Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Просування інтернет-магазину в пошукових системах
21:57
Просування інтернет-магазину в пошукових системах
Пропонуємо вашій увазі 7 основних кроків, які потрібно зробити для того, щоб отримати потік покупців для вашого магазину з пошукових систем.

Кроки стосуються як оптимізації сайту магазину, так і зовнішніх факторів.

Крок 1. Оптимізуємо посилання


Необхідно закривати від індексації непотрібні для пошуковиків сторінки:
  1. кошик інтернет-магазину
  2. сторінка реєстрації і входу в бекофіс магазину
  3. інші службові сторінки

Закривати їх можна найкраще шляхом додавання до посилань на ці сторінки параметри: rel =''nofollow''

Також не потрібно зловживати посиланнями на сторінках: сторінка з 100-200 посиланнями для пошукача практично марна і є всі шанси, що посилання не проиндексируется, а сама сторінка не буде адекватно ранжируватися.

Тег <title> Один з найважливіших елементів сторінки, якому пошукачі приділяють вкрай пильну увагу. Приклад оптимізованого заголовка:
Категорія:: Назва товару
Звичайно заголовок виводиться у видачі розвідувачів, тому там обов'язково має бути назва товару, який ви хочете продати. Якщо ціни у вас привабливі ціни чи умови доставки, то можна в заголовок і їх додати, наприклад, «безкоштовна доставка».

Крок 2. Оптимізуємо HTML-розмітку


Основні ключові слова повинні бути в заголовках. Використовуйте теги <h3> і <h2> - у них найбільшу вагу в очах пошуковиків.

Крім того, ключові слова в текстах сторінки можна виділяти напівжирним або курсивом (або тегом <em>). Картинки в тексті повинні мати параметр ALT, а в імена картинок бажано включати назву товарів або категорій товарів.

Крок 3. Оптимізуємо опису товарів і окремі сторінки


  • Відсоток ключових слів по відношенню до всіх слів на сторінці повинен бути в межах 2-8%.
  • Чим вище в HTML-коді розташовані слова - тим ефективніше.
  • Використовуйте помилкові запити (наприклад, пропущена буква в слові чи граматичні помилки), якщо ваш товар іноді так шукають.


Крок 4. Отримуємо зовнішні посилання на сайт інтернет-магазину


Основне завдання в просуванні інтернет-магазину в пошукових системах - це отримання зовнішніх посилань на магазин. Причому бажано, щоб ці посилання виглядали максимально природно і містили потрібні ключові слова.

Основні джерела посилань:
  1. Реєстрація сайту в пошукових системах (це посилань не дає, але на самому початку краще це зробити): Яндекс, Google, Rambler, Апорт, Gogo.
  2. Соціальні мережі, новини та закладки (особливо ефективно в них додавати статті і цікаві новини): new2.ru, memori.ru, БобрДобр, МоеМесто.ru, (агрегатор закладок sendez.ru).
  3. Каталоги сайтів (їх безліч, але далеко не всі корисні). Найвідоміші: каталог Яндекса і DMOZ (каталог Гугла).
  4. Якщо вдасться потрапити в енциклопедії типу Wikipedia, то це дасть як вагому посилання на сайт, так і трафік.
  5. Сервіси відповідей, де будь-хто може відповідати на запитання користувачів - там також можна розжитися трафіком. Приклади: Ответи.Mail і 42.Яндекс
  6. Купівля постів і посилань на блогах. Це можна робити як через особисті контакти з власниками блогів (зазвичай це дешевше, але займає значно більше часу), так і через спеціалізовані сервіси: blogun.ru, profitblog.ru
  7. Купувати посилання можна також і через спеціалізовані біржі посилань (зазвичай з оплатою за місяць розміщення). Основні російськомовні біржі: linkfeed.ru, sape.ru.


Крок 5. Покращуємо конверсію в покупців


Рекомендації по роботі над сайтом для поліпшення конверсії:
  • «Заклик до дії» повинен бути на будь-якій сторінці, яка може стати вхідний точкою для користувача, що прийшов з пошукача або з контекстної реклами. Виглядати це може як банер, кнопка або текстовий блок, і він обов'язково повинен бути відображено у вікні браузера без прокрутки, як можна вище на сторінці.
  • Візуальні елементи, які не «допомагають» користувачу зважитися на покупку, необхідно прибрати (принаймні з відомих місць - там, як вже було сказано, має бути «заклик до дії»).
  • Всі зображення товарів повинні бути в одному стилі та якість (причому якість повинна бути якомога вище).
  • Контактна інформація повинні бути в полі видимості на кожній сторінці сайту.
  • Якщо на сторінці згадується товар, то десь поруч має обов'язково бути кнопка «купити», щоб людина могла негайно відреагувати на зацікавила його інформацію.
  • Вказуйте ваші конкурентні переваги на всіх сторінках (безкоштовна доставка, гарантія і т.п.).
  • Неіснуючі сторінки з 404 помилкою не повинні відлякувати відвідувача, зробіть на них міні путівник по сайту, щоб людина завжди міг нормально продовжити перегляд сайту. Буває, що якась сторінка видаляється з сайту, але залишається в індексі пошукових систем (або на неї куплена контекстна реклама, про яку забули) - не можна втрачати цих відвідувачів: якщо вони потрапляють на сторінку товару, якого вже не існує, то запропонуйте альтернативу (або просто список найбільш продаваних товарів).
  • І ще: шрифти трохи крупніше, пропозиції коротше, абзаци з 4-5 пропозицій, частіше виділяйте значущі слова жирним чи курсивом, не скупіться на пояснюючі картинки.


Крок 6. Купівля трафіку контекстної реклами


Системи з оплатою за кліки є стабільним і досить якісним джерелом трафіку. Якщо ви вміє конвертувати трафік, то це саме те, що вам потрібно. Основні гравці: Яндекс.Директ, Бігун, Google AdWords.

Поради по роботі з контекстом:
  1. Посилайтесь в оголошеннях знижки та акції (наприклад, безкоштовну доставку або пробники).
  2. Для самих продаваних (або найдохідніших за статистикою) товарів треба робити кілька оголошень і оцінювати ефективність кожного з них.
  3. Обчисліть дохід з одного відвідувача - витрачайте відповідно менше, ніж він вам приносить.
  4. Використовуйте заклик до дії: Замов сьогодні, Доставка за 1 годину, Безкоштовна консультація. Зацікавте користувача.
  5. Використовуйте три крапки
  6. Не використовуйте зайві слова в оголошенні. Навіть прийменники найчастіше можна прибрати.
  7. Ціна. Якщо ціна конкурентна, то її слід вказати - це поліпшить клікабельність оголошення.


Крок 7. Сторінка приземлення трафіку (landing pages)


Лендинге можна використовувати для прийому і обробки покупного трафіку. Крім того, Лендінг можна просувати в пошукових системах сам по собі.

Поради по роботі з Лендінгем:
  • Використовуйте відгуки реальних покупців.
  • Ротується візуальні елементи (картинки, флеш) і оцінюйте конверсію.
  • Заклик до дії: «Замов зараз», «Подзвони прямо зараз», «Купи сьогодні і отримай знижку».
  • Більше заголовків, списків, колірних виділень.
  • Перше речення в будь-якому абзаці привертає основну увагу.
  • Використовуйте великі яскраві КНОПКИ.


Сподіваємося, наші поради стануть у пригоді тим, хто хоче створити інтернет-магазин або приступає до його розкрутці. А ми, сервіс www.insales.ru, надамо вам будь-яку підтримку і допомогу!

Читати також статті:
  • Підвищення продажів інтернет-магазину за допомогою прийомів мерчандайзингу
  • Маркетингове планування - основа для просування інтернет-магазину
Переглядів: 485 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0