![](/.s/t/944/7.jpg) |
|
Головна » 2011 » Березень » 14 » Як мінімізувати замовлення по телефону для інтернет-магазину
22:03 Як мінімізувати замовлення по телефону для інтернет-магазину |
У сучасних інтернет-магазинах передбачено два основних способи замовлення: власне он-лайн замовлення, коли людина сама підбирає товар, порівнює ціни, заповнює інформацію для замовлення та оплати. Другий же - людина шукає номер телефону (як правило намагаються розміщувати його у верхньому кутку) дзвонить, завантажує менеджера питаннями і замовляє.
У мене є інтернет-магазин, і, напевно, по верхньому абзацу зрозуміло моє ставлення до кожного виду замовлення)
Отже, проблема. Кожен інтернет-магазин (для стислості ІМ) повинен працювати як супермаркет - покупець взаємодіє тільки з системою і контакти з персоналом зведені до мінімуму. У звичайних супермаркетах ми контактуємо тільки передаючи оплату на касі, ну, іноді ще, в спробах знайти ціну, наприклад. Це промах обслуговуючого персоналу.
Формат ІМ дозволяє створити практично ідеальні умови для вибору товару і здійснення покупки. Я бачу декілька ключових моментів, які потрібно дотримуватися в механізмі роботи ІМ:
- Фото товару, бажано в декількох ракурсах. І можливість переглянути велику картинку (наприклад, близько 600 пкс по найбільшій стороні)
- Варіанти товару (колір, розмір)
- Ціна товару в національній валюті
- Інформація про наявність на складі (звичайної іконкою, у нас зелений квадратик) або, якщо товар на віддаленому складі - приблизна дата доставки.
- Зручна і помітна кнопка «Додати в корзину»
Що стосується кошика, то, на мою думку, там мають бути присутні обов'язкові елементи:
- Найменування товару (можна з прев'юшки)
- Змінна кількість товару, з можливістю перерахунку підсумкової суми через js
- Помітна кнопка «Оформити замовлення»
Всі інші елементи взаємодії з клієнтом, на зразок інформації про адресу доставки, спосіб оплати, та інших рюшечек можуть відрізнятися в різних ІМ. У цій замітці не про це.
А тепер завдання Припустимо, всі перераховані вище пункти присутні в ІМ. Телефон знаходиться в доступному місці (футер та сторінка «про нас»). Інформація про способи доставки і оплати, терміни у верхньому меню. Як мінімізувати дзвінки для замовлення? Як навчити людей користуватися інформацією, які надає система?
Складається стійке відчуття, що у нас немає так званої «культури використання» ІМ. Мої здогади:
- Люди не довіряють «інтернету»
- Воліють живе спілкування
- Незрозуміло наявність товару на складі
- Не всі нюанси доставки та оплати відображені на сайті, або їх важко знайти покупця
- Форс-мажорні обставини
Очевидно, що прибрати номер телефону з сайту буде невірним рішенням. Але в часи оптимізації витрат які ви бачите моменти для того, щоб мінімізувати кількість звернень по телефону в ІМ?
P.S. Я виходив з параметрів свого магазину (товари для художників). Можу дати більш конкретну інформацію бажаючим в приват.
P.P.S. Чекаю гарячої дискусії:)
PPPS На прохання цікавих - адресу нашого ІМ в профілі
|
Переглядів: 466 |
Додав: w1zard
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Категорії розділу
Події
[3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
|
Світові події
[4]
Останні події, що трапились у світі.
|
Українські події
[8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
|
Бізнес
[3]
Новини та події із бізнес-світу
|
Наука і техніка
[3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
|
Спорт
[1]
Спортивні новини та досягнення
|
Культура та мистецтво
[2]
Новини культурного та художнього світу
|
Статистика
![](/stat/1739069772)
Онлайн всього: 9 Гостей: 9 Користувачів: 0
|