Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Як просувати магазини в регіонах
21:52
Як просувати магазини в регіонах
Часто спостерігаю картину (з коментарів), що багато хабрапользователі відкривають свої інтернет-магазини або хочуть відкрити свій інтернет-магазин. Так само насмілюся припустити, що багато хабровчан не живуть у Москві, Києві, Пітері та інших інтернет-просунутих містах, де застосовуються стандартні методи розкрутки інтернет-магазинів. Ще одне припущення - раз співтовариство ІТшніков, то й майбутні власники магазинів ІТшнікі, які мало зведуть у справах маркетингових.

Не обесудьте, якщо помилився у висновках, але я благим наміром підказати шлях вірний, як почати і продовжувати розкручувати свій магазин у регіонах.

Сьогодні брав участь в онлайн-семінарі проведеному компанією OnlineSem. Участь безкоштовна, всім раджу.

Мені сподобався доповідь Олексія Радкевича з YALstudio про просування сайтів в регіонах. Для мене він був корисним. І раз вже підвернулася гарна тема, та й я ні разу не писав про розкручування в регіонах, то варто почати.

Приклад наводився по регіону Новосибірська. Я опишу свої нотатки, прокоментую їх і дам загальні рекомендації для будь-якого регіону, як просувати свій магазин.



Де рекламуватися?

Достовірно відомо, що розкручування і реклама магазину в регіонах відрізняється від розкрутки в столицях (реально для СНД). Пов'язано це з багатьма факторами, основні: погана розвиненість основних рекламних майданчиків, низький рівень інтернетизації в регіонах, малий досвід обивателів роботи з інтернетом в регіонах.

Більшість знає, чи хоча б здогадується, що проводити seo-розкрутку для регіонального магазину не має сенсу (якщо частка ваше гогорода в запитах не перевищує хоча б 40%). Це дорого, це дасть малий ефект через малої частки запитів (принаймні СНД), це довго (результати не раніше, ніж через 2-3 місяці).

Розміститися в прайсах-агрегатор теж не у всіх вийде. Багато людей не мають фільтрації IP, щоб підключати геотаргетинг, як Яндекс.Маркет.

Доводиться використовувати інші методи просування, або урізані стандартні.

Я використовую у своїй роботі такі прийоми. Досвід Олексія підтвердив їх і привніс свіжі ідеї:

1. Підбір тематичних регіональних порталів

Регіональні портали мають велику аудиторію, і в плані географії цільову. Звичайно, підійде не кожен портал, але це єдині місця, де збираються активні користувачі інтернету в регіоні, а значить якийсь відсоток ЦА для інтернет-магазину.

2. Підбір тематичних регіональних сайтів

Це якщо пощастить. Олексій сказав, що практично всі великі тематичні ресурси в Новосибірську майже всі з автотематіке або нерухомості. Пощастить, якщо знайдете під свій товар великий тематично ресурс. Маленький теж підійде - на безриб'ї і рак - риба.

3. Написання великого обсягу контенту (досвід Олексія)

Потрібен не просто контент з переліком ключових слів, а й вказувати регіон в якому знаходиться сайт. Це дозволяє залучити й ВЧ + місто і багато НЧ. Олексій приводив 600-800 запитів, більшість з них ключові.

4. Розкрутка з пошуку не вимагає великих витрат, якщо розраховується торкнутися тільки свій регіон. Посилання, для збільшення ваги сайту, найчастіше купувати не треба, тому що конкуренція в регіонах низька. У крайньому випадку Олексій наводив такий приклад: можна взяти безкоштовні домени, поставити на них новинні движки та з періодичністю постити туди новини з посиланнями на магазин.

Ще один спосіб, підказаний Олексієм, полягає в реєстрації регіональних доменів, типу sbp.ru, tomsk.ru, dp.ua, od.ua і тд. Це дозволить поліпшити видачу сайту в пошуку за запитами, в яких присутня назва регіону.

Як рекламуватися?



1. Контекст. Яндекс.Директ дозволяє настроювати таргетинг по регіонах. Для України, де основною пошук - Гугл, ситуація складніша, тому доведеться використовувати в ключових словах назви регіонів.

2. І все таки агрегатори прайсів, типу Яндекс.Маркет, Mail.ru, МЕТА.UA теж має таргетинг. Використовуйте майданчики, націлених.

3. Банерна і посилальна реклама на регіональних порталах. Звичайно, банерна реклама в інтернеті практично не має користі. Тим не менш іншого варіанту немає, і розмістити банер, хоча б пробний, на порталі все ж таки треба. Посилання розміщувати в тематичних розділах сайту. Зв'яжіться з рекламним менеджером порталу, нехай розповість, що може запропонувати.

4. Тематичні ресурси. Тут розповідати нічого. Використовувати треба повною мірою. Єдине попередження, на таких ресурсах співтовариства дуже негативно сприймають найменші натяки на рекламу.

5. Форуми і тематично гілки і навіть теми форумів. Як варіант, спробувати розмістити навпроти гілки або топіка маленький банер із рекламою. Ще один варіант - постійно світитися і давати поради нужденним. Коли надокучили, будуть просити поради де купити, і що порадите. Тоді й рекламується.

6. Оффлайн реклама. Олексій поділився своїм досвідом. Цінна інформація. Сказав, що розтяжки не працюють. Зате дуже добре працює роздача папірців по офісах, в машини і на вулиці. Статистику навів, з 10.000, відгукнулося близько 1500. Чому такий ефект? Тому що в регіонах це ще в новинку і не такого повального спаму, як у столиці.

Нюанси



Перший. Якщо відвідувач вводить ключове слово + місто - це практично 100% клієнт. Пояснюється просто - справа в тому, що якщо клієнт вводить місто, значить хоче купити конкретний товар, в конкретному місті. Для того, щоб прочитати інфу про товар, вводити в запиті місто не треба.

Другий. На порталах та форумах необхідно регулярно відслідковувати відгуки про магазин. Інтернет-співтовариство в регіонах тусується в одних і тих же місцях, а точніше міський портал відвідують практично всі. Природно на негативний відгук відреагують дуже багато відвідувачів порталу - потенційні клієнти.

Завдання керівництва магазину робити безотлогательние заходів щодо вирішення негативних відгуків та стимулювати позитивні.
Переглядів: 519 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0