Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Оплата картками Visa і MasterCard в Україні
22:11
Оплата картками Visa і MasterCard в Україні


В Україні всього 2 процесингових центру обробних транзакції через Інтернет. Це процесинговий центр «ПриватБанку» та Український процесінговий центр афільовані з «Райфайзен Банк Аваль». Є ще система Portmone, яка є приватною структурою і працює через той же УПЦ.

Вартість підключення в Приватбанку та УПЦ - безкоштовно, для Портмоне необхідно заплатити заставу в 950 гривень, який повертається при досягненні обороту транзакцій за картками в 95 тисяч гривень на перші 12 місяців. Що для багатьох є не реальним показником

Для того, щоб підключитися до першого необхідно мати відкритий розрахунковий рахунок в «ПриватБанку», для другого ситуація до кінця не ясна. Сам УПЦ каже, що їм байдужий банк в якому відкритий р \ с, проте Райфайзен Банк Аваль вимагає відкритий у них рахунок.

Комісія за користування системи складає від 1,5% від транзакції в ПриватБанку (при оплаті карткою ПриватБанку) до 5% в Портмоне і УПЦ.

Для того щоб підключитися до системи Вам знадобитися зібрати достатньо великий пакет документів, що включає договір з хостингом і документи на домен, поспілкуватися зі службою безпеки банку і дочекатися висновку банку.

У разі успішної відповіді, Вам надішлють всі налаштування і допоможуть у підключенні.


Плюси

  • карти є майже у кожного
  • клієнт оплачує товар відразу
  • клієнт може оплатити товар, перебуваючи в будь-якій країні


Мінуси
  • Відсоток за оплату, який не можна компенсувати і будь яким іншим чином включати у вартість (хіба що, тільки додати у вартість самого початку)
  • Найчастіше - неможливість отримати підписані клієнтом документи про отримання товарів.
  • Проблеми з роздільною здатністю оплати картками в Інтернеті. Для моєї картки виданої в ПУМБі це вирішується шляхом дзвінка в службу підтримки, для карт ПриватБанку не так давно діяла така схема - прийти в банк написати заяву на оплату карткою через Інтернет, строком не більше ніж на місяць, дочекатися дозволу банку, оплатити.
  • Заплутаністю механізму оплати (checkout) - для того ж Приватбанку, необхідно вказувати мобільний телефон, отримувати на нього код підтвердження і потім вводити його [код] на сайті. Напевно, не варто говорити, про те, що закордон СМС не завжди доходять, та й в Україні бувають проблеми.

Оплата банківським переказом

Здійснюється шляхом приходу клієнта в банк і перерахування грошей за платіжним дорученням або рахунку. Все дуже просто, але є одне але. З клієнта стягують комісію. Мінімальна комісія складає від 5 гривень до 25 гривень.

Плюси

  • Отримання передоплати
  • Відсутність комісій
  • Відносна для клієнта простота, тому що такі оплати приймають будь-які банки



Мінуси

  • Основний мінус - це наявність комісії для клієнта

Оплата готівкою

Всі здійснюється просто, якщо клієнт живе в тому ж місті, де і розташований інтернет-магазин. По-перше, він може розплатитися, прийшовши в офіс і таким чином заощадити на доставці. По-друге, можна найняти власних кур'єрів, які будуть приймати гроші.
На даний момент в Україні, жодна з кур'єрських служб не хоче працювати за схемою, коли кур'єр не тільки доставляє товар, але і забирає гроші у клієнта. Ми вели переговори з однією компанією, але так і не зуміли впровадити цю можливість. Хоча, як показує наш досвід, дана можливість є затребуваною у споживачів.

Плюси

  • Відразу отримуєте гроші
  • При відвідуванні офісу клієнт може купити щось ще



Мінуси

  • Складнощі в обліку і прибуткуванні готівкових грошей

WebMoney в Україні

Шляхів оплати замовлення за допомогою WebMoney досить багато, від перекладу з гаманця на гаманець до поповнення гаманця через термінал. Проте, не дивлячись на це, WebMoney, на мій погляд, недостатньо розвинені в Україну. Хоча можлива, що люди, що активно користуються WebMoney просто не наша цільова аудиторія. Мінус у даному способі оплати всього один, але глобальний - великий відсоток виведення грошей із системи - близько 5%. За введення грошей в систему теж доводиться платити гроші.

Плюси

  • Передоплата
  • Гроші не світяться на розрахунковому рахунку



Мінуси

  • Великий відсоток виведення грошей із системи
  • Складнощі в бухгалтерському обліку Webmoney, що може викликати запитання у податкової.

І нарешті самий популярний і спірний спосіб - накладений платіж.

Даний спосіб оплати є найбільш консервативним і поширеним. Він полягає в тому, що клієнт оплачує посилку при одержанні її на пошті. А оскільки поштові відділення в нашій країні є практично у кожному глухому селі - то даним способом можуть скористатися практично всі.

Частка доставок накладеним платежем у нас сягає 79-80% від усіх доставок.

У цієї системи є глобальні мінуси. Всі з них відбуваються, на мій погляд, з-за відсутності у Укрпошти будь-яких конкурентів. Зважаючи на це, сервіс і по цей момент є почасти совковим. Ось короткий перелік того, з чим доведеться Вам столькнуться:

  • Проблеми із заповненням бланків на посилку. Ми навчилися заповнювати бланки тільки через 1-2 місяці після початку роботи, оскільки є ряд тонкощів, який ніде не описаний. У залежності від оператора прийняла замовлення - він може звернути увагу на ту чи іншу помилку. У нас доходило до того, що один оператор говорить одне, інший діаметрально протилежне.
  • Ще одна велика проблема - черги. У переддень нового року на центральному поштамті в черзі можна прочекати 2-3 години.
  • Гроші приходять на розрахунковий рахунок через 10 днів після оплати. Що ці гроші роблять 10 днів у системі Укрпошти невідомо нікому. Додайте до цього, що середній час доставки становить 10-14 днів, Таким чином виходить, що ви кредитуєте клієнта майже на місяць.
  • Відсутність трекінгу. Тобто трекінг є, але він не працює так як треба. Так, в трекінг висять як назодящіеся в доставці посилки давно поулченние і оплачені клієнтом.
  • Не завжди вірна доставка. Так, я знаю про випадки коли посилка в Керч відправлялася до Дніпропетровська і потім через місяць повертався. І це тільки ті випадки, де я точно бачив штемпель іншого міста.
  • Повернення. Існує якийсь (5-10%) відсоток повернень посилок. Це проіхсодіт через невірну доставки, не доставки повідомлення про посилку клієнту, або з вини клієнта. Наприклад, йому прийшла посилка, а йому не видали зарплату (або він витратив на щось екстрене гроші) і посилка повертається.



Плюси

  • Зручна для клієнтів доставка - можна доставити в будь-яке село чи маленьке містечко.
  • Довіра клієнтів до доставки - він платити гроші тільки після отримання товару








Переглядів: 509 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0