|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Росіяни вважають за краще вибирати товар в онлайні, а купувати в офлайні?
22:58 Росіяни вважають за краще вибирати товар в онлайні, а купувати в офлайні? |
У квітні цього року IAB Europe у партнерстві з TNS Infratest і Google провела дослідження серед інтернет-користувачів 39 країн, включаючи Росію. Мета дослідження - зрозуміти, як споживачі використовують Інтернет для пошуку і придбання різних товарів. Респондентам були задані більше 100 питань про їх он-лайн активності, відношенню до інтернет-магазинів і схемі здійснення покупок. Дані викладені у відкритому доступі в у вигляді відкритої бази даних «Споживчий барометр». Кожен бажаючий може побудувати цікавлять його діаграми. Я ж поділюся тим, що мене здивувало найбільше.
Багато цікавих і несподіваних діаграм за результатами дослідження під катом.
1. По всіх (!) Групам товарів від автозапчастин до туристичних путівок і мобільників - серед росіян лідирує схема «Вибір в інтернеті, придбання не через інтернет». З мобільними телефонами ситуація дивує, т.к я чекав що буде лідирувати схема, якою користуюся сам (і думаю багато хабравчане) - помацати «вживу» мобільник де-небудь в Ельдорадо, а потім купити його дешевше в інтернет-магазині . Однак у такої схеми 0 процентних пунктів, а лідирує з чималим перевагою зворотна схема. Для порівняння також візьмемо дані, наприклад, по Великій Британії і Японії.
2. Жінки більш схильні до онлайн-покупок ніж чоловіки в усіх вікових категоріях. Вважав, для жінок важливіше емоції і зовнішній вигляд товару, який можна оцінити тільки в оффлайні, а от переглядати і порівнювати технічні характеристики товару в інтернет-магазині - доля чоловіків. Однак,
3. Як джерело інформації про товар, що блоги, мікроблог і соціальні мережі відвідує мізерно малий відсоток покупців. У лідерах пошукові системи, сайти виробника і класичні форуми. SMO при такому розкладі навряд чи може бути ефективним. У Росії занадто роздутий пузир соціальних мереж як маркетингового інструменту.
4. Велика закритість наших співгромадян від будь-якого роду маркетингових заходів сайтів. Знижками у нас користуватися не люблять у порівнянні з європейськими побратимами.
Аналітики на сервісі дуже багато, кожен з зрізів дуже цікавий, особливо в порівнянні з іншими країнами. Привів лише ті дані які мене найбільше здивували. Репрезентативність вибірки звичайно не дуже висока для такого роду досліджень (опитувалися по 2000 випадково вибраних інтернет-користувачів у кожній країні) але даними цілком можна користуватися, зробивши знижку на певну похибку.
PS. Буду радий активної дискусії в коментарях.
|
Переглядів: 511 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|