Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Помаранчевий ребрендинг всюди
22:26
Помаранчевий ребрендинг всюди
Логотип QIWIКомпанія ОСМП, добре помітна своєю маркетинговою активністю на тлі конкурентів, у минулий вівторок заявила про ребрендинг. Вже зараз 70 000 терміналів платіжної системи, встановлених по всій країні, дадуть притулок на собі птицю ківі, яка стала символом нового бренду - QIWI. Впізнаваність «автоматів» QIWI серед незліченних побратимів інших систем повинна підвищитися. А причиною, по якій люди будуть нести свої купюри саме в їх нутро, стане можливість оплачувати з їхньою допомогою найрізноманітніші послуги: від звичної мобільного зв'язку до штрафів і податків.

Протягом останніх місяців у Москві проводилися кілька пілотних проектів, в рамках яких через обмежену кількість терміналів можна було сплатити штрафні квитанції ДАІ, купити квитки в театр (мюзикл «Mamma Mia!") І на поїзд. Досвід здався ОСМП успішним, і тепер до кінця року всі ці нововведення стануть доступні через кожен термінал.

В інтерв'ю РБК-ТВ президент ОСМП Андрій Романенко розповів, що існуючий парк терміналів працює тільки на 50% своїх можливостей. Це значить, що не додаючи нових точок, теоретично можна збільшити оборот платіжної системи вдвічі - тільки б люди несли в неї гроші. Однак витрати на стільниковий зв'язок - основний поки джерело уливань у систему - і так вже на 95% проходить через термінали, так що розширюватися за його рахунок стало неможливо.

Для цього і вводяться нові напрямки роботи, які за кількістю транзакцій звичайно навряд чи коли-небудь обженуть платежі за зв'язок, але за обсягами цілком можуть з ними зрівнятися, тому що ті ж послуги ЖКГ, наприклад, коштують значно дорожче, ніж середній житель країни витрачає на зв'язок.

Пташка QIWIНовий бренд же покликаний звернути увагу населення на нові можливості терміналів. Бренд буде поширюватися також і на систему платежів через інтернет і за мобільний телефон.

На розробку бренду було витрачено півмільйона євро, його просування в перші два місяці буде коштувати компанії близько $ 1 млн. Просування буде здійснюватися через рекламу в метро і на рахунках за послуги ЖКГ і Мосенерго, промо-акції у вузах і торгових центрах і т.д.

Головний конкурент ОСМП - компанія CyberPlat, відмовилася коментувати запуск бренду QIWI, пославшись на свою корпоративну політику.

Для доступу до системи через будь-який інтерфейс користувачеві пропонується завести один обліковий запис, в якій він зможе зберігати історію минулих платежів і планувати майбутні.

На прохання розповісти про технічні деталі роботи системи отримати від ОСМП зрозумілу відповідь не вдалося. До слова, слабким місцем ребрендингу компанії явно вже стала нестача сил на фронті зв'язків з громадськістю. Побажаємо їм виправити цю ситуацію якомога швидше.

Мікроплатежі - надзвичайно перспективний напрям бізнесу. І їх розвиток в усьому світі вже традиційно проходить в атмосфері підтримки з боку як користувачів, так і державних структур. У цьому світлі вкладення ОСМП в бренд виглядають більш ніж стоять і цілком своєчасними. Тим більше на тлі досить брудних методів конкуренції гравців ринку платіжних систем в Росії, за фактичної відсутності спілкування бізнесу зі своїми клієнтами - мільйонами жителів країни.
Переглядів: 505 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0