Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Розбіжності даних між метрикою і google analytics: скринька просто відкривається
22:59
Розбіжності даних між метрикою і google analytics: скринька просто відкривається
Багато хто запитує, звідки береться помітна розбіжність у даних щодо відвідуваності сайтів, знятих різними способами. Причини такої розбіжності ясні, якщо порівнюються системи статистики з різними принципами роботи: наприклад, аналізатор лог-файлів вважає відвідування зовсім не так, як Javascript-лічильник, і не варто очікувати від них збігів. Проте, іноді схожі методи дають різні результати: наприклад, не збігаються дані, зняті Google Analytics і Яндекс.Метрика. Правильно налагоджені системи зазвичай видають дані з різницею не більше 1-2%, але що робити, коли погрішність більше?

У більшості випадків виправити таку розбіжність дуже просто. Спочатку треба визначити, чи є помилка системної: якщо дані за кожен день, за тиждень і за місяць в одній з систем завжди менше, ніж в іншій, то найбільш вірогідна причина похибки - відсутність або неправильна робота одного з лічильників на певних сторінках. Порівняйте звіти по сторінках: швидше за все, ви побачите, що один з лічильників не враховує відвідування певних сторінок.

Якщо ж помилка «плаваюча», а сумарні дані за місяць майже не відрізняються, можна звернути увагу на налаштування Google Analytics: зайшовши до властивості профілю, зверніть увагу на тимчасову зону сайту:

image

Велика ймовірність того, що там буде стояти некоректна зона: Analytics часто виставляє «Тихоокеанський час» навіть для профілів, при створенні яких ми вказували Москви. Зрозуміло, що дані будуть розподілятися між днями некоректно.

Тимчасову зону можна змінити, відредагувавши профіль. Однак, зверніть увагу: ця настройка недоступна, поки ви не вкажете країну в полі вище:

image

Для облікових записів Analytics, підключених до акаунтів AdWords, зміна часового поясу може бути недоступне. У такому випадку може знадобитися тимчасово відключити інтеграцію (через службу підтримки Google).

Якщо ви не є адміністратором облікового запису Analytics, ви також можете прикинути, який часовий пояс виставлений у сайту. Треба зайти в розділ «Відвідини»:

image

виставити поточну дату і подивитися на звіт по годинах (а ви знали, що він є в Google Analytics?):

Image

Дані починають приходити в Analytics приблизно за годину, тому в цьому звіті вже повинні бути дані за попередній годину (скріншот знято приблизно о 16:00). Якщо картина відрізняється - є проблеми з тимчасовою зоною.

Наостанок хочу згадати, що хоча користуватися двома системами для вирішення однакових завдань не дуже логічно, в Яндекс.Метрика з'являються можливості, унікальні для ринку безкоштовних систем веб-аналітики: наприклад, зовсім недавно Метрика навчилася збирати карту кліків (Heatmap).
Переглядів: 457 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0