Мій сайт
Головна » 2011 » Березень » 14 » Електронні авіаквитки підуть на зліт протягом місяця
22:40
Електронні авіаквитки підуть на зліт протягом місяця
Логотип E-AviaУ понеділок у Великому залі будівлі РІА «Новости» в Москві пройшла прес-конференція «Оплата електронних квитків: російська специфіка, ризики і перспективи», організована компанією ChronoPay із нагоди що двома днями раніше запуску проекту E-Avia - універсальної платіжної платформи для бронювання авіаквитків в режимі онлайн.

Як не дивно, проблеми такої важливої ??для країни галузі, як пасажирські авіаперевезення, дуже рідко отримують належне висвітлення в наших ЗМІ. Одна з таких проблем - це нагальна необхідність як можна швидше, практично негайно, ввести зручний і ефективний механізм купівлі / продажу електронних квитків. У цьому питанні ми «позаду планети всієї», як зазначив на прес-конференції віце-президент компанії ChronoPay і керівник проекту E-Avia Ігор Зворикін.

Логотип ChronoPayChronoPay - відмінно зарекомендував себе на міжнародному ринку постачальник платформ для електронної комерції, що застосовуються практично в усіх галузях і сферах бізнесу: від роздрібної торгівлі до подорожей. Маючи головний офіс в Амстердамі, з моменту свого заснування в 2003 році компанія відкрила додаткові офіси в Іспанії, Латвії і, в 2005 році, в Росії. Момент для виходу на наш ринок був обраний дуже вдалий, у результаті чого компанія успішно реалізувала свій потенціал, що спирається на досвід роботи, команду висококласних фахівців і великий набір ліцензій і сертифікатів безпеки, порівнянного з яким до цих пір не має жодна з вітчизняних фірм того ж профілю.

У 2008 році за рішенням IATA (Міжнародної асоціації повітряного транспорту) російські авіаперевізники фактично зобов'язані повністю перейти на електронні квитки. В останні роки темпи розвитку цього передового напрямки ведення бізнесу скрізь у світі дуже вражають. Скрізь, крім Росії і СНД. Навіть у Африці вже більше 50% місцевих авіакомпаній користуються схемою «електронний квиток-електронний платіж». У той час як в Росії за такою схемою продаються лічені відсотки місць в салонах літаків.

Головна проблема, за словами Ігоря Зворикіна, полягала у відсутності готового механізму отримання платежів через інтернет, захищеного від шахрайства і досить зручного з точки зору підтримки найпоширеніших електронних платіжних систем і банківських карт. Ряд нюансів правового характеру, що не дозволяють нашим авіакомпаніям напряму працювати з зарубіжними банками, а також складність організації силами самої авіакомпанії взаємодії між всіма ланками, які беруть участь у процесі купівлі квитка через Мережу, і призвели до створення принципово нового комплексного вирішення E-Avia, яке легко може впровадити будь-який російський авіаперевізник. На думку президента Російського Союзу туриндустрии Сергія Шпилько, ця платформа стане першою сходинкою до освоєння електронних засобів оплати і в супутніх галузях, наприклад, у страхуванні та готельному бізнесі.

Незважаючи на «стрелочное безумство», який творив на продемонстрованої журналістам схемі-презентації та позначало зв'язку між ланками ланцюга замовлення-отримання квитка клієнтом, принцип дії системи насправді досить простий і налагоджений. Програмний движок сайту зв'язується з глобальною системою бронювання квитків і з'ясовує наявність місць на необхідний рейс, після чого показує варіанти вибору. Вибравши потрібний йому варіант, клієнт вводить свої платіжні дані, які відправляються в систему E-Avia, де проходять ретельну перевірку на предмет помилок і шахрайства. У разі позитивних результатів дані клієнта направляються в банк-еквайєр, що виконує роль посередника між платіжними системами і рештою системи. Він, у свою чергу, з'ясовує платоспроможність клієнта у банку-емітента, в якому той тримає свої гроші. Якщо все гаразд, веб-движок повідомляє клієнта про успішне бронюванні квитка, після чого він може спокійно реєструватися на рейс в аеропорту. Після реєстрації вартість квитка передається банком-емітентом банку-еквайєру, і далі на розрахунковий рахунок авіакомпанії.

Система E-Avia є вузькогалузеві рішенням, спеціально створеним відповідно до потреб саме російських авіакомпаній і тур-індустрії. Однак можливість гнучкої настройки параметрів системи під конкретного замовника, робота через шалене кількість захисних механізмів, відповідність самим суворим міжнародним вимогам безпеки та власний центр підтримки користувачів - все це піднімає її на високий світовий рівень, який нарешті стане доступний і нашим громадянам. Крім того, цікавим «побічним ефектом» виділення всієї системи бронювання квитків в окремий проект з ведення ІТ-департаментів кожного конкретного перевізника, має стати її вражаюче швидкодія - з моменту відправки даних покупця через веб-форму на сайті до отримання (або не отримання ) ім квитка має проходити лише близько 8 секунд. Тоді як навіть у такого гіганта, як Lufthansa, на це йде близько чверті години.

Генеральний директор ChronoPay Павло Врублевський висловив готовність співпрацювати з усіма авіакомпаніями, які захочуть впровадити у себе на сайтах систему E-Avia. За його словами, протягом найближчого місяця одна з десяти найбільших російських компаній вже запустить її в дію. Робота ще з двома знаходиться в передфінальна стадії. Також буде налагоджено партнерство з усіма наявними в країні банками-еквайєрами.

Великі плани ChronoPay щодо співпраці з системами електронної комерції WebMoney і Яндекс.Гроші були підкріплені заявами про те, що один з основних їхніх недоліків - неможливість повернути досконалий платіж - цілком усунемо. Допомоги у роботі з посольствами, які при отриманні візи часто вимагають показати квиток (а у випадку електронного квитка показувати їм буде нічого), Врублевський очікує від Союзу туріндустрії.

Підсумовуючи відповідь на питання про конкурентів Ігор Зворикін сказав, що компанія їх не боїться. Тим більше, що прямих конкурентів, що пропонують такі ж повні виділені рішення на даний момент у них просто немає.

Інвестором і співзасновником у проекті виступає група «Амфора», яку надихнула його близькість до реального сектору економіки і хороші перспективи.

Що ж, залишається тільки дочекатися перших реальних результатів роботи E-Avia в Росії. Бути може обіцяне нам щастя миттєвого бронювання квитків на літак будь-яким зручним для нас способом насправді можливо. Принаймні в це дуже хочеться вірити.
Переглядів: 484 | Додав: w1zard | Рейтинг: 0.0/0

Категорії розділу

Події [3]
Тільки екстренні та надзвичайні новини
Світові події [4]
Останні події, що трапились у світі.
Українські події [8]
Події, які трапились в межах нашої державии, чи стосуються України
Бізнес [3]
Новини та події із бізнес-світу
Наука і техніка [3]
Новини, що трапились у світі науки або технічних досліджень
Спорт [1]
Спортивні новини та досягнення
Культура та мистецтво [2]
Новини культурного та художнього світу
Форма входу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 47

Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0