|
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Ківі на кожному розі
22:26 Ківі на кожному розі |
Компанія ОСМП, добре помітна своєю маркетинговою активністю на тлі конкурентів, у вівторок заявила про ребрендинг. Вже зараз 70 000 терміналів платіжної системи, встановлених по всій країні, дадуть притулок на собі птицю ківі, яка стала символом нового бренду - QIWI. Впізнаваність «автоматів» QIWI серед незліченних побратимів інших систем повинна підвищитися. А причиною, по якій люди будуть нести свої купюри саме в їх нутро, стане можливість оплачувати з їхньою допомогою найрізноманітніші послуги: від звичної мобільного зв'язку до штрафів і податків.
Протягом останніх місяців у Москві проводилися кілька пілотних проектів, в рамках яких через обмежену кількість терміналів можна було сплатити штрафні квитанції ДАІ, купити квитки в театр (мюзикл «Mama Mia!") І на поїзд. Досвід здався ОСМП успішним, і тепер до кінця року всі ці нововведення стануть доступні через кожен термінал.
В інтерв'ю РБК-ТВ президент ОСМП Андрій Романенко розповів, що існуючий парк терміналів працює тільки на 50% своїх можливостей. Це значить, що не додаючи нових точок, теоретично можна збільшити оборот платіжної системи вдвічі - тільки б люди несли в неї гроші. Однак витрати на стільниковий зв'язок - основний поки джерело уливань у систему - і так вже на 95% проходить через термінали, так що розширюватися за його рахунок стало неможливо.
Для цього і вводяться нові напрямки роботи, які за кількістю транзакцій звичайно навряд чи коли-небудь обженуть платежі за зв'язок, але за обсягами цілком можуть з ними зрівнятися, тому що ті ж послуги ЖКГ, наприклад, коштують значно дорожче, ніж середній житель країни витрачає на зв'язок.
Новий бренд же покликаний звернути увагу населення на нові можливості терміналів. Бренд буде поширюватися також і на систему платежів через інтернет і за мобільний телефон.
На розробку бренду було витрачено півмільйона євро, його просування в перші два місяці буде коштувати компанії близько $ 1 млн. Просування буде здійснюватися через рекламу в метро і на рахунках за послуги ЖКГ і Мосенерго, промо-акції у вузах і торгових центрах і т.д.
Головний конкурент ОСМП - компанія CyberPlat, відмовилася коментувати запуск бренду QIWI, пославшись на свою корпоративну політику.
Для доступу до системи через будь-який інтерфейс користувачеві пропонується завести один обліковий запис, в якій він зможе зберігати історію минулих платежів і планувати майбутні.
(Техніка оплати через інет і тіл)
Мікроплатежі - надзвичайно перспективний напрям бізнесу. І їх розвиток в усьому світі вже традиційно проходить в атмосфері підтримки з боку як користувачів, так і державних структур. У цьому світлі вкладення ОСМП в бренд виглядають більш ніж стоять і цілком своєчасними. Тим більше на тлі досить брудних методів конкуренції гравців ринку платіжних систем в Росії, за фактичної відсутності спілкування бізнесу зі своїми клієнтами - мільйонами жителів країни.
|
Переглядів: 565 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 3 Гостей: 3 Користувачів: 0
|