|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Просування інтернет-магазину в пошукових системах
21:57 Просування інтернет-магазину в пошукових системах |
Пропонуємо вашій увазі 7 основних кроків, які потрібно зробити для того, щоб отримати потік покупців для вашого магазину з пошукових систем.
Кроки стосуються як оптимізації сайту магазину, так і зовнішніх факторів.
Крок 1. Оптимізуємо посилання Необхідно закривати від індексації непотрібні для пошуковиків сторінки:
- кошик інтернет-магазину
- сторінка реєстрації і входу в бекофіс магазину
- інші службові сторінки
Закривати їх можна найкраще шляхом додавання до посилань на ці сторінки параметри: rel =''nofollow''
Також не потрібно зловживати посиланнями на сторінках: сторінка з 100-200 посиланнями для пошукача практично марна і є всі шанси, що посилання не проиндексируется, а сама сторінка не буде адекватно ранжируватися.
Тег <title> Один з найважливіших елементів сторінки, якому пошукачі приділяють вкрай пильну увагу. Приклад оптимізованого заголовка: Категорія:: Назва товару Звичайно заголовок виводиться у видачі розвідувачів, тому там обов'язково має бути назва товару, який ви хочете продати. Якщо ціни у вас привабливі ціни чи умови доставки, то можна в заголовок і їх додати, наприклад, «безкоштовна доставка».
Крок 2. Оптимізуємо HTML-розмітку Основні ключові слова повинні бути в заголовках. Використовуйте теги <h3> і <h2> - у них найбільшу вагу в очах пошуковиків.
Крім того, ключові слова в текстах сторінки можна виділяти напівжирним або курсивом (або тегом <em>). Картинки в тексті повинні мати параметр ALT, а в імена картинок бажано включати назву товарів або категорій товарів.
Крок 3. Оптимізуємо опису товарів і окремі сторінки
- Відсоток ключових слів по відношенню до всіх слів на сторінці повинен бути в межах 2-8%.
- Чим вище в HTML-коді розташовані слова - тим ефективніше.
- Використовуйте помилкові запити (наприклад, пропущена буква в слові чи граматичні помилки), якщо ваш товар іноді так шукають.
Крок 4. Отримуємо зовнішні посилання на сайт інтернет-магазину Основне завдання в просуванні інтернет-магазину в пошукових системах - це отримання зовнішніх посилань на магазин. Причому бажано, щоб ці посилання виглядали максимально природно і містили потрібні ключові слова.
Основні джерела посилань:
- Реєстрація сайту в пошукових системах (це посилань не дає, але на самому початку краще це зробити): Яндекс, Google, Rambler, Апорт, Gogo.
- Соціальні мережі, новини та закладки (особливо ефективно в них додавати статті і цікаві новини): new2.ru, memori.ru, БобрДобр, МоеМесто.ru, (агрегатор закладок sendez.ru).
- Каталоги сайтів (їх безліч, але далеко не всі корисні). Найвідоміші: каталог Яндекса і DMOZ (каталог Гугла).
- Якщо вдасться потрапити в енциклопедії типу Wikipedia, то це дасть як вагому посилання на сайт, так і трафік.
- Сервіси відповідей, де будь-хто може відповідати на запитання користувачів - там також можна розжитися трафіком. Приклади: Ответи.Mail і 42.Яндекс
- Купівля постів і посилань на блогах. Це можна робити як через особисті контакти з власниками блогів (зазвичай це дешевше, але займає значно більше часу), так і через спеціалізовані сервіси: blogun.ru, profitblog.ru
- Купувати посилання можна також і через спеціалізовані біржі посилань (зазвичай з оплатою за місяць розміщення). Основні російськомовні біржі: linkfeed.ru, sape.ru.
Крок 5. Покращуємо конверсію в покупців Рекомендації по роботі над сайтом для поліпшення конверсії:
- «Заклик до дії» повинен бути на будь-якій сторінці, яка може стати вхідний точкою для користувача, що прийшов з пошукача або з контекстної реклами. Виглядати це може як банер, кнопка або текстовий блок, і він обов'язково повинен бути відображено у вікні браузера без прокрутки, як можна вище на сторінці.
- Візуальні елементи, які не «допомагають» користувачу зважитися на покупку, необхідно прибрати (принаймні з відомих місць - там, як вже було сказано, має бути «заклик до дії»).
- Всі зображення товарів повинні бути в одному стилі та якість (причому якість повинна бути якомога вище).
- Контактна інформація повинні бути в полі видимості на кожній сторінці сайту.
- Якщо на сторінці згадується товар, то десь поруч має обов'язково бути кнопка «купити», щоб людина могла негайно відреагувати на зацікавила його інформацію.
- Вказуйте ваші конкурентні переваги на всіх сторінках (безкоштовна доставка, гарантія і т.п.).
- Неіснуючі сторінки з 404 помилкою не повинні відлякувати відвідувача, зробіть на них міні путівник по сайту, щоб людина завжди міг нормально продовжити перегляд сайту. Буває, що якась сторінка видаляється з сайту, але залишається в індексі пошукових систем (або на неї куплена контекстна реклама, про яку забули) - не можна втрачати цих відвідувачів: якщо вони потрапляють на сторінку товару, якого вже не існує, то запропонуйте альтернативу (або просто список найбільш продаваних товарів).
- І ще: шрифти трохи крупніше, пропозиції коротше, абзаци з 4-5 пропозицій, частіше виділяйте значущі слова жирним чи курсивом, не скупіться на пояснюючі картинки.
Крок 6. Купівля трафіку контекстної реклами Системи з оплатою за кліки є стабільним і досить якісним джерелом трафіку. Якщо ви вміє конвертувати трафік, то це саме те, що вам потрібно. Основні гравці: Яндекс.Директ, Бігун, Google AdWords.
Поради по роботі з контекстом:
- Посилайтесь в оголошеннях знижки та акції (наприклад, безкоштовну доставку або пробники).
- Для самих продаваних (або найдохідніших за статистикою) товарів треба робити кілька оголошень і оцінювати ефективність кожного з них.
- Обчисліть дохід з одного відвідувача - витрачайте відповідно менше, ніж він вам приносить.
- Використовуйте заклик до дії: Замов сьогодні, Доставка за 1 годину, Безкоштовна консультація. Зацікавте користувача.
- Використовуйте три крапки
- Не використовуйте зайві слова в оголошенні. Навіть прийменники найчастіше можна прибрати.
- Ціна. Якщо ціна конкурентна, то її слід вказати - це поліпшить клікабельність оголошення.
Крок 7. Сторінка приземлення трафіку (landing pages) Лендинге можна використовувати для прийому і обробки покупного трафіку. Крім того, Лендінг можна просувати в пошукових системах сам по собі.
Поради по роботі з Лендінгем:
- Використовуйте відгуки реальних покупців.
- Ротується візуальні елементи (картинки, флеш) і оцінюйте конверсію.
- Заклик до дії: «Замов зараз», «Подзвони прямо зараз», «Купи сьогодні і отримай знижку».
- Більше заголовків, списків, колірних виділень.
- Перше речення в будь-якому абзаці привертає основну увагу.
- Використовуйте великі яскраві КНОПКИ.
Сподіваємося, наші поради стануть у пригоді тим, хто хоче створити інтернет-магазин або приступає до його розкрутці. А ми, сервіс www.insales.ru, надамо вам будь-яку підтримку і допомогу!
Читати також статті:
- Підвищення продажів інтернет-магазину за допомогою прийомів мерчандайзингу
- Маркетингове планування - основа для просування інтернет-магазину
|
Переглядів: 485 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|