Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 13 » Яка Яндексу вигода від покупки моегокруга
12:43
Яка Яндексу вигода від покупки моегокруга
Деякі думки про те, чим придбання моегоКруга може бути вигідно Яндексу. Багато-багато чого.

Як ми недавно грубо прикидали, розміри купленого спільноти - це близько п'ятисот двохсот п'ятдесяти тисяч акаунтів. Виходячи з пристрою моегоКруга і цифри в півмільйона, можна припустити, що з них приблизно десята частина активна (27-35К користувачів, такий користувач заходить раз на один-два місяці, оновлює свої списки контактів), і не більше півтора відсотка беруть участь в обговореннях ( різнобічні форуми з аудиторією в 3-5к користувачів - це дуже сильно). Які саме переваги і ресурси цей натовп народу дає?
Готова користувача база (що означає інтеграцію часто анонімних акаунтів в яндекс-паспорті з конкретними людьми в моемКруге - величезна цінність для рекламних профайлів і сегментації, які, втім, Яндексу поки не такі цікаві);
Готова соціальна мережа (зв'язку, «резюме», групи, непочатий край роботи для статистики й аналізу);
Готовий контент-генератор (блоги, спільноти, теми).

Це навіть крутіше, ніж покупка Яху upcoming.org, тому що все накопичене Яндексом і моімКругом дозволяє рухатися в будь-яку зручну сторону, вбудовуючи яндекс-сервіси всередину інтерфейсів соціальної мережі та інтегруючи соцмережа в сервіси Яндекса.

На соціальний пошук розраховувати рано, а всякі штуки, пов'язані з картами (для колективних походів та заходів саме воно), каталогами, референс, закладками - чим завгодно, у Яндекса фантазії вистачає. Навіть якщо просто інтегрувати яндекс-пошту з моімКругом, об'єднавши адресну книгу, месседжінг і об'ємні профайли користувачів - це буде однозначне кілер-додаток для офісних користувачів (те саме, про що говорив Кукуц: «Сервіс зручний для керування професійними контактами - у моєму 1 - му колі вже понад 100 осіб »). Залишається купити тільки один компонент - календар. У рунеті я не бачив поки що жодного осудної календарного програми, порівнянного з гугл-календарем. Так що готова порожня ніша для стартапу.

Мене особисто заспокоює лише одне - щоб усе це витягнути, ні в кого з великих компаній не вистачить ресурсів. І це ще одне пояснення того, чому купили МойКруг: знявши з сервісу масу головного болю з адміністрування та підтримки, самих цікавих людей (творців та ідеологів) можна за рахунок звільненої часу переманити на інші проекти, або допомогти розвинути нові гілки навколо самого МоегоКруга, інтегрованих в Яндекс.

* * *

Нарешті, купівля соціальної мережі допомагає Яндексу в досить цікавому сенсі: це ідеальний інструмент для business intelligence - хто, де, коли і з ким працював, чим займався. Теоретично ця інформація і так всім видно і доступна, але конкурентною перевагою аналітики Яндекса є прямий доступ до бази даних і можливість до цих самих даних докласти куплені разом з розробниками Інтегрума алгоритми.

Далі можна будувати креслення і начерки по завоювання світового панування на території Росії, хоча я поки не можу уявити собі, що Яндексу вдасться різко переламати перевагу Гугла в практиці процесингу цих даних.

Але виключно радує той факт, що хтось з місцевих великих компаній відкусив великий шматок ринку соціальних мереж, причому з чітким «діловим» фокусом. Залишається почекати і подивитися, хто з переляку спробує купити Одноклассников.ру, з їх заявленими мільйоном і вісьмома сотнями тисяч користувачів і абсолютно неосудним інтерфейсом.

ЖЖ urbansheep
Переглядів: 430 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0