Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Як на доставці щастя зрости до мільярда доларів?
21:29
Як на доставці щастя зрости до мільярда доларів?
Огляд книги Тоні Шия «Zappos: Доставляючи щастя. Від нуля до мільярда: історія створення видатній компанії з перших рук ».

Вже був огляд на Хабре, але прочитавши огляд я не побачив натхнення, яке я відчув прочитавши книгу. У якомусь сенсі книга для мене, який 5 років у бізнесі, в електронній торгівлі, що має чіткі цілі перед собою, стала одкровенням і підтримкою там, де вона потрібна була. Я бачив дуже схожу на мою моральну і моральну боротьбу Тоні Шия в його підприємстві.

Тому я вирішив викласти свій огляд, який можливо викличе більш сильне «WOW-почуття» у читача.

Враження


З перших рядків я нудьгував читаючи перші кроки Тоні в підприємництві: ферма по розлученню хробаків, значки з принтами, газета, набір для фокусів. Слідом я почав дратуватися біографічність розповім життя молодого Тоні і його невдач або успіхів, переміжними розповідями про його особисте життя. Але потім я просто ковтав сторінку за сторінкою і не міг зупинитися, так захоплююче продовжився біографічний розповідь Тоні про його успіхи і провали, і шляхи побудови бізнесу на мільярд.

Для кого книга


Всім підприємцям, власникам і керівникам великих компаній. Всім хто хвилюється про побудову корпоративної культури та успішного бренду.

Особливо: власником інтернет-магазинів

Про що книга:

Про помилки стартапів
Про побудові корпоративної культури
Про найвищих цінностях бренда і компаній
Про правильному виборі ринку для компанії
Про довгострокове планування і розвитку компанії
Про щастя

Основні положення книги


Деякі моменти, які я порахував основними в книзі.

Для стартаперів

У перших розділах Тоні дуже барвисто і живо описує багато свої помилки та ідеї, які допомогли створити стартап, куплений Microsoft за 265 мільйонів. Як правильно вибрати ринок для розвитку, як правильно почати грати на ринку, про довгострокову стратегію. І чому в результаті проект, в який він вклав свою душу, став для нього розчаруванням.

Про побудову бренду та створення корпоративної культури

До прочитання цієї книги я багато чув і читав про корпоративну культуру, але уявлялася вона мені якимось «сферичним конем у вакуумі», я так і не зрозумів, що це таке і навіщо вона потрібна? Якийсь звід правил, за яким ходить вся компанія?

Прочитавши про Zappos я зрозумів, що корпоративна культура - цінності, якими живе компанія і кожен працівник компанії - на роботі, в сім'ї, на людях. Живучи цими цінностями кожен співробітник створює бренд Zappos. Так-так, саме так - бренд компанії та корпоративна культура - єдине ціле.

Єдина книга, яка дала яскраве і чітке поняття взаємозв'язку корпоративної культури та бренду.

Про залучення клієнтів

«Ми витрачали купу грошей на дорогу рекламу по ім'я« завоювання частки ринку ». Це велика стратегія - якщо ваша мета полягає в тому, щоб спустити як можна більше грошей у якомога коротші терміни ». При цьому Zappos досяг обороту в мільярд доларів. Що він зробив? Він доставляв щастя!

Про правильне бачення бізнесу

Яка залежність між покером і бізнесом? Розуміння цих правил гри приводить до перемоги в довгостроковій перспективі. Загальноприйняті помилки (дилетантські правила) можуть принести тільки тимчасову вигоду, але тільки грають оптимально можуть перемогти.

Для мене глава «покер» стала великим одкровенням, що відкрила очі на правильне бачення бізнесу.

Про щастя

Завдяки книзі я взяв у руки ручку і задумався, чого я насправді хочу домогтися в результаті? Щастя. Навіщо? Щоб радіти життю, яку я так люблю, щоб дарувати щастя всім близьким і дорогим мені людям. Робити їх і себе і світ кращим. Навіщо? Тому, що все взаємопов'язане. Роблячи щасливіший за інших, радієш разом з ними, у свою чергу ці люди дарують своє щастя тобі і собі. Роблю навколишній світ кращим, ти робиш краще і себе, тому що ти живеш у цьому світі і все що ти робиш, незмінно повернеться до тебе.

Ось який висновок я зробив для себе. А який висновок зробите для себе ви?

Інтернет-магазинах

Вся суть інтересу до книги з боку власника або керівника інтернет-магазину укладається в пару слів: «Як за 10 років інтернет-магазин досяг мільярдної виручки?». Докладно, жваво і захоплююче.

Емоції:)


Те, що я дізнався про Zappos викликало у мене «WOW»-почуття. Надихнуло, заінтригувало. Після прочитання я став прихильним клієнтом Zappos, хоча не зробив ще жодної покупки. А це саме те, чого домагається Zappos у кожного клієнта. Компанія, орієнтована на справжні цінності, що пропагує їх не словом, а ділом.

А ви створюєте у своїх клієнтів «WOW»-почуття? Ви хочете дізнатися, як це зробила Zappos, досягнувши обороту в мільярд доларів за 10 років?

Тоді обов'язково, прямо зараз беріть книгу в руки, ручку для нотаток і починайте читати!
Переглядів: 499 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0