Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Прийом готівки у вашому інтернет-магазині через qiwi
22:04
Прийом готівки у вашому інтернет-магазині через qiwi
У цій статті мова піде про прийом оплати в інтернет-магазині через мережу платіжних терміналів Qiwi.

Заздалегідь хочу сказати: я не маю ніякого відношення до компанії Qiwi, а також вони мені не платять :-) Стаття тільки для блага співтовариства. Ця платіжна система дозволила мені підняти конверсію і прибутковість мого магазину. Може бути, вона допоможе і вам.

Термінали з прийому готівкових вже досить міцно увійшли в наше життя (шкода, що не кредитні карти, як в більшості країн). Через них можна оплачувати телефон, оплачувати інтернет, навіть погашати кредити і платити за воду. Більше інтернет-магазини вже давно прописалися в меню терміналів. Однак, що робити маленьким магазинам, які, часто на початку своєї діяльності мають невеликий оборот, а їх власник працює без ІП або ТОВ, але хочуть приймати оплату через термінали зручним способом? Жодна платіжна система не розмістить у своєму меню такий магазин.

Можна приймати платежі вручну. Тобто, ви повідомляєте користувачеві номер свого Яндекс.Деньги гаманця, після чого він переводить на нього обумовлену суму. Але тут є головний мінус і декілька побічних. Головний: процес оплати відбувається вручну. Користувач повинен перевести гріш, потім повідомити вам, а ви, подивившись чи був такий переклад позначити замовлення, як оплачений. А що, якщо у вас, 50-100 замовлень на день? Необхідна якась автоматизація процесу ...

Деякі час тому компанія Елекснет представляла рішення цієї проблеми: після покупки покупець повинен був ввести на спеціальному сайті дату, час, номер терміналу і ще купу цифр з чека. Після цього Елекснет відсилав сайту повідомлення про оплату. Однак, для користувача це досить складний спосіб. Я то плутався, а що можна сказати про середньостатистичний користувача, який хоче купити у вас кухоль з написом «Я блондинко»?

На допомогу приходить платіжна система Qiwi, а також її XML-інтерфейси.

Коротенько, не вникаючи, поки в технічні подробиці алгоритм такий:

1. Користувач, після вибору товару, складання рахунку і вибору способу оплати «Qiwi» вводить свій номер телефону (попередньо створивши Рахунок в системі Qiwi, але також можлива реєстрація через XML) у спеціальному полі на вашому сайті.
2. Ваш сайт посилає XML-запит серверу Qiwi, створюючи рахунок на зазначену суму для цього користувача.
3. Користувач, скориставшись терміналом з прийому готівкових Qiwi або особистим кабінетом на сайті Qiwi, оплачує рахунок. Кошти переводяться на ваш рахунок.
4. Ваш сайт час від часу спеціальним XML запитом час від часу перевіряє (у мене, наприклад, раз на 15 хвилин за cron'у), чи виконаний рахунок. Якщо рахунок виконаний - робить з ним необхідні дії.

Сперечаються лише 4й пункт. Інтерфейс Qiwi в цьому місці досить убогий:
Необхідно відправляти їх серверу список всіх рахунків, з яких очікується оплата, а він у відповідь повертає список виконаних рахунків, із запитаних. У моєму випадку я виймаю з бази всі не оплачені рахунки за останні 5 днів і згодовують їх ківі. І так раз на 15 хвилин.

Переглядів: 440 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0