Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Скандал з прайс юа
22:04
Скандал з прайс юа
Добрий день усім,
Хочу поділиться новиною в е-комерції на Україну.
8 найбільших інтернет магазинів оголосили бойкот одному з систем порівняння цін. (Price UA)
Після чого ряд середніх і дрібних магазинів приєдналися до них.

Офіційна заява інтернет магазинів:
Як і на чому заробляють у Price.ua

Price.ua намагається повернути втрачену довіру клієнтів шляхом публічної дискредитації своїх найбільших партнерів, що давали «Прайсу» дохід у не один десяток тисяч доларів на місяць ...

ПРОЛОГ

Був звичайний грудневий день. У надрах однієї британської компанії, скромно іменує себе «компанія № 1 на IT ринку України», в серце її штаб-квартири у славному місті Дніпропетровську, народжувалося лист зі страшною назвою в стилі російського класицизму «Злочин і кара». Не гримів грім, не виблискували блискавки, з небес на землю не вивергалося Вселенське зло. Але лист народилося ...

Ще буквально напередодні, десь метушливо, десь не дуже, країна впевнено йшла до нового року. Інтернет-магазини готувалися до новорічних продажів, а каталоги порівняння цін нервово потирали потіють від збудження руки, підраховуючи ті прибутки, які принесуть їм ці магазини, розміщуючи свої пропозиції на їх ресурсах. І тут пролунав тривожний дзвінок. Один за іншим від «компанії № 1» стали відключатися провідні Інтернет-магазини, і золоті гори, здавалися такими близькими і реальними, раптом перетворилися на міраж і, тремтячи, стали стрімко розчинятися у передсвятковому повітрі, залишаючи за собою сірі смужки попелу ...

ХТО? НАВІЩО? ЧОМУ?

У своїй офіційній заяві компанія Price.ua повідомляє про нібито компрометуючих її «чутках», які поширювали великі Інтернет-магазини і «змові», учинене оними магазинами проти «компанії № 1 на IT-ринку України», як скромно іменує себе даний прайс-агрегатор. Щоб більше не було інтерпретацій і різночитань, власники Інтернет-магазинів вирішили публічно відповісти на заяву компанії Price.ua, відкрито сформулювавши свою позицію: причиною відключення магазинів від «Прайса» з'явився незадовільний менеджмент компанії і непрофесійний підхід до ведення онлайн-бізнесу в цілому.

У черговий раз, тепер вже публічно, ми висловлюємо претензії, неодноразово висловлювалися менеджерам компанії в письмовому та усному вигляді. Претензії, які, врешті-решт, послужили вагомим доказом на користь розриву ділових відносин з Price.ua. І перше, що ми маємо намір спростувати - це заяви щодо «змови». Не було змови, і бути не могло. Просто люди, що мають багаторічний досвід у сфері Інтернет-продажів, порівняли свої показники і переконалися в тому, що вкладати гроші в Price.ua економічно невигідно. Чому? Читаємо нижче.

У розділі «Про систему» ??на головній сторінці Price.uaсказано, що «Price.ua - це зручний і потужний механізм для пошуку потрібного товару, інструмент для аналізу пропозицій на ринку, допомога при виборі потрібного товару». Але незважаючи на таку гучну саморекламу, в постскриптумі ви можете помітити, що «адміністрація не несе відповідальності за інформацію, що розміщується рекламодавцями». Це і є стилем роботи «Прайса», основна мета якої - заробіток, а не розвиток свого порталу і тим більше не допомога покупцям чи внесок у розвиток Інтернет-магазинів. До речі зазначимо, багато гравців онлайн-торгівлі з'явилися і заслужили довіру споживачів задовго до появи даного прайс-агрегатора і своїм успіхом зобов'язані виключно грамотному менеджменту та високому професіоналізму своїх колективів, які мають десятки, а то й сотні робочих місць у своїх командах.

На наш погляд, є кілька основних моментів, викоренивши які, Price.ua, можливо, зможе повернути собі партнерів, генерували основний дохід даного підприємства, а також отримати нових лояльних клієнтів:

1. Юзабіліті «Прайса» від початку орієнтоване не на те, щоб допомогти споживачам визначитися з товаром і максимально ефективно його здобувати, а на заплутування користувача з метою отримання додаткових грошей з рекламних рахунків компаній-продавців. Посудіть самі: при натисканні на активне посилання «ім'я магазину» покупець потрапляє на картку клієнта, і з вашого рахунку вже знімається сума - за що? Хіба магазин отримав відвідувача? На сторінці картки покупець натискає на Інтернет-адресу сайту - і знову з рахунку продавця знімаються майже 2 гривні на скарбничку «Прайса». Натискання на посилання «Подробнее» на товарі прямо під адресою магазину знову викидає користувача на картку клієнта - і знову мінус з балансу магазину. Але ж покупець хотів усього лише довідатися про товар докладніше. Якщо ж біля імені вашого сайту коштує приставка ВІП, вартість такого порожнього кліка збільшується! Але про ВІПів окремо ...

2. Створення нової рубрики «ВІП-компанії» задумано виключно з метою зняття додаткових коштів з акаунтів розміщуються Інтернет-магазинів. Адже хто у нас сьогодні «ВІП»? Той, хто за додаткову плату вирішив там покрасуватися. І не біда, що один із «віпів» не в змозі розплатитися з кредиторами, другий живе тільки позиками знайомих, а третій - і директор, і менеджер, і водій в одній особі ...

3. Застарілий інтерфейс і незручне юзабіліті порталу наводить на думку про те, що його власники не обтяжені розвитком свого дітища. Як мінімум, необхідно впорядкувати рубрики та категорії таким чином, щоб серед пральних машин не зустрічалися фотоапарати, а серед ноутбуків - кишенькові ПК. Крім того, на ресурсі, який має претензії називатися «номер один», не повинні мати місце товари без фото, хоча б у «хітах продажів».

4. Ви ніколи не замислювалися, що означає вислів «Чесні ціни», розміщене на окремій вкладці? Ми задумалися. Виходить, що в принципі все на порталі ціни «нечесні», але якщо ви хочете знати «чесні ціни» - вам на окрему вкладку. Правда, тут дорожче ...

5. Неприпустимим для чесних ділових відносин є також той факт, що дані, розміщені на головній сторінці порталу, завідомо неправдиві: замість 980 фірм, заявлених на Price.ua в якості партнерів, реально розміщуються мало не в 4 рази менше. А серед представлених компаній числяться також і ті, хто не працює з «Прайсом» вже по два з лишком місяці.

6. Значний масив кліків з Price.ua - порнотрафік. Досить простежити за «Гугланалітік», щоб переконатися в цьому. Але не будемо далеко ходити і розголошувати комерційну інформацію Інтернет-магазинів. Достатньо подивитися у відкритій статистиці "Бігміру": сайти, активно просуває Price.ua, мають відвідувачів, які не затримуються на них більше півтори секунди! Інтернет-магазини, які в грудні 2008 р. відмовилися від послуг «Прайса», відзначили збільшення глибини перегляду на своїх сайтах до 20-60%, що в перекладі на мову е-комерції означає-реального покупця, а не порожні кліки.

7. «Клієнт не вовк - в ліс не втече», тому на Price.ua повна відсутність техпідтримки клієнтів. А банера розміщує особисто «топ менеджер» який любить поспати, або зайнятий важливішими справами - і нехай банер почекає. На Price.ua ків, які можуть зробити вигідну комерційну пропозицію великому клієнтові, немає можливості повернути невитрачені на кліки кошти, основний трафік набігає за вихідні дні, а керівництво порталу ні за що «не несе відповідальності». Компанія більше стурбована калькуляцією своїх доходів, ніж наданням якісного сервісу.

8. Некоректна поведінка менеджерів компанії Price.ua, які своїм непрофесіоналізмом і некомпетентністю в основах Інтернет-бізнесу створювали перешкоди для плідної співпраці з цією компанією. Впевненість у безкарності і самолюбування вилилися в лист з пафосною назвою «Злочин і кара». Навіть один заголовок є красномовним прикладом підходу до бізнесу та побудові взаємин з клієнтами. Текст - це публічне звинувачення ряду великих Інтернет-магазинів і спроба реабілітувати свою репутацію за їх рахунок. При прочитанні цього опусу - згадується прислів'я про те, хто голосніше за всіх кричить «тримай злодія ...» І все це замість того, щоб, як прийнято в усьому діловому світі, зробити висновки зі своїх помилок і прорахунків, привести в порядок сайт, навчити команду, почистити трафік.
Як наслідок, в гонитві за легкими грошима прайс-агрегатор втратив своїх найнадійніших партнерів.

І на завершення: переважна більшість тих магазинів, які свідомо відмовилися від послуг Price.ua, ніколи не мали на меті отримання для себе «особливих умов» і, відповідно, ні про які «преференції» мова йти не могла.

Нашою метою було - залучення покупців, а не купівля дорогого і неякісного інтернет-трафіку.

А припинення співпраці з даною компанією стало зваженою позицією людей, багато років розвивають свій бізнес, що знають ціну якісному кліку і відмовляються від свідомо невигідного пропозиції.

ЕПІЛОГ

У своїх останніх заявах Price.ua запевняє про постійно зростаючих доходах і нові успіхи. Ми щиро раді за них. Будь-який чесний і грамотний бізнес заслуговує поваги і гідної винагороди. Але - тільки чесний і грамотний ... чуйно прислухається до побажань своїх клієнтів і відповідний хоча б основам інтернет-продажів.

Успіхів і процвітання!

Приклад:
shop.aivo.com.ua / index.php? Target = news & news_id = 20 # 20
www.rozetka.com.ua/ru/companynews/id/307/index . html
Переглядів: 758 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0