Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Інтернет-торгівля. як треба працювати, вчимося на прикладі амазон
22:19
Інтернет-торгівля. як треба працювати, вчимося на прикладі амазон
Нещодавно, а точніше 14 липня, я замовив у Амазоне (напевно всі знають, що таке Амазон, але про всяк випадок посилання) пару книжок.
Оформивши замовлення, я отримав буквально через пару хвилин підтвердження по імейлу, що замовлення прийняте, його деталі, з розбивкою на вартість книжок і доставки. Звичайна практика для інтернет-магазину, нічого надприродного.

Далі - цікавіше. 16 числа я отримав від Амазонії лист такого змісту:

Greetings from Amazon.com.

We thought you'd like to know that we shipped this portion of
your order separately to give you quicker service. You won't be charged
any extra shipping fees, and the remainder of your order will follow as
soon as those items become available.

You can track the status of this order, and all your orders,
online by visiting Your Account at
http://www.amazon.com/gp/css/history/vie ...

There you can:
* Track your shipment
* View the status of unshipped items
* Cancel unshipped items
* Return items
* And do much more
...
продовження під катом

Для тих, хто не знає англійську: з 2-х книжок, замовлених мною з одного виникли проблеми, бо Амазон розбив замовлення на 2 частини, при цьому не збільшивши для мене витрати на доставку .
Також магазин поінформував, що я можу прямо на сайті відстежити статус доставки, статус невідвантаженому товару, скасувати замовлення невідвантаженому товару, повернути покупку і багато що ще. Причому все це зробити можна прямо з клієнтської зони на сайті, без дзвінків операторам, матюків і жалібних листів дирекції.

Отримавши такий лист я подумав, що можу ще почекати.

Сьогодні я отримав ще один лист:
Hello from Amazon.com.

We're writing about the order you placed on July 14 2008 5:49 PDT
(Order # NNNNNN). Unfortunately, we are unable to ship the item (s) as soon as we expected and need to provide you with a new estimate of when the item (s) may be delivered:

(деталі книжки пропускаємо)
Estimated arrival date: 08/01/2008 - 09/10/2008

We apologize for the inconvenience caused by this delay ...

Якщо коротко, лист означає, що доставка затримується, причому досить значно, до 1 серпня - 9 жовтня. Подумавши, я вирішив, що стільки чекати я не готовий, відвідав клієнтську зону на сайті Амазонії і скасував замовлення запізнілої книги. Зайняло це у мене близько хвилини.

Мораль історії. У цілому ситуація для магазину досить неприємна, він не зміг виконати в нормальні терміни доставку потрібного покупцеві товару, але завдяки налагодженої системи роботи із замовленнями і зручною клієнтської зоні в результаті ефект впливу на клієнта виявився позитивним. При цьому, співробітники Амазон не витрачали час і нерви на розборки з незадоволеним покупцем.

Update. Дякуємо за додану карму, переніс топік в блог "Електронна комерція", думаю він найбільш відповідає обговорюваної теми
Переглядів: 576 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0