Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Кастомний змінні google analytics, чи нові можливості для сегментування вашого трафіку
21:38
Кастомний змінні google analytics, чи нові можливості для сегментування вашого трафіку
Як Ви, ймовірно, вже знаєте не так давно відбулося оновлення Google Analytics. Це оновлення було освітлено і тут, на Хабре, - Грандіозне оновлення Google Analytics

Зокрема зміни торкнулися:
  • Збільшено кількість цілей до 20 (4 набору по 5 цілей в кожному)
  • З'явилися цілі нових типів (час проведений на сайті і кол-во переглянуто сторінок)
  • Веб-аналітика мобільних сайтів. Статистика з додатків на платформах Android і IPhone також як для веб-сайтав
  • Адаптація коду Analytics під вибрану платформу
  • Поява Pivot таблиць у звітах - то чого дуже не вистачало багатьом, і з-за чого доводилося використовувати Excel
  • Фільтрація даних у звітах на льоту
  • Додано нову метрика - унікальні відвідувачі
  • Розширено можливість роботи з подіями
  • Повністю змінені принципи роботи з одними змінними


На останньому я б і хотів зупинити свою увагу.

Довгий час єдиним надаються GA способом сегментувати свій трафік в статистиці була ф-ия _setVar (). За допомогою цієї ф-ії можна було встановити для користувача змінну (тільки одну!) І таким чином, зарахувати користувача до певної категорії. Виглядало це як-то так:

pageTracker._setVar ("registered");
pageTracker._trackPageview ();


Скажімо, код вище міг стояти на сторінці thankyou_for_registration.html і тут ми встановлюємо, що користувач Зареєструватися на сайті, щоб надалі відстежувати окремо виключно поведінку зареєстрованих користувачів на сайті.
Зробити можна це в розділі Visitors-> User-Defined

Як це працювало:
При установки змінної виставлялася додаткова кука для користувача __utmv, значення якої присвоювалося назву змінної з ф-ії _setVar, тобто в нашому випадку: "registered". Ця кука ставилася тривалість на 2 роки.

Надалі отримуючи цю куку Analytics вважав, що користувач відноситься до сегмента зареєстрованих користувачів на сайті.

У деяких випадках цього було достатньо, наприклад, якщо хотілося сігментіровать по гендорному ознакою, по тому зареєстрований користувач чи ні, чи зробив вже покупку. Але якщо хотілося додати кілька таких фільтрів, то все йшло шкереберть, тому що якщо у користувача була вже встановлена ??ця кука, скажімо, в значення "registered", і після цього він заповнював про себе в профайлі інфо і вказував свою стать, і ми викликали повторно ф-ію pageTracker._setVar ("male"); то виклик цієї ф-ії перезатірал попереднє встановлене значення ("registered").

Таким чином GA зберігав тільки останнє значення змінно, записаної в __utmv куки.

Було і часткове вирішення цієї проблеми, про який можна прочитати перейшовши за цим посиланням
Основна ідея цього рішення: не перезаписувати змінні в __utmv куки, а доповнювати до поточного значення змінної - нове (з'єднуватися новий лейбл до вже встановленого )

Наприклад, після послідовних викликів:
pageTracker._setVar ("male");
pageTracker._setVar ("registered");
Реально ми будемо мати дані тільки про те, що користувач "registered"

Використовуючи метод конкатенації:
superSetVar ('/ male');
superSetVar ('/ registered');

Ми створимо змінну / male / registered яка буде відображати композитний сенс нашої сегментації.

Але все ще залишалося проблема підрахунку таких важливих критеріїв як bounce rate і time on site, а саме вони дуже сильно змінювалися bounce rate - ріс, time on site - падав. Це відбувалося тому, що після установки змінної _setVar - візит вважався новим.

Все це разом призвело до того, що після оновлення GA метод _setVar став deprecated

А що з'явилося замість нього?



А з'явився, власне метод __setCustomVar

Сигнатура даного методу виглядає наступним чином:
_setCustomVar (index, name, value, opt_scope)

Крім імені змінної (name) і значення (value) тут з'явилися ще 2 цікавих параметра

opt_scope: існує 3 контексту змінних: 1 (visitor-level), 2 (session-level), 3 (page-level).
  • Visitor-level - Час життя - вічна. Корисно коли ставиться для користувача раз і назавжди (наприклад, стать, зареєстрований чи ні, чи зробив покупку, чи є віп користувачем (клієнтом)).
  • Session-level - Час життя сесія. Корисна, наприклад, для треккінка залогінених користувачів і анонімів
  • page-level - Застосовується для відстеження подій або певних переглядів сторінок.


Index - слот. існує 5 слотів (від 1 до 5). Змінна повинна бути поміщена в один зі слотів.

Не буду вдаватися в деталі далі, тому що є дуже непоганий мануал від Google по кастомними змінним. Правда на англійській. Там наведено приклади й описано докладно що, як і навіщо.

Наведу приклад лише як використовую це я.

Наприклад, для сегментації по підлозі і по тому чи зареєстрований користувач, на першій сторінці після реєстрації (та сама thankyou_for_registration.html) я додаю

pageTracker._setCustomVar (
1, / / ??This custom var is set to slot # 1
"Users", / / ??The name of the custom variable
"Registered", / / ??Sets the value of "Users" var
1 / / Sets the scope to visitor-level
);

pageTracker._setCustomVar (
2, / / ??This custom var is set to slot # 2
"Gender", / / ??The name of the custom variable
"$ Gender", / / ??Sets the value of "Gender" to "Male" or "Female" depending on field in registration form
1 / / Sets the scope to visitor-level
);

pageTracker._trackPageview ();



При використанні різних скопом потрібно бути гранично уважним, щоб змінні не перезаписали один одного. Про це також можна почитати тут

У даній статті розглянемо тільки розповів якими інструментами користуюся я для сегментації трафіку, буду радий почути ніж користуєтеся Ви :-)
Переглядів: 468 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0