|
|
Головна » 2011 » Березень » 13 » Яка Яндексу вигода від покупки моегокруга
12:43 Яка Яндексу вигода від покупки моегокруга |
Деякі думки про те, чим придбання моегоКруга може бути вигідно Яндексу. Багато-багато чого.
Як ми недавно грубо прикидали, розміри купленого спільноти - це близько п'ятисот двохсот п'ятдесяти тисяч акаунтів. Виходячи з пристрою моегоКруга і цифри в півмільйона, можна припустити, що з них приблизно десята частина активна (27-35К користувачів, такий користувач заходить раз на один-два місяці, оновлює свої списки контактів), і не більше півтора відсотка беруть участь в обговореннях ( різнобічні форуми з аудиторією в 3-5к користувачів - це дуже сильно). Які саме переваги і ресурси цей натовп народу дає? Готова користувача база (що означає інтеграцію часто анонімних акаунтів в яндекс-паспорті з конкретними людьми в моемКруге - величезна цінність для рекламних профайлів і сегментації, які, втім, Яндексу поки не такі цікаві); Готова соціальна мережа (зв'язку, «резюме», групи, непочатий край роботи для статистики й аналізу); Готовий контент-генератор (блоги, спільноти, теми).
Це навіть крутіше, ніж покупка Яху upcoming.org, тому що все накопичене Яндексом і моімКругом дозволяє рухатися в будь-яку зручну сторону, вбудовуючи яндекс-сервіси всередину інтерфейсів соціальної мережі та інтегруючи соцмережа в сервіси Яндекса.
На соціальний пошук розраховувати рано, а всякі штуки, пов'язані з картами (для колективних походів та заходів саме воно), каталогами, референс, закладками - чим завгодно, у Яндекса фантазії вистачає. Навіть якщо просто інтегрувати яндекс-пошту з моімКругом, об'єднавши адресну книгу, месседжінг і об'ємні профайли користувачів - це буде однозначне кілер-додаток для офісних користувачів (те саме, про що говорив Кукуц: «Сервіс зручний для керування професійними контактами - у моєму 1 - му колі вже понад 100 осіб »). Залишається купити тільки один компонент - календар. У рунеті я не бачив поки що жодного осудної календарного програми, порівнянного з гугл-календарем. Так що готова порожня ніша для стартапу.
Мене особисто заспокоює лише одне - щоб усе це витягнути, ні в кого з великих компаній не вистачить ресурсів. І це ще одне пояснення того, чому купили МойКруг: знявши з сервісу масу головного болю з адміністрування та підтримки, самих цікавих людей (творців та ідеологів) можна за рахунок звільненої часу переманити на інші проекти, або допомогти розвинути нові гілки навколо самого МоегоКруга, інтегрованих в Яндекс.
* * *
Нарешті, купівля соціальної мережі допомагає Яндексу в досить цікавому сенсі: це ідеальний інструмент для business intelligence - хто, де, коли і з ким працював, чим займався. Теоретично ця інформація і так всім видно і доступна, але конкурентною перевагою аналітики Яндекса є прямий доступ до бази даних і можливість до цих самих даних докласти куплені разом з розробниками Інтегрума алгоритми.
Далі можна будувати креслення і начерки по завоювання світового панування на території Росії, хоча я поки не можу уявити собі, що Яндексу вдасться різко переламати перевагу Гугла в практиці процесингу цих даних.
Але виключно радує той факт, що хтось з місцевих великих компаній відкусив великий шматок ринку соціальних мереж, причому з чітким «діловим» фокусом. Залишається почекати і подивитися, хто з переляку спробує купити Одноклассников.ру, з їх заявленими мільйоном і вісьмома сотнями тисяч користувачів і абсолютно неосудним інтерфейсом.
ЖЖ urbansheep
|
Переглядів: 430 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|