Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Коли магазин кидає, що робити?
22:19
Коли магазин кидає, що робити?
«Топік цінний коментах»
© Хабраюзер, XXI століття


Прошу ради. 20 липня 2008 зробив замовлення в Bolero. Сплатив «кредиткою». Гроші зняли, на мило прийшло «Повідомляємо Вас про те, що Ваше замовлення в інтернет-магазині Bolero.ru 21 липня 2008 отримав статус" сплачений "і прийнятий до виконання. Про готовність замовлення ми Вам повідомимо додатково. ».

Через два тижні я згадав про замовлення, він так і не прийшов. Заходу в свої замовлення - там його просто немає. На мило болеро не відповідає, додзвониться пробую на протязі 3-х днів.

Підкажіть, пліз, як вчинити?

Підсумки:


  1. Хабр читає велика людина з всей_той_сістеми, який розібрався з ситуацією.
  2. Якщо такого дива не відбувається (і зв'язатися з магазином немає можливості), повертаємо гроші через банк.
  3. Баги є скрізь і будуть завжди.
  4. Для жівущіх_за_мкадом інтернет-магазини - добро.
  5. Інтернет-магазини це взагалі добре.
Переглядів: 488 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0