Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » «Яндекс» обчислив найактивніших користувачів електронних грошей
22:39
«Яндекс» обчислив найактивніших користувачів електронних грошей
Компанія «Яндекс» опублікувала велике дослідження ринку електронних платежів в російському інтернеті (PDF). Робота складена на основі платіжної системи "Яндекс.Деньги", але деякі індикатори (наприклад, співвідношення платежів за товари і послуги, структура платежів, поведінковий профіль найактивніших користувачів і т.д.) можна вважати загальними для всіх платіжних систем . У звіті розглядається статистика з літа 2006 року по літо 2007 року.

Кілька цікавих фактів. Найдорожчі товари, за які розплачуються електронними грошима - техніка та квіти, особливо у вересні (середня вартість букета у вересні 2006 року досягла 7000 рублів ). Але взагалі за товари майже ніхто не платить, а через інтернет зазвичай оплачують тільки стільниковий зв'язок, хостинг і інші послуги. Найактивніша категорія платників - квартиронаймачі.

За п'ять років існування «Яндекс.Денег» користувачі зробили більше 15 млн транзакцій через цю систему. Активність користувачів зростає - кількість транзакцій в липні 2007 року більш ніж в 2 рази перевищує показники в липні 2006 року. В середньому за один день липня 2007 року в системі «Яндекс.Деньги» відкривалося 2000 нових гаманців і відбувалося більше 20 тис. транзакцій.



Електронними грошима в Росії набагато більше оплачують послуги, ніж товари. Очевидно, це відбувається тому, що послуги нематеріальні, як і електронні гроші. Якщо заплатити електронною валютою за стільниковий зв'язок, доступ до інформації або онлайн-гру для більшості користувачів природно, то оплачувати товари, куплені в інтернет-магазинах, вони поки вважають за краще готівкою при доставці. Протягом аналізованого року співвідношення кількості платежів за товари і за послуги не змінилося. Платежі за товари становили 4% від загальної кількості платежів як у червні 2006 року, так і в червні 2007 року.

Співвідношення розмірів платежів за товари і за послуги змінилося незначно. Якщо рік тому за товари було заплачено 5% від усього обсягу платежів, то зараз - 6%. Можна зробити висновок, що інтерес користувачів до товарів залишається на колишньому рівні, але тепер вони готові платити електронними грошима за більш дорогі речі.

Структура платежів
Російські користувачі електронних платіжних систем, найчастіше платять за стільниковий зв'язок. Кожен другий платіж в системі «Яндекс.Деньги» - за мобільний телефон.

Близько 70% всіх електронних платежів (за кількістю платежів) припадає на п'ять типів послуг. Крім стільникового зв'язку це реклама, доступ до інтернету, онлайн-ігри та хостинг. Ще 20% - це P2P-платежі (операції між гаманцями користувачів).

Решта 10% ділять між собою книги і музика (як на матеріальних носіях, так і у вигляді файлів), телебачення, інформаційні послуги (сюди також включені інтернет- знайомства, статистика, переклади) і програмне забезпечення. Платежі за покупки та подарунки (тобто всі товари, пропоновані інтернет-магазинами, крім книг та музики), страхування, курси і тренінги, комунальні послуги та внески на благодійність разом становлять всього 1% від загального числа платежів.



Якщо дивитися не за кількістю платежів, а за їх об'ємом, то одна третина сумарного обороту системи «Яндекс.Деньги» припадає на P2P-платежі. Ще 57% обороту розподіляється між тими ж п'ятьма найпопулярнішими типами послуг.



Половина всіх активних користувачів системи Яндекс.Деньги протягом останнього року платила за товари і послуги тільки одного типу (наприклад, тільки за ігри або тільки за рекламу) і менше одного відсотка - користувалося товарами і послугами десяти і більше різних типів.



Середній користувач «Яндекс.Денег» за минулий рік платив двом різним продавцям (необов'язково з різних сегментів ринку). Рекорд поставив один користувач, прізвище якого тримають у секреті. Він за рік сплатив товари і послуги від 31 постачальника.

Типові профілі
1. Споживачі стільникового зв'язку.

Платники за мобільний телефон - найчисленніша група користувачів платіжних систем. 24% користувачів, які оплачують мобільний телефон , платить також за послуги інтернет-провайдерів. Ще 12% платить за хостинг.

2. Рекламодавці та клієнти веб-студій.

46% покупців інтернет-реклами та послуг веб-студій оплачують стільниковий зв'язок, 27% - хостинг, 24% - інтернет та телефонію.

3. Користувачі інтернету.

51% платників за інтернет і IP-телефонію, платять за мобільний стільниковий зв'язок, 14% - за хостинг, 11% - за рекламу .

Хостинг оплачують, головним чином, користувачі «Гарант-Парк-Телеком», «Корбіни Телеком» і компанії «Зенон Н.С.П.».

4. Гравці.

Люди, грають в ігри, - сама «закрита» група користувачів. Крім ігор вони практично нічим не цікавляться. 36% гравців платить за стільниковий зв'язок, проте у всіх інших групах цей показник ще вищий, оскільки мобільний зв'язок - найпопулярніший напрям.

Найбільш популярні (і за кількістю і за обсягами платежів) «Територія», «Легенда: Спадщина драконів», «RF-online» і «Дозори».

5. Користувачі хостингу.

57% користувачів, які оплачують хостинг за допомогою електронних грошей, платить також за стільниковий зв'язок. 32% платить за доступ в інтернет (віддаючи перевагу «Стрім» від компанії «Комстар-дірект»), а 28% - за рекламу. Можна припустити, що за доступ до інтернету платять власники «домашніх» інтернет-проектів, а за рекламу - підприємці.

6. Покупці програмного забезпечення.

55% покупців програм платять електронними грошима за стільниковий зв'язок, 30% - за інтернет, 20% - за книги і музику.

90% всіх покупок відбувається в магазині «Софткей» - там роблять покупки навіть 17% покупців магазину «АНК.ру» (другого за популярністю) і 32% «Софтлайн Інтернет Трейд» (третього за популярністю).

7. Квартиронаймачі.

Користувачі, які платять електронними грошима за послуги ЖКГ, найбільш активні. Майже ніхто не платить лише за ЖКГ - 95% користувачів цієї групи оплачують стільниковий зв'язок. Крім того, 62% платять за інтернет і телефонію, по 24% - за хостинг і книги, 18% замовляє рекламу, 7% оплачує телебачення і 3% роблять покупки в інтернеті.

Середній користувач «Яндекс.Денег» поповнює свій інтернет-гаманець раз на два місяці. Два разу на квартал він здійснює платежі за товари і послуги, а P2P-операції - тільки раз на вісім місяців.

Свій перший платіж після реєстрації в системі власники електронних гаманців найчастіше роблять за стільниковий зв'язок. 38% платників за мобільний зв'язок зареєструвалися в системі «Яндекс.Деньги» спеціально для того, щоб оплачувати послуги стільникових операторів електронними грошима.

При цьому більше половини людей з числа тих, хто зараз платить електронними грошима за послуги провайдерів інтернету і онлайнових ігор, зробили свої перші платежі за них , тобто для цього і завели собі гаманці (по 56% на кожне з цих напрямів).

У першому півріччі 2007 року кожен користувач поповнював свій гаманець в середньому три рази. Середня сума одного зарахування - 1300 рублів. Зазвичай кожен день відбувається близько семи тисяч поповнень.
Переглядів: 539 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0