Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Як мінімізувати замовлення по телефону для інтернет-магазину
22:03
Як мінімізувати замовлення по телефону для інтернет-магазину
У сучасних інтернет-магазинах передбачено два основних способи замовлення: власне он-лайн замовлення, коли людина сама підбирає товар, порівнює ціни, заповнює інформацію для замовлення та оплати. Другий же - людина шукає номер телефону (як правило намагаються розміщувати його у верхньому кутку) дзвонить, завантажує менеджера питаннями і замовляє.

У мене є інтернет-магазин, і, напевно, по верхньому абзацу зрозуміло моє ставлення до кожного виду замовлення)

Отже, проблема.


Кожен інтернет-магазин (для стислості ІМ) повинен працювати як супермаркет - покупець взаємодіє тільки з системою і контакти з персоналом зведені до мінімуму. У звичайних супермаркетах ми контактуємо тільки передаючи оплату на касі, ну, іноді ще, в спробах знайти ціну, наприклад. Це промах обслуговуючого персоналу.

Формат ІМ дозволяє створити практично ідеальні умови для вибору товару і здійснення покупки. Я бачу декілька ключових моментів, які потрібно дотримуватися в механізмі роботи ІМ:
  1. Фото товару, бажано в декількох ракурсах. І можливість переглянути велику картинку (наприклад, близько 600 пкс по найбільшій стороні)
  2. Варіанти товару (колір, розмір)
  3. Ціна товару в національній валюті
  4. Інформація про наявність на складі (звичайної іконкою, у нас зелений квадратик) або, якщо товар на віддаленому складі - приблизна дата доставки.
  5. Зручна і помітна кнопка «Додати в корзину»

Що стосується кошика, то, на мою думку, там мають бути присутні обов'язкові елементи:
  1. Найменування товару (можна з прев'юшки)
  2. Змінна кількість товару, з можливістю перерахунку підсумкової суми через js
  3. Помітна кнопка «Оформити замовлення»

Всі інші елементи взаємодії з клієнтом, на зразок інформації про адресу доставки, спосіб оплати, та інших рюшечек можуть відрізнятися в різних ІМ. У цій замітці не про це.

А тепер завдання


Припустимо, всі перераховані вище пункти присутні в ІМ. Телефон знаходиться в доступному місці (футер та сторінка «про нас»). Інформація про способи доставки і оплати, терміни у верхньому меню. Як мінімізувати дзвінки для замовлення? Як навчити людей користуватися інформацією, які надає система?

Складається стійке відчуття, що у нас немає так званої «культури використання» ІМ. Мої здогади:
  1. Люди не довіряють «інтернету»
  2. Воліють живе спілкування
  3. Незрозуміло наявність товару на складі
  4. Не всі нюанси доставки та оплати відображені на сайті, або їх важко знайти покупця
  5. Форс-мажорні обставини

Очевидно, що прибрати номер телефону з сайту буде невірним рішенням. Але в часи оптимізації витрат які ви бачите моменти для того, щоб мінімізувати кількість звернень по телефону в ІМ?

P.S. Я виходив з параметрів свого магазину (товари для художників). Можу дати більш конкретну інформацію бажаючим в приват.

P.P.S. Чекаю гарячої дискусії:)

PPPS На прохання цікавих - адресу нашого ІМ в профілі
Переглядів: 441 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0