Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 13 » Як нас не взяли в Яндекс на платній основі
13:25
Як нас не взяли в Яндекс на платній основі
Яндекс дивно ставиться до нових сайтів, спочатку нас довго (3 міс) не індексував зовсім, потім потихеньку почав, восени ніби все налагодилося, але після чергового апдейту ТІЦ впав і за ним упав трафік і швидкість індексації, причому в рази. Розумні люди на форумах сказали, що це трапилося з усіма сайтами, які не присутні в Яндекс.

Опа, подумали ми, схоже нас провокують на хабар, так як заявку на безкоштовне розміщення ми подали давно, але нас, природно, нитки нікуди не взяв. Ми всі розуміємо, що заявок багато і Яндекс не може все розглянути, в результаті нами було прийнято рішення платити, тому що від цього страждають наші клієнти, які місяцями чекають поки їхній сайт створений у нашій системі буде проіндексовані, а Яндекс це все таки пошуковик № 1 в РФ.

Заявка була складена і відправлена, далі сталася листування запропонована читачам під катом, яка вбила в нас віру в світлий відкритий і справедливий інтернет, ось так один чиновник, суб'єктивно, за своїм бажанням вирішує долі сайтів. Бридко, як у реальному житті.


Листування з Яндексом


Всі імена вигадані, посилання реальні.

Федір квакине - наш співробітник
Платон Стрільців - модератор Яндекс.Каталогу
UPDATE Це не Платон Щукін, думаю що цілком реальний клерк під своїм ім'ям, яке в тексті змінено з етичних міркувань.

17 грудня 2008 15:14 користувач Yandex.Catalogue <moderate@catalog.yandex.ru> написав:

Шановний / а Федір квакине!

Ваше замовлення на платне розміщення в каталозі сайту "? RUProm.net?? Російський бізнес-портал" (http://ruprom.net/) не прийнятий. Причина Сайт знаходиться на стадії інформаційного наповнення.

Адміністрація Яндекс.Каталог
___________________________________________________________________________

Федір квакине пише:
Добрий день

Чи не могли б ви уточнити, що саме знаходиться «на стадії інформаційного наповнення».

На сайті зареєстровано більше 7 000 підприємств, додано більше 20 000 товарів і послуг. Щодня на сайті додається більш 100 підприємств і понад 250 товарів і послуг. Полльзователі сайту залишають позитивні відгуки про сайт (http://ruprom.net/testimonials), проект активно розвивається. На даний момент (за моїми даними) це єдиний подібний проект на якому інтегровано служба Яндекс Карти (http://stroilik.ruprom.net/contacts).

Які ваші критерії закінчення періоду «Сайт знаходиться на стадії інформаційного наповнення»?

Заздалегідь дякую за відповідь.

Федір квакине
___________________________________________________________________________

17 грудня 2008 16:37 користувач Платон Стрільців написав:

Шановний Федір квакине!

При аналізі сайту редактори встановили, що на ньому представлені не тисячі товарів і послуг, компаній, тендерів, а десятки, причому не для всієї Росії, а тільки для кількох великих міст. На жаль, в даний час ми не готові рекомендувати ruprom.net користувачам каталогу.


З повагою,
Платон Стрільців
Контент-менеджер
*************
Компанія «Яндекс»
Тел .: +7 (495) 739-70-00 доб. 3112
Факс: +7 (495) 739-70-70
www.yandex.ru
*************
__________________________________________________________________________

Федір квакине пише:
Добрий день, Платон.

Напевно ваші модератори неуважно вивчили сайт.
На сайті зареєстровано 7 201 підприємство, додано 20 186 товарів і послуг.

Ось кілька категорій в яких кількість товарів близько тисячі (і це не вичерпний список):
ruprom.net/pc13-construction-real-estate.html (Будівництво)
ruprom.net/pc6 -home-appliances.html (Побутова техніка)
ruprom.net/pc1503-furniture-furnishings.html (Меблі та фурнітура)

Фірми по категоріях
ruprom.net/cc1503-furniture-furnishings . html (Меблі та фурнітура)
ruprom.net/cc2831-design-services.html (Дизайн та поліграфія)

Єдиний розділ, де пропозицій десятки - це «Тендери та закупівлі», але це природно, так як компанії пропонують товарів і послуг більше ніж тендерів. Крім того розділ з'явився на сайті недавано.

Кількість сторінок сайту, проіндексованих пошуковими системами - близько 50 тисяч. Цього просто не могло б бути, якби на сайті були розміщені десятки пропозицій товарів і послуг та десятки компаній.

Сторінки, проіндексовані пошуковими системами:
yandex.ru / yandsearch? Text = rhost% 3D «net.ruprom» | rhost% 3D «net.ruprom .*» & pag = u & lr = 187 (51 тис. сторінок)
www.google.com.ua/search?rlz=1C1GGLS_enUA291UA303&aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=site:ruprom.net (48 тис. сторінок)

Федір квакине
__________________________________________________________________________

Шановний Федір квакине!

З наведених Вами прикладів абсолютно чітко видно, що рубрикатор заповнений нерівномірно: представлені товари, послуги та компанії не всієї Росії і не всіх країн СНД, а тільки великих міст, причому левова частка інформації припадає на Москву. Як я вже писав, поки що ми не готові рекомендувати користувачам сайт ruprom.net в його нинішньому вигляді.


З повагою,
Платон Стрільців
Контент-менеджер
*************
Компанія «Яндекс»
Тел .: +7 (495) 739-70-00 доб. 3112
Факс: +7 (495) 739-70-70
www.yandex.ru
*************
__________________________________________________________________________

Добрий день, Платон.

На наш сайт орієнтований на користувачів з Росії, тому там переважна більшість фірм і товарів з Росії, а не країн СНД та іншого світу. У реєстраційній заявці так і було зазначено: «російський бізнес-портал».

Що стосується регіонів Росії. Ситуація природна, так як вона відображає поточний розподіл користувачів інтеренет по Росії.

Якщо взяти статистику російського інтренет (наприклад www.liveinternet.ru / stat / ru / regions.html, як досить репрезентативну), то розподіл користувачів по регіонах наступне:
Москва 41.3%
Санкт- Петербург 12.4%
Єкатеринбург 3.8%
Новосибірськ 2.6%
Краснодар 2.1%
Перм 1.8%
Владивосток 1.8%


Таким чином, на будь-якому російському інтернет- сайті більшість інформації буде з Москви. Це доводить і ваш каталог (http://yaca.yandex.ru/yca/geo/Russia/) - Сайтів в рубриці: 61918, Москва та обл.: 30296. Тобто в вашому каталозі левова частка (половина) сайтів припадає на Москву та область. Ситуація аналогічна нашому сайту ruprom.net /.

Інформаційна наповненість сайту.
Нам здається, що сайт ruprom.net / може бути більш актуальним для рекомендації користувачам, ніж багато аналогічні сайти з вашого, каталогу.

Кілька прикладів нижче і я впевнений що можна знайти набагато більше:
Рубрика каталогу «Бізнес / Виробництво і постачання / Універсальне» (http://yaca.yandex.ru/yca/cat/Business/Production/ General /)

Сайт № 5 у рубриці www.oborudka.ru/
Розділ «Підприємства» (http://www.oborudka.ru/firms.php) - проедставлено 7 (сім) компаній
Розділ «Дошка оголошень» (http://www.oborudka.ru/board.php) - проедставлено 65 (шістдесят п'ять) оголошень
Розділ «Тендери» (http://www.oborudka.ru/tenders . php) - проедставлен 1 (один) тендер

Сайт № 9 в рубриці www.rtu.ru/
На сайті представлено 10 000 оголошень (менше ніж у нас товарів і послуг). Крім того, на сторінці оголошення (http://www.rtu.ru/m_20030623193336) 7 банерів і блоків контекстної реклами. Мені здається, що це сайт для заробляння на рекламі, а не для людей, як закликає робити яндекс.

Сайт № 22 у рубриці comincity.com /
Жодна посилання на сайті не працює, весь час показується головна сторінка. Працюють тільки продажні посилання внизу сторінки. Відвідуваність - 40 відвідувачів на добу. Думаю цей сайт не дуже корисний людям.

Сайт № 54 у рубриці www.tpl.ru/
Фірм на сайті: 314. Напевно левова частка з Москви.

Сподіваюся на ваш здоровий глузд.

Федір квакине
__________________________________________________________________________

Шановний Федір квакине!

Шкодую, але наше рішення буде переглянуто тільки тоді, коли обсяг
інформації на сайті істотним чином зросте.

Ваша інформація про сайти буде передана до Служби підтримки каталогу. Її
ретельно проаналізують і приймуть індивідуальні заходи до кожного
з них. Разом з тим, повинен звернути Вашу увагу на те, що наявність
того чи іншого ресурсу не є прецедентом для того, щоб редактори
розміщували в каталозі аналогічні сайти.

З повагою,
Платон Стрільців
Контент-менеджер
*************
Компанія «Яндекс»
Тел .: +7 (495) 739-70-00 доб. 3112
Факс: +7 (495) 739-70-70
www.yandex.ru
*************
__________________________________________________________________________

Що таке «істотним чином зросте»?
Чи є метрика цього поняття? Нам хотілося б знати що для вас «істотно».

Федір квакине
__________________________________________________________________________

Шановний Федір квакине!

У нас немає строгих кількісних прідержек по інформативності. Якщо
скористатися одним з Ваших прикладів
(http://ruprom.net/pc6-home-appliances.html), видно, що заявлені на
цій сторінці регіональні та тематичні рубрики наповнені вкрай
нерівномірно - десь знаходиться понад 600 пропозицій, десь - лічені одиниці (причому останні переважають). Редактори розцінюють
подібні ситуації як якісний недолік.

З повагою,
Платон Стрільців
Контент-менеджер
*************
Компанія «Яндекс»
Тел .: +7 (495) 739-70-00 доб. 3112
Факс: +7 (495) 739-70-70
www.yandex.ru
*************
__________________________________________________________________________

Але регіональні рубрики з'являються автоматично при вказівці товару фірмою з соотвтесвуюшего регіону. Отже, завжди буде багато регіональних пропозицій з декількома товарами.
Це не заздалегідь внесені регіони, які поступово заповнюються. Це свеого роду фільтр.

Крім того, створюється враження, що якби на сайті не була доступна розбивка по регіонах (як на більшості інших сайтів), то модератори не звернули б на це увагу.

З ким можна зв'язатися крім вас з цього питання? Дайте телефон.
__________________________________________________________________________

Шановний Федір квакине!

Ви можете написати лист на support@catalog.yandex.ru. Повідомлення на
цю адресу розглядає в тому числі й керівництво каталогу.

З повагою,
Платон Стрільців
Контент-менеджер
*************
Компанія «Яндекс»
Тел .: +7 (495) 739-70-00 доб. 3112
Факс: +7 (495) 739-70-70
www.yandex.ru
*************
__________________________________________________________________________

Висновки


Дякую тим хто прочитав цю цікаву листування, сподіваємося що ви зробили ті ж висновки що і ми, а саме.
Нам було відмовлено з суб'єктивних причин «нерівномірності заповнення рубрикатора».
На питання про кількісні заходи, була відповідь, що це їх розсуд і воно не обговорюється.
На приклади сайтів в каталозі з на порядок більш «нерівномірно заповненими рубрикатор», був даний, в принципі правильна відповідь, що це не привід додавати нас, але у нас залишилося питання чому правила не одні для всіх? Адже це неконкурентна боротьба.
Попадання в Яндекс.Каталог це недетермінірованності процес з наперед невідомим результатом, і гроші тут, на відміну від реального життя не допомагають, все залежить від настрою Платонов.

А ще мені здалося, що в США чи в Європі за таке можна було б подавати на компанію до суду, так як
  • Яндекс монополіст на ринку пошуку
  • Наявність сайту в Яндекс дає преферненціі в пошуку
  • Немає чітких критеріїв попадання в каталог сайтів на кшталт неашего


Навіщо я це пишу? Мені подобається Яндекс, і я хочу щоб він навів лад у своїх сервісах, а ще я хочу щоб хороші сайти знаходилися користувачами, а погані немає, адже в цьому сенс пошукової системи? І користувач повинен вирішувати який сайт хороший, а який ні, а не Платоном Стрельцова, дрібні клерки з Яндекса.

UPD Обидва наших головних сайту взяли в каталог безкоштовно. Спасибі Яндекс.
Переглядів: 570 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0