Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Покупці зі смартфонами стали кошмаром торгових мереж
21:55
Покупці зі смартфонами стали кошмаром торгових мереж
Image
Для покупців у США смартфон давно став зручним інструментом для здійснення покупок. Причому останнім часом покупці використовують свої мобільні пристрої в звичайних роздрібних мережах. Найчастіше знайшовши потрібний товар в одній з великих роздрібних мереж можна відсканувати його штрих-код за допомогою спеціального додатку і скористатися одним з інтернет-сервісів (наприклад TheFind) для порівняння ціни на нього в різних місцях. Так можна з легкістю знайти цікаву для вас покупку на третину дешевше і миттєво замовити її зі свого смартфона.

Покупцям такі можливості дуже подобаються, адже їм не доводиться переплачувати і вони гарантовано отримують кращу ціну. У той час як власники роздрібних мереж бачать у цьому «революцію в роздрібних продажах». Виконавчий директор мережі Wal-Mart, Майк Дьюк, рапортує про прихід «нової ери прозорості цін», і вважає, що ця подія загрожує перевернути бізнес-моделі найбільших торгових мереж в Америці.

До недавнього часу основним завданням рітейлерів було - заманити покупця в магазин спеціальними пропозиціями, а там вже спробувати умовити придбати більш вигідну з точки зору продавця річ. Тепер же маркетологам чекає боротьба з покупцями, які, використовуючи свої смартфони в магазинах, зможуть перевірити наскільки ціна «спеціальної пропозиції» відповідає ринковій, і чи дійсно вигідним є пропозиція.
Image

І таких «оснащених» покупців все більше. За оцінками компанії IDC Retail Insights вже приблизно 45% клієнтів зі смартфонами, використовують їх для отримання інформації про ціни на товар.

Одна з найбільш уразливих груп торговців - продавці фірмових, дорогих речей, таких як побутова техніка та електроніка. Best Buy, найбільший продавець електроніки в США, заявили, що можуть втратити частку ринку в цьому році з-за тенденції, що склалася у зв'язку з повсюдним використанням додатків для порівняння цін.

Залишається неясним, яка кількість покупців готова витратити додатковий час на порівняння цін. Можливо, споживачі будуть використовувати наявну технологію тільки при покупці дорогих чи незвичайних товарів. Тим не менш, торгові мережі відчувають все більшу заклопотаність з приводу здатності покупців, що користуються мобільними технологіями, змістити баланс сил у сфері роздрібної торгівлі до споживачів, частково тому, що кількість таких споживачів стає все більше. Рік тому під час різдвяних розпродажів, число покупців, що використали мобільні пристрої, становило всього 0,1% від числа відвідувачів. У цьому ж році це число збільшилося в 50 разів до 5,6%.

Експерти по електронній комерції очікують, що зростання продовжиться, у зв'язку з тим, що продажі смартфонів ростуть. У той же час програмісти зайняті розробками, що перетворюють смартфони в «торгове зброя». Десятки мобільних додатків доступні через iTunes і Android Market. Наприклад, додаток TheFind за 4 тижні було завантажено 400 тисяч разів. Багато програм дозволяють сканувати штрих-коди або QR-коди або просто говорити назва продукту у свій пристрій.

І хоча керівники магазинів публічно вітають «світ прозорих цін», багато експертів чекають контрзаходів з боку магазинів на використання додатків для порівняння цін. Багатьом доведеться шукати способи боротьби з «напастю», щоб вижити.
Одиничні магазини можуть дозволити собі низькі ціни і можливо ця тенденція здатна прискорити смерть роздрібних мереж в існуючому вигляді.

Оскільки споживачі у зв'язку з економічним спадом стали вибирати найбільш дешеві пропозиції з тих, які можуть знайти, багато роздрібних мереж не можуть встановлювати більш високі ціни в своїх магазинах (компенсуючі роботу персоналу, та інші накладні витрати), ніж на своїх же сайтах. Часи змінюються. Кордон між онлайн і оффлайн стала розмитою.

Зміни в поведінці споживачів ставить під загрозу деякі з найбільш прибуткових аспектів продажу в магазинах, таких, як здатність використовувати продавців, щоб заманити покупців для здійснення імпульсивних покупок. Або можливість спонукати купити щось інше, коли людина прийшла зовсім за іншим. Деякі магазини намагаються залучати покупців спеціальними пропозиціями «товар + подарунок» або постачають некториє товари цінниками «тільки у нас», щоб змусити людину придбати товар у них, незважаючи на те, що є інші пропозиції з меншою ціною.

Дослідження, проведене в 10 країнах, показало, що 73% покупців з мобільними телефонами віддали перевагу заглянути в свої пристрої для отримання додаткової інформації про товар, замість розмови з продавцем.

Тим не менше, хоча багато підприємств роздрібної торгівлі в США не поспішають реагувати на мобільні тенденції, деякі з них починають бачити в них нові можливості. Так роздрібні мережі можуть відводити покупців з магазинів конкурентів. Завдяки партнерству з TheFind, BestBuy використовує персоналізовану рекламу для покупців, коли програма виявляє, що вони знаходяться в мережі Wal-Mart. Таким чином, якщо покупець у Wal-Mart використовує додаток TheFind для порівняння ціни на якийсь товар, то вони отримають пропозиції на аналогічний товар у Best Buy. І хоча Best Buy активна на ниві магазинів конкурентів, сама мережа відмовляється надавати інформацію для сервісів порівняння цін.

Все більше споживачів готові "натиснути на кнопку», щоб заощадити пару доларів. І можливо саме поняття «відвідати одне місце, щоб купити все одним махом» може безповоротно піти.

Via The WallStreet Journal
Переглядів: 475 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0