Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Мій досвід проведення 4 розпродажів в інтернет-магазині
22:56
Мій досвід проведення 4 розпродажів в інтернет-магазині
Я проводив різні розпродажі. Це були і складські залишки, які треба було швидко продати, і розпродаж популярних позицій з хитрою націнкою. І ось спробував тотальний розпродаж для поповнення оборотних і щоб трохи розворушити активність: останні півтора тижні пристойне затишшя (за винятком окремих днів). Усього було 4 розпродажу, були успіхи, були і невдачі. Про те, як я проводив, що робив, які помилки і результати, я й розповім.



Фокус № 1

Першу розпродаж я проводив у Елітпарфюме в 2008 році, оформив її у околопроектном блозі, тому що на сайті в той час не дозволяв функціонал і повісив рекламу на сайті. Результат був класний, навіть позиції, які стояли мертвим вантажем, пішли дуже швидко. Природно, після того разу розпродажу повторювали. Результати були хороші.

Ставив низьку націнку на залишки, щоб їх просто продати, деякі мало не по собівартості. Надалі, коли розпродажу стали носити характер не тільки «продати все залишки», я робив певну знижку і ми щось заробляли.

Для себе виніс тоді один важливий момент, якщо робити розпродаж - треба, щоб позицій було багато. Опис товару, які були присутні в першій розпродажу я писав сам, зі знань запахів. Не знаю, подіяло воно чи ні. Переконатися в ефективності подібних описів я вже зміг зовсім недавно.

Зараз б єдине, що я поправив в тій розпродажу - додав фотографії. Обов'язково. Тоді може полінувався, не пам'ятаю)

Фокус № 2

Якийсь час ніяких розпродажів не було. Восени 2008 вже було не до цього. Довгий час було не до цього, були на те різні причини. Експериментувати з рапродажамі я знову почав у середині літа.

Не сезон, піднімати продажу якось треба. Мій досвід проведення 4 розпродажів в інтернет-магазиніЯ створив окрему сторінку, На якій крім парфумерії, цін, слогана расподажі і власне логотипу Grasse нічого не було. Керувався тим, щоб не відволікати клієнтів від самого головного на той момент - відмінних цін на парфумерію.

Товар був підібраний відповідний сезону. Свіжі, повсякденні запахи. Намагався зробити так, щоб аромати не конкурували між собою, описав їх короткі характеристики. Наголос в описах був на те, щоб товар купували в подарунок. Порахував, що образ, який маркетологи придумали для ароматів найбільш добре підійде для реклами водички. Тому в якості фотографій були обрані рекламні постери.

Слоган теж підібрав так, щоб цікавив. Я пропонував доставку суті-в-добу, відмінні ціни. І закликав «замовляйте прямо зараз». Розрахунок був на те, щоб люди замовляли по дзвінку.

Ціни я спочатку спеціально завищив, а потім зробив пристойну знижку. Інакше б, я вважаю, потрібного ефекту не було. Кого цікавлять розпродажу зі смішними знижками.

Парфумерія закуплена на склад. Поставив контекст саме на цю сторінку, ключевикам спочатку були назви товарів. Потім, коли результат розпродажу став мене не влаштовувати я додав «купити парфумерію», магазин парфумерії "і ще пару ВЧ слів.

Результати:

Я не беруся говорити через що розпродаж не пішла. Точніше вона то пішла, щось розкупили відмінно і ще просили, щось стояло. «Не пішла» - не були досягнуті бажані результати. Я планував закуплене розпродати максимально швидко. Але деякі, популярні! позиції ні разу не були куплені. Контекст себе не виправдав, показник відмов по гугл.адвордс 91%, Яндекс.Директ 88%. За ВЧ словами показник відмов коливався близько 100%. Розсилку по базі клієнтів тоді не робив. Але клієнти були зацікавлені однозначно я це з'ясував по фідбек. Конверсія переходів з sale.grasse.com.ua на основний сайт склала 0,5%

Я вирішив що треба робити інакше.

Фокус № 3

Більш вдала спроба розпродажі. Більше грамотний підхід до її реалізації, але теж були свої помилки і недоліки. Як виглядала остання розпродаж, ви можете глянути тут.

Що я виправив:
  1. Фотографії виключно пляшечок без коробок, і зовсім не рекламні постери. Народ пам'ятає парфумерію в основному по пляшках, відповідно для упізнаваності краще використовувати пляшки.
  2. Я скористався статистикою контексту для з'ясування найбільш запитуваних ароматів. Не ті, що в мене купують найкраще (це і так куплять), а ті, що люди шукають частіше за все, але з якихось причин у мене не купують. Та й потім трафік з контексту буде більше.
  3. Не використав ВЧ в контексті, про оголошення я говорити не буду. Останнім часом я не намагаюся їх робити дуже привабливими. Може CTR і змінюється, а от конверсія така ж низька. До речі CTR на рівні 10%.
  4. Зробив розсилку по базі клієнтів.
  5. Поміняв текст «замовляйте прямо зараз по ...» на менш агресивний «замовляйте по ...»
  6. Закупив менше товару, але стежив за залишками у постачальника.
  7. На кожному рядку товарів був встановлений якір, і в контекстних оголошеннях при кліці клієнт потрапляв на ту сходинку, де знаходилася шукана їм парфумерія
  8. Скрізь на сайті були встановлені фотки, які ти бачиш на сторінці розпродажі. Була анонсована ціна в «Ціни». «Акція. Стара ціна *** грн».
  9. Рекламу про розпродаж пустив і на Елітпарфюме і на його головній вивісив товар.
  10. Вже по середині акції додав до написів «Акція і тд» «Куплено n разів». Не знаю дало чи ефект. Мені здається річ взагалі корисна сама по собі. Але про це трохи пізніше.
  11. Були додані кнопки «купити», які ведуть на сторінку товару на основному сайті

Результати:

Дуже добре пішла. Показник відмов не змінився. Але завдяки розсилці товар дуже швидко пішов. Не йшов товар, який мав об'єм 50мл. Я вирішив провести експеримент і поставив для 100 мл позицій теж розпродаж. І пішло))) Тобто виявилося, що це була помилка - покупка 50 мл позицій. У підсумку я їх ледве продав і куди краще йшли 100 мл.

Те, що дав рекламу на Елітпарфюме дало результат, люди телефонували з сайту і купували по акції. Конверсія переходів з sale.grasse на основний магазин зросла до 1%.

Фокус № 4

Останні 2 тижні продажу не вельми. Судячи з інформації з передової, не в мене одного. Якось тихо стало начебто (може мені тільки здається, що тихо в інших).

Виникла необхідність крім підняття продажів і поповнити оборотні кошти. Я зважився на тотальний розпродаж, але під хитрим приводом «нас ламали , тепер проблема з націнкою, вирішимо до кінця тижня ».

Розіслав попередження по базі клієнтів. На головній повісив повідомлення. І став чекати.

Результати:

1. Конверсія по контексту гугла виросла на 2 , 13%. У мене виникли думки, що люди переходять з контексту здебільшого шукають де дешевше. Хто-небудь замислювався над цим?

2. Конверсія по сайту зросла на 1%.

На якийсь момент я вирішив що розпродаж себе оправдала.Но в середу, знову просідання з продажу. Я розумію, що рублю зопалу, але основною причиною, чому я звернув завчасно «акцію», стало те, що витрати на обслуговування замовлень не виправдовують себе.

Частина людей зацікавилася можливістю зірвати парфуми на шару, а частина чи то злякалася, чи то не зрозуміла. Але були негативні моменти. Причина для «акції» була обрана невдало. Краще не мудрувати і прямо сказати про тотальну розпродажі.

Забув вказати посилання в тілі листа клієнтам ((((

Основна помилка цієї розпродажу стало те, що в поспіху я не врахував свою видаткову частину бізнесу, а вона перевищила той заробіток, що я встановив. Якщо будеш робити подібне не забудь цей фактор!

Була причина цієї поспіху, говорити про це не буду.

Ну от, я розповів про свій досвід проведення розпродажів) Наступною статтею розповім про результати акцій: «смивка в подарунок» і «отримай косметичку безкоштовно»
Переглядів: 581 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0