Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Social commerce & social shopping
21:45
Social commerce & social shopping
Що це за дивовижні терміни, і що за ними стоїть? Чергова вебдванольная надумана конструкція, або реальний тренд?
Ризикну запропонувати на ваш суд своє трактування, тому що давно вивчаю ці явища.

Зміст статей Вікіпедії на цю тему кілька далеко від життя (Social_commerce, Social_shopping), тому розповім про своє бачення. Мені здається важливим обговорити ці явища, тому що вони, на мій погляд, є не вигаданими сутностями, а цікавими починаннями, які змінюють світ на краще.

Image

Для початку спробуємо зрозуміти основу social commerce і social shopping, як, для чого і для кого вони з'явилися.
Не буду втомлювати переказом всім відомих відмінностей між веб 1.0 і веб 2.0, але саме перехід інтернету з однієї епохи в іншу сильно вплинув на електронну комерцію.
Завдяки цим змінам з'явилися не просто соціальні мережі та спільноти, про які ми багато говоримо, і які активно обговорюємо, - з'явилася потреба і можливість впливати на бізнес.

Згадаймо основних учасників будь-якого ринку: продавці і покупці. І, відповідно, два явища: соціальні мережі й електронну комерцію.
Так ось, рух бізнесу до людей (до соц. Мереж, до спільноти) - це соціальна комерція. У цьому випадку бізнес публічно відповідає на питання і реагує на побажання; вибудовує на своєму сайті конструкції, які здійснюють покупки зручніше і комфортніше - наприклад, дозволяє залишати коментарі та рекомендації. У якість прикладів в Рунеті можу навести Озон з його художній альбом, знаками і підпискою на відгуки, Доставка.ру з її мешканцями, ну і звичайно ж ЯндексМаркет з відгуками та оцінками магазинів і товарів.

А коли люди (соціальні мережі, спільноти) самі рухаються до бізнесу - це соціальний шопінг. Головна особливість якого - можливість запитати у такого ж споживача, як ти сам. Дізнатися саме споживчі, а не технічні характеристики товару.

По суті, social shopping - це суміш списків бажань (художній альбом), соціальних мереж, сервісів закладок і магазинів.

Користувачі об'єднуються для здійснення покупок або для формування спільноти, для того, щоб ділитися один з одним інформацією. Найвідоміші: Kaboodle, StyleHive, ThisNext, CrowdStorm, Wists. У Рунеті це - володіли, Brandz.ru, Вещизм і Ягудза. ? У наступній статті я детально опишу основних гравців у даному сегменті.

Завдяки розвитку популярності подібних ресурсів принцип цинічного продавця "не ти, так інший" перестає працювати. Кожним покупцем починають дорожити, тому що за допомогою інтернету задоволений покупець призведе десять нових, а незадоволений - розповість тисячам! І якщо ти ведеш бізнес нечесно, то про це дізнаються всі. Якщо твій продукт або послуга далека від досконалості, це вже непросто закамуфлювати агресивною рекламою.

Тому сьогоднішній основний тренд такий: найбільш достовірне джерело інформації про продукт - це «люди, як я». І це не просто модна пошесть. Люди перестають вірити рекламі, експертам і «зірок». Все більше і більше людей шукають інформацію від таких же, як вони. Адже це самий неупереджений і надійне джерело інформації.

Сучасним покупцям все більше потрібні незалежні майданчики для спілкування. Сервіси, де можна подивитися рейтинг товару, рекомендації від інших покупців, задати питання безпосередньо власникам товару або створити художній альбом. Знайти людей зі схожими смаками і звернутися до них. Знайти кращі пропозиції і порівняти з іншими.

Наведені приклади і визначення, звичайно, дуже спрощені. Але для загального уявлення достатні.
У наступному топіку я хочу більш детально розповісти про social shopping.
Переглядів: 435 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0