|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Не стій роззявою, купуй в інтернет-магазині!
22:13 Не стій роззявою, купуй в інтернет-магазині! |
Круглий стіл «Популяризація електронної торгівлі в Росії» в минулу п'ятницю від'їв чимало часу від обіду у всіх брали участь у ньому гостей конференції «Електронна торгівля-2008». І не випадково, адже жарче теми для підприємців у цій галузі сьогодні знайти складно. Розповісти покупцеві про інтернет-магазинах - справа важка. А зруйнувати міфи про них - важче на порядок.
Щоб завдати розрусі рішучий удар, стаєте в ударні групи зразкового праці Тетяна Цвєткова, директор на маркетингу в Softkey, виступила з ідеєю об'єднання всіх великих гравців ринку в справі залучення уваги жителів країни до переваг покупок у Мережі. Як це зробити - вже справа інша, головне зібратися і почати. Softkey в цьому підтримує і російський локомотив - магазин Ozon.
Напрямок, за яким стоїть «вдарити» інформаційної активністю насамперед - телебачення, вважає заступник директора TNS Gallup Media з медіа-досліджень Марина Пікулева. Тому, що «просунута частина аудиторії не читає пресу». Під просунутої тут розуміється аудиторія, в принципі готова почати купувати в інтернеті сьогодні.
У цьому з нею не погодився Артур Вельф, кореспондент журналу «Деньги» і автор IdeaBlog.ru. На його думку, ніякі канали просування ігнорувати не треба.
Прославляючи інтернет знижками багатими, торгувати потім поправоч слідом за делегатами Однак прихильники відкритої спільної роботи з популяризації інтернет-торгівлі в ході обговорення залишилися в меншості. Нелегке частку лідерів, які прокладають дорогу до гаманців покупців для себе і всіх інших, їм доведеться нести самим. Причина проста - домовитися всім разом буде «нереально», вважає керівник розвитку інтернет-продажів «Ельдорадо» Роман Горшков.
У цьому його підтримали Вельф і Пікулева. Марина розповіла цікаву історію про те, як в TNS приходили газетярі та радійники, бажали замовити дослідження для спільних компаній, які повинні були довести, що реклама в тих і інших «крутіше», ніж на ТБ. Час минув, а результату так і немає - проект потонув під вантажем внутрішніх неув'язок.
Федір Вірін з Асоціації «Інтернет і Бізнес» (АІБ) на ідею про те, що АІБ повинна стати логічною об'єднуючою силою промоутерів галузі, відповів, що їй не достатньо бажання двох магазинів. Потрібні люди, які готові грамотно працювати з населенням. А зайвих таких людей поки, мабуть, не вистачає.
Зупинись, вуличне протягом! Пам'ятайте: в інтернеті шопінг - розвага У запалі дебатів генеральний директор Books.ru Олександр Галунов висловив і своя тверда думка, як завжди стоїть осторонь від загальної полеміки. Він вважає, що «треба б взагалі зав'язати з рекламою десь на рік і направити гроші на підвищення якості».
І правда, міфи про інтернет-магазинах далеко не завжди є міфами - до цих пір сильно кульгає юзабіліті сайтів і механізмів оплати, робота служб прийому і супроводу замовлень, доставки і т. д. Перш, ніж заманювати людей з вулиці рекламними агітками про зручність і вигідних цінах, потрібно достугнуть зручності та низької ціни не за рахунок низької якості послуг.
Комерційний директор маркетингової компанії «Сінілок» Олексій Іванов підтримав Олександра, сказавши, що сьогодні намагається «не купувати у своїх клієнтів, тому що потім не хочеться їх рекламувати».
Ей, громадянин! У Мережу поспішай! Користі на рубль, витраті - гроші Єдиний підсумок, який з упевненістю можна підвести: період виживання інтернет-торгівлі скінчився. Рух до становлення галузі, яке починається зараз, хоч поки і не організовано, але вже гідно залучення уваги до нього. Ще належить перебратися через безліч стін, але у бізнесу вже з'явилося бажання боротися за покупця. А значить покупцям залишилося прийти і хапати вигоду.
|
Переглядів: 446 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|