|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Особливості інтернет-шопінгу в росії
21:35 Особливості інтернет-шопінгу в росії |
Вже кілька років більш-менш великі товари в моїй родині купуються через інтернет. Головні аргументи завжди були:
- Зручність - пара кліків миші і чекаєш підтвердження по телефону. І до тебе товар вже везуть у зручний час.
- Вартість - у інтернет-магазинів немає витрат на тримання мережі магазинів, тому часто можна купити дешевше.
- Час - немає втрат на поїздку в магазин і довгий вибір товару. Все під рукою, в разі чого яндекс, прайс.ру та блоги допоможуть знайти всю необхідну інформацію.
Здавалося б, усе добре, але за останні 2 місяці я зіткнувся з якимось нетиповим кількістю огидного відносини в інтернет-магазинах до клієнтів. У мене складається відчуття, що більшість компаній плює на якість обслуговування, виїжджаючи на кількості.
Причому стосується як дрібних, середніх і великих магазинів:
Приклад 1 (дрібний інтернет-магазин)
Магазин ital parts Знадобилося придбати для знайомих в іншому місті подарунок, у вигляді клубних рамок для номерів. Оскільки товар нішової - то купити їх можна тільки в одному місці. У магазині була залишена заявка на рамки, які по сайту, були в наявності. При замовленні викликало чималий подив платний самовивіз (на сайті заявлений як безкоштовний). Природно, рамок в наявності не виявилося. Магазин обіцяв рамки через кілька тижнів, запропонувавши стежити за їх появою в повідомленнях на форумі. Після появи товару в наявності - я «ніби» домовився про самовивезенні, задавши спеціально питання: здрастуйте. Чи можна завтра за рамками приїхати? На що отримав відповідь: Добрий день! Так, звичайно, приїжджайте! Працюємо з 9.30 до 18.00 Яке ж було моє здивування, коли я приїхав в їх офіс і виявив замкнені двері. Зателефонувавши по телефону з візитки компанії, яка була вкладена в файлик і виконує роль вивіски, переді мною вибачилися і пообіцяли безкоштовну доставку за таке непорозуміння. Після відправленого магазину прохання зробити безкоштовну доставку, спеціально вказавши, що якщо вона неможлива, то вказати час, коли я точно зможу зробити самовивіз. Через деякий час мені подзвонили і пообіцяли її зробити у зручний для мене час в призначений день. У призначений день, як і слід було очікувати, ніхто не подзвонив і доставки не зробив. Зв'язуватися з цим магазином бажання більше ніякого, а знайомий залишився без подарунка.
Приклад 2 (середній інтернет-магазин)
Магазин BIGtv.ru Хотів замовити в цій компанії плазмовий телевізор. Оскільки розташувати його збирався на стіні, то заодно вивчав асортимент фурнітури представлений у каталозі. При перегляді одного з кронштейнів, на сторінці наступний текст МИ ГОТОВІ ПІТИ НА ВАШІ УМОВИ! Не влаштовує ціна Benatek Plazma 4? Знайшли дешевше або хочете отримати знижку?
І поруч форма повідомлення. Я привів посилання на 2-ва магазину, де цей кронштейн коштував значно дешевше, ніж в даному інтернет-магазині і попросив дати мені знижку, так як я збирався замовляти ще й телевізор. На що отримав відповідь ціна кронштейна фіксована Якщо на сайті дано обіцянку - то його виконання потрібно хоча б розглядати, інакше втрачаються клієнти. Наприклад в моєму випадку, телевізор і кронштейн були куплені в іншому інтернет-магазині.
Приклад 3 (великий інтернет-магазин)
Магазин OZON Наближається новий рік, а це час подарунків. Я дуже довго підбирав подарунок для своєї дівчини. Аби що адже близькій людині не подаруєш. У каталозі OZON-а був знайдений дивний калейдоскоп, який став би приємним подарунком для моєї дівчини. Та й сам бренд магазину OZON вселяв довіру. Де-не-де, а тут має бути все на вищому рівні (все-таки найбільший магазин у рунеті). В результаті я замовив, а потім і оплатив калейдоскоп 21 грудня, грунтуючись на великий кредит довіри з мого боку цієї компанії. 23-го грудня прийшла смс, яка стверджує, що моє замовлення доставлений в один з пунктів видачі і що я можу забрати його протягом 10 днів. На наступний день, в цьому пункті видачі, відстоявши годину в черзі (новий рік, як ніяк на носі), виявляється, що моє замовлення не можуть знайти. Через 10 хвилин пошуків дівчина на видачу притягла величезну коробку, вагою кілограма 4 (хоча вага мого замовлення всього 175 грам). У коробці був не моє замовлення, а іграшкова пожежна машина ... Після повернення коробки, менеджер пробурчала собі під ніс, що гроші повернуть на рахунок, і зайнялася іншими клієнтами. Будинки, зателефонувавши в саппорт, дізнаюся, що гроші повернуть протягом 10 днів, після того як, замовлений калейдоскоп повернуть на склад. А враховуючи, що з 1 по 10 OZON не працює, то це станеться близько 15-го січня. При цьому жодних калейдоскопом (мабуть ні я один вирішив зробити такий подарувати) на складі не виявилося і до 15 - го січня поставок не буде. У кращому випадку, мені до нового року повернуть гроші. До нового року залишається 6 днів, шукати і замовляти аналогічний подарунок зараз вже пізно ... Ось так моя дівчина залишилася без унікального подарунка на новий рік. А так само без подарунка, швидше за все залишився той нещасний дитина, якій призначалася іграшка, а все через помилки якогось персоналу OZON-а, хоча місця для помилки у них залишено мало.
Висновок З усього вищесказаного, мені незрозуміло: Невже важко зробити нормальну якість обслуговування? Для прикладу можна взяти ФЦентр, де можна замовити за 3 дні до нового року, і через якийсь час їх привезуть (замість звичайного на наступний день). А у випадку будь-яких проблем (машина зламається, які розвозять товар), віддзвонив кілька разів. А в разі якихось більш глобальних проблем (в моєму випадку, забули у зламаній машині одну з позицій товару), на ходу зроблять перерахунок залишилися позицій. Подзвонить з вибаченнями начальник інтернет-магазину, а потім безкоштовно доставлять відсутню позицію з чеками, як 2 різні замовлення і компенсують весь форс-мажор цілком.
Я гніваюся: Аж доки, на нас будуть робити гроші, не турбуючись про якість наданих послуг?
_________
Текст підготовлено в ХабраРедакторе
|
Переглядів: 510 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 5 Гостей: 5 Користувачів: 0
|