Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Росіяни вважають за краще вибирати товар в онлайні, а купувати в офлайні?
22:58
Росіяни вважають за краще вибирати товар в онлайні, а купувати в офлайні?
Росіяни вважають за краще вибирати товар в онлайні, а купувати в офлайні?

У квітні цього року IAB Europe у партнерстві з TNS Infratest і Google провела дослідження серед інтернет-користувачів 39 країн, включаючи Росію. Мета дослідження - зрозуміти, як споживачі використовують Інтернет для пошуку і придбання різних товарів.
Респондентам були задані більше 100 питань про їх он-лайн активності, відношенню до інтернет-магазинів і схемі здійснення покупок. Дані викладені у відкритому доступі в у вигляді відкритої бази даних «Споживчий барометр». Кожен бажаючий може побудувати цікавлять його діаграми. Я ж поділюся тим, що мене здивувало найбільше.

Багато цікавих і несподіваних діаграм за результатами дослідження під катом.


1. По всіх (!) Групам товарів від автозапчастин до туристичних путівок і мобільників - серед росіян лідирує схема «Вибір в інтернеті, придбання не через інтернет». З мобільними телефонами ситуація дивує, т.к я чекав що буде лідирувати схема, якою користуюся сам (і думаю багато хабравчане) - помацати «вживу» мобільник де-небудь в Ельдорадо, а потім купити його дешевше в інтернет-магазині . Однак у такої схеми 0 процентних пунктів, а лідирує з чималим перевагою зворотна схема. Для порівняння також візьмемо дані, наприклад, по Великій Британії і Японії.

Image
image
image

2. Жінки більш схильні до онлайн-покупок ніж чоловіки в усіх вікових категоріях. Вважав, для жінок важливіше емоції і зовнішній вигляд товару, який можна оцінити тільки в оффлайні, а от переглядати і порівнювати технічні характеристики товару в інтернет-магазині - доля чоловіків. Однак,
image

3. Як джерело інформації про товар, що блоги, мікроблог і соціальні мережі відвідує мізерно малий відсоток покупців. У лідерах пошукові системи, сайти виробника і класичні форуми. SMO при такому розкладі навряд чи може бути ефективним. У Росії занадто роздутий пузир соціальних мереж як маркетингового інструменту.
Image

4. Велика закритість наших співгромадян від будь-якого роду маркетингових заходів сайтів. Знижками у нас користуватися не люблять у порівнянні з європейськими побратимами.
Image

Аналітики на сервісі дуже багато, кожен з зрізів дуже цікавий, особливо в порівнянні з іншими країнами. Привів лише ті дані які мене найбільше здивували. Репрезентативність вибірки звичайно не дуже висока для такого роду досліджень (опитувалися по 2000 випадково вибраних інтернет-користувачів у кожній країні) але даними цілком можна користуватися, зробивши знижку на певну похибку.

PS. Буду радий активної дискусії в коментарях.
Переглядів: 511 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0