Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » У webmoney одна з найгірших техподдержек
21:40
У webmoney одна з найгірших техподдержек
Є у Webmoney сервіс Notify, який дозволяє отримувати оповіщення про витрату / приході коштів, включенні кіпера і повідомлення від інших користувачів системи по пошті, в жаббер, icq або СМСками на телефон. Знадобилося використовувати його в якості доповнення до основних функцій проекту, але от невдача - повідомлення поштою приходять без коментарю до платежів, за яким можна було б ідентифікувати напрям або тематику витрати коштів.

Першим ділом звернулися з питанням до технічної підтримки за телефоном, вказаним тут. Не цілком адекватна дівчина заявила, що не володіє достатнім досвідом у вирішенні подібних проблем, так само як і її колеги, і порадила звернутися в технічну підтримку поштою support@wmtransfer.com.

Так і зробили. Автоматика відпрацювала справно, був відкритий тікет від 01.10.2009 14:57:27 зі статусом «очікується відповідь оператора». Почалося очікування.

Минув день. На заявку ніхто не прореагував ні поштою, ні в самому тикеті. Вирішили додати ще один запис «чекаємо відповіді».

З моменту відкриття тікета пройшло 10 днів, вирішили повторити дзвінок в технічну підтримку. Вже більш компетентний співробітник вислухав проблему два рази, після чого пообіцяв розібратися в питанні, попросивши залишатися на лінії, але, на жаль, забув вимкнути звук. Були чітко чути кліки мишею і прокрутка колеса - відразу ж виникла підозра, що фахівець намагається в стислі терміни ознайомитися з послугами, наданими його компанією.

Втім, побоювання підтвердилося. Повернувшись до розмови, він став бадьоро розповідати, що можливо, а що ні в послузі Notify. З другого разу усвідомивши, що все перераховане ми знаємо дещо краще, і ще раз осмисливши наше питання-прохання, він відключився знову, на цей раз не забувши вимкнути звук.

Його відповідь була очікуємо - питання переданий спеціалісту, відповідальному за розробку згаданого сервісу, але про терміни і можливості відповіді на нього сказати точно нічого не зміг. На прохання розколотися й дати контакти причетних осіб він відреагував через хвилину, знову відключившись і порадивши звернутися на пошту «керівництва» all@wmtransfer.com. Те, що це ящик кого завгодно, але тільки не керівників, і доступний публічно на основній сторінці сайту, стало зрозуміло вже після закінчення розмови.

Все одно ми склали опис питання і супутню історію відносин з підтримкою і відправили на цю скриньку.

З моменту відкриття тікета минуло 16 днів. Ні по одному з адрес відповіді не послідувало, тікет до цих пір залишається без коментарів з боку Webmoney Transfer.

Погано в цьому не тільки мовчання техпідтримки, а те, що за доступними контактам ніхто не знає своїх обов'язків і справи, якою займається. Складається відчуття цілковитого хаосу і безладдя «там усередині». Відверто кажучи, нас цілком міг задовольнити обгрунтовану відповідь про нездійсненною функції, про обмежені можливості сервісу тощо, але не мовчання.

Набираємося сил для з'ясування відносин і ще одного штурму за всіма зазначеними адресами.

UPD: Сьогодні, через 23 дня з моменту подачі заявки, був отриманий короткий відповідь:
На жаль поки такої можливості немає. Мені страшно уявити, які сили потрібні співробітникам Webmoney, щоб уточнити, чи є така можливість чи ні.
Переглядів: 415 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0