Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 13 » Робота служби Яндекс.Новини
13:12
Робота служби Яндекс.Новини
Своєрідне звернення до працівників Яндекса.

Цікаво, хто-небудь з тут присутніх користується ресурсом Яндекс.Новини?
Можливо, знайдуться ті, хто час від часу клацне на цікаву посилання з головної сторінки.
Мені здається, що тут мало таких людей, для яких Яндекс.Новини асоціюється з новинним ресурсом. І я впевнений, що немає передплатників на новинну стрічку RSS, тому що сам вирішив нею скористатися.

Кількість новин RSS за вчорашній день:
Яндекс.Новости: Економіка - 122
Яндекс.Новости: Політика - 114
Яндекс.Новости: Наука - 72
Яндекс новини : Суспільство - 111



Для порівняння
Lenta.ru - 147 (загальна кількість новин на ресурсі)
РИА: Економіка - 73
РИА: Політика - 23

Можливо, Яндекс надсилає так багато новин, тому що збирає їх зі всіх ресурсів.
Заходжу в розділ «Політика»: 21 новина (з 114) про КНДР. Відкриваю посилання, кожну в новому вікні. Виявляється, в розсилці всього 6 новин, решта - повтор (заголовки у всіх різні - ведуть на одну сторінку). З іншими новинами ситуація аналогічна: загальна кількість за день прагне до 30. Ще 80 - дублікати.
Сподіваюся, цю помилку скоро виправлять.

Відкриваю першу-ліпшу сторінку з новинами ... але новин там немає. Там є вибір, представлений у вигляді посилань з попереднім переглядом 3 однакові статті, і ще список з «новин сюжету». Демократично:)

Робота служби Яндекс.Новини

Залишилося перевірити, з чого пропонується вибір. Відкриваю все в новому вікні. Половина статей з посиланнями на ІТАР-ТАРС або РИА Новости. Чудово, першоджерело в кінці списку. Дублікати повільно зрушують його вниз, претендуючи на «свіжі новини». (Питання авторства досі хвилює і західні компанії)

До речі, було б логічно, якщо в сюжеті розташовувалася вся хронологія подій, замість посилань на однакові статті.

Отримуємо
1) Надмірність RSS розсилки;
2) При переході по посиланню цікавить, з'являється список джерел, замість самої новини;
3) Посилання на статтю потрібно шукати усередині тексту попереднього;
4) Першоджерело губиться серед дублікатів, яких багато;
5) У сюжеті, замість розвитку подій, одержуємо набір однакових статей.

Може бути збіг, але логотипу студії Лебедєва на сторінці обраної новини немає.

Якщо вірити цьому посту, кількість переходів на джерело невелика (звичайно залежить від теми).

А все від того, що Яндекс обробляє дані в автоматичному режимі.
І скрізь, де тільки можна, це вказується. Більше того, створено FAQ для тих, у кого можуть бути претензії. З нього можна дізнатися, що в новинах можуть бути помилки, і навіть якась «страшна новина N» може розташовуватися на головній сторінці.
Читаючи FAQ, виникає думка, що відсутність редактора - це щось принципове. Можливо, це бажання догодити всім видавцям.

Не знаю як в інших, але у мене склалося враження про велику новинний звалищі. Більш того, на сторінці «Про проект» так і написано, тільки більш пристойними словами.

Яндекс - це не новинний ресурс. І співробітники у всіх інтерв'ю люблять повторювати, що Яндекс - це пошуковик.
Можливо це і так, але навряд чи рада директорів та великі акціонери вважають також (скоріше за все вони мислять ширше).
Як користувач, можу зробити висновок: Яндекс надає найнезручнішу обробку новин серед конкурентів (Рамблер не в рахунок).
При спробі отримання новин від неновостного ресурсу, виникає стан когнітивного дисонансу.

Щоб вирішити проблему «купи» у новинах, потрібно постійно удосконалювати алгоритми. А це, не рахуючи величезних витрат ресурсів, час.
Одним з простих рішень є включення редакторів в процес обробки новин.
Можна посилювати правила роботи з партнерами (навряд чи вони будуть раді). Розробити механізм і протокол отримання новин, де, зокрема, буде вказуватися першоджерело, з метою усунення дублювання. А порушників штрафувати, аж до розірвання партнерської програми.
В цьому випадку, з головної сторінки можна буде потрапляти на статтю, або хоча б на попередній статті, з посиланням на першоджерело без інформаційного сміття.

На даному етапі свого розвитку, я не можу уявити, щоб система такого рівня могла ідеально функціонувати без участі людини.
(Цікаво, співробітники компанії користуються своїми продуктами?)

У цьому ж топіку (щоб не заводити окрему тему) хотілося б звернути увагу на таку ситуацію.
Це теплова карта результатів пошуку Google і Яндекс (UsabilityLab).

Робота служби Яндекс.Новини

Є кілька сумнівів з приводу достовірності цієї картинки. АЛЕ ...

Виходить, що в загальному випадку, якщо обидва пошукача видають однакові результати (ідеальний випадок), то виникає суто суб'єктивне відчуття переваги видачі Google. Тільки тому, що на сторінці Яндекса корисна інформація може міститися в області зниженого уваги.

Я сподіваюся, співробітники компанії залишать свій коментар:)
І звичайно ж, хотілося б отримати розгорнуту відповідь, чому в системі новин відсутня редакторська група.
Переглядів: 476 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0