, наданими його компанією.
Втім, побоювання підтвердилося. Повернувшись до розмови, він став бадьоро розповідати, що можливо, а що ні в послузі Notify. З другого разу усвідомивши, що все перераховане ми знаємо дещо краще, і ще раз осмисливши наше питання-прохання, він відключився знову, на цей раз не забувши вимкнути звук.
Його відповідь була очікуємо - питання переданий спеціалісту, відповідальному за розробку згаданого сервісу, але про терміни і можливості відповіді на нього сказати точно нічого не зміг. На прохання розколотися й дати контакти причетних осіб він відреагував через хвилину, знову відключившись і порадивши звернутися на пошту «керівництва» all@wmtransfer.com. Те, що це ящик кого завгодно, але тільки не керівників, і доступний публічно на основній сторінці сайту, стало зрозуміло вже після закінчення розмови.
Все одно ми склали опис питання і супутню історію відносин з підтримкою і відправили на цю скриньку.
З моменту відкриття тікета минуло 16 днів. Ні по одному з адрес відповіді не послідувало, тікет до цих пір залишається без коментарів з боку Webmoney Transfer.
Погано в цьому не тільки мовчання техпідтримки, а те, що за доступними контактам ніхто не знає своїх обов'язків і справи, якою займається. Складається відчуття цілковитого хаосу і безладдя «там усередині». Відверто кажучи, нас цілком міг задовольнити обгрунтовану відповідь про нездійсненною функції, про обмежені можливості сервісу тощо, але не мовчання.
Набираємося сил для з'ясування відносин і ще одного штурму за всіма зазначеними адресами.
UPD: Сьогодні, через 23 дня з моменту подачі заявки, був отриманий короткий відповідь: На жаль поки такої можливості немає. Мені страшно уявити, які сили потрібні співробітникам Webmoney, щоб уточнити, чи є така можливість чи ні.
|
Переглядів: 415 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|