|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Коли магазин кидає, що робити?
22:19 Коли магазин кидає, що робити? |
«Топік цінний коментах» © Хабраюзер, XXI століття
Прошу ради. 20 липня 2008 зробив замовлення в Bolero. Сплатив «кредиткою». Гроші зняли, на мило прийшло «Повідомляємо Вас про те, що Ваше замовлення в інтернет-магазині Bolero.ru 21 липня 2008 отримав статус" сплачений "і прийнятий до виконання. Про готовність замовлення ми Вам повідомимо додатково. ».
Через два тижні я згадав про замовлення, він так і не прийшов. Заходу в свої замовлення - там його просто немає. На мило болеро не відповідає, додзвониться пробую на протязі 3-х днів.
Підкажіть, пліз, як вчинити?
Підсумки:
- Хабр читає велика людина з всей_той_сістеми, який розібрався з ситуацією.
- Якщо такого дива не відбувається (і зв'язатися з магазином немає можливості), повертаємо гроші через банк.
- Баги є скрізь і будуть завжди.
- Для жівущіх_за_мкадом інтернет-магазини - добро.
- Інтернет-магазини це взагалі добре.
|
Переглядів: 488 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|