|
|
Головна » 2011 » Березень » 13 » Сага про «великої і жахливої» службі якості Яндекс.Маркет
13:28 Сага про «великої і жахливої» службі якості Яндекс.Маркет |
Якщо ви відкриваєте Інтернет-магазин, то напевно захочете додати його в Яндекс.Маркет. Уважно прочитавши правила і виконавши масу вказівок, Ви теоретично можете розраховувати на схвалення заявки. Але далеко не завжди! Навіть якщо Ви зробили все правильно, і не порушили жодного правила!
У Служби Якості (СК) з приводу вашого магазина може бути своя думка. Обгрунтовувати його Вам ніхто не буде. Просто скажуть «Ваш магазин - дублююча вітрина сайтів ....» І не важливо, що це сайти конкурентів, і що Вас з ними нічого не пов'язує. У СК просто вирішили, що Ваш сайт черговий клон когось із конкурентів.
«Як же так?! Я незалежний магазин! », - Обуріться Ви. «Критерії перевірки не розголошуються», - відповість СК і запропонує написати офіційний лист (на фірмовому бланку, з печаткою), з вашими аргументами.
Наївно вважаючи, що лист дозволить вирішити проблему, Ви витратите 30-60 хвилин робочого часу на докладний опис фактів, що підтверджують Вашу незв'язаність із зазначеними сайтами. Прикладіть скани документів, що підтверджують реальне існування Вашої фірми. Навіть запросіть до себе в гості, щоб співробітники Яндекс.Маркет могли переконатися, що Ви фізично розташовані не там, де конкуренти.
Відповідь буде простим: «Провели повторну перевірку. Ваш магазин - дублююча вітрина сайтів ....» Критерії перевірки не розголошуються. Імена перевіряючих не називаються.
Залишається тільки зателефонувати і пояснити, що вони не праві. Що в умовах перевірки не все ідеально. Що треба щось міняти. На жаль, по телефону Вам відповість біо-робот (я так називаю людей зі служби підтримки, які можуть говорити і робити тільки те, що є в інструкції). Питання або прохання, не описані в інструкції, приведуть до нетривалого зависання біо-робота, і кінцевому відповіді "Access denied!».
Що Ви зробите далі - для мене загадка. Я, наприклад, написав цю статтю. Може хто-небудь з Хабра-юзерів (в т.ч. співробітники Яндекса) підкаже мені, які ще аргументи я повинен привести, щоб СК нарешті мені повірила?
Ось ті аргументи, які НЕ є достатніми:
- У мене незалежна організація (друк + свідоцтва додаються)
- Я фізично розташований за іншою адресою
- У мене інші телефони, деякі з них зареєстровані за вказаною адресою (МГТС-номер, не мобіла, не віртуальний)
- Асортимент мого магазину відрізняється від асортименту конкурентів з найважливіших позиціях
- У мене інші ціни (навіть на однакові товари)
- Мене знають основні виробники і постачальники (назви компаній і контакти додаються)
- Я згоден на те, щоб сайт конкурентів прибрали з Маркета, а залишили тільки мій (якщо ми одна особа - то навіщо мені це)
- І нарешті, півроку тому мій сайт вже брав участь в Маркеті, був перевірений СК і схвалений, тоді питань не виникло.
Скажіть, врешті-решт, які ще потрібні докази? Надам без проблем!
PS: У цілому СК дуже корисна служба, вона стежить за чесністю конкуренції. Перевіряє наявність товару у продавців, актуальність цін, якість роботи магазину та ін Раніше без неї творився повний бардак: з метою отримання дзвінка продавці викладали неіснуючий товар, виставляли занижені ціни і т.п.
Але мабуть в Росії скрізь так: гірше порушників законів, можуть бути тільки їх охоронці.
|
Переглядів: 435 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 2 Гостей: 2 Користувачів: 0
|